Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

200x220, både alene og nå sammen med samboer.

Jeg er blitt helt avhengig av dobbel dyne :fnise:

Den er stor nok for oss begge, men han har noen ganger tendenser til å tulle seg inn i den som en kokong.

Videoannonse
Annonse
Gjest Snuttepi
Skrevet

Vi har 200x220. Jeg elsker den, han vil vel helst ha enkeltdyner. Jeg liker ikke enkeltdyner, han har en tendens til å ligge oppå sin og stikke av med min... og så liker han å ligge inntil meg om natta. Da må vi ha dobbeltdyne, ellers blir det kalde glipper her og der.

Skrevet

Vi har hatt både 200x220 og 220x240. Ingen tvil om hva jeg personlig foretrekker: 220x240.

Grunnen til at vi ikke lenger har den største varianten var imidlertid at den ble for stor for vaskemaskinen.

Skrevet

Vi har 200cmx220cm. To stykker som deler og det fungerer kjempebra for oss. Vi skaffet oss dobbeldyne fordi mannen gjerne ville ligge inntil meg, men samtidig ha nok dyne til begge.

Samme her :)

Skrevet

220*240, helt alene.

Skrevet

Vi har en dobbeldyne på 200x220. Skulle ønske vi hadde en hver, er så godt når man får balle seg skikkelig inn. Får høre av samboer at jeg er veldig grådig om natten, hvor han nærmest må sloss for å få en liten bit av den ene enden :fnise: Er helt forferdelig når vi overnatter andre steder og får tildelt en enkeldyne. Til tross for den tynne lille kroppen min, så føler jeg at det kommer trekk inn fra begge sider.

AnonymBruker
Skrevet

Til dere som har dobbeldyne. Hvilken størrelse har dere?

Har 220*240. Det er deilig med rikelig med dyne, spesielt når jeg får besøk av to små på kalde vinternetter. :)

Anonymous poster hash: 16025...6b9

AnonymBruker
Skrevet

220*240 alene OMG det er en helt ny verden.

Anonymous poster hash: 8a82d...4c1
Skrevet

Tror vår bare er 150x220 (finnes det?), den er like bred som senga i hvertfall og den er 150:p vi ligger begge under den, men jeg skulle gjerne sett at vi hadde en større en.

Gjest Cevita
Skrevet

200x220, skulle gjerne hatt 220x220, jeg roter alltid med hvilken side som er lengst når jeg skal ta på sengetøy ;)

Vi er to som bruker den, og sånn sett er størrelsen passe.

Våres er også 200x220. Er stort nok for oss :)

Men jeg sleit også med å få på riktig side når jeg skulle ta på sengetøy, men så oppdaget jeg at dyna vår på en måte har riller som går oppover, og disse rillene skal gå oppover i senga (fra tærene og oppover) og når man tar på hullet i sengetøyet mot denne siden, da blir det alltid riktig :D

Skrevet

To dyner på 200x220, en på hver :ler: Det er perfekt!

Gjest Funky Punk
Skrevet

Misunnelig :fnise:

Tror vi skal skaffe oss en dobbeltdyne til :jepp:

Skrevet

Misunnelig :fnise:

Tror vi skal skaffe oss en dobbeltdyne til :jepp:

Anbefales! Ikke noe krangling om dyna her i gården :fnise:

Gjest Funky Punk
Skrevet

Anbefales! Ikke noe krangling om dyna her i gården :fnise:

Kan jeg tenke meg :)

Mannen min er såpass urolig om natten at det er ikke sjeldent jeg våkner opp iskald fordi han har rullet seg inn i hele dyna :fnise:

Gjest Blubbs
Skrevet

200*220 cm.

En dobbeldyne hver. :-D

Enig! vi også!

Er dere 2 som bruker den, og skulle den vært større?

Vi har prøvd litt forskjellig. Prøvde å dele, men funket dårlig. Så hadde jeg dobbel, og han enkel. Helt ok, men så ønsket han seg egen dobbeldyne. Og da ble det en hver.

200 x 220. Men det er kun jeg som bruker den... Mannen har sin egen vanlige. Jeg behøver rom for meg selv når jeg sover, og samtidig elsker jeg å tylle meg inn som en mumie i den digre dynen. :)

Enig. Vi liker også å sove litt for oss selv, også elsker jeg å være tildekket av dyna. Deiligste følelsen!

Indeed! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...