Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som har dobbeldyne. Hvilken størrelse har dere?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

200 x 220

Anonymous poster hash: c2883...511
  • Liker 1
Skrevet

200x220

Skrevet

200 x 220 Anonymous poster hash: c2883...511

Er dere 2 som bruker den, og skulle den vært større?

AnonymBruker
Skrevet

vi er 2 stk ja :) Den er akkurat passe. Kunne gjerne vært bittelitt større kanskje, men den fungerer helt greit :)

Anonymous poster hash: c2883...511

Skrevet

Vi er to og synes den er helt passe. Ikke noe behov for større.

• Liker 1
Skrevet

200x220 alene , og det er helt vidunderlig :)

Skrevet

En dobbeldyne hver. :-D

• Liker 2
Skrevet

200x220, skulle gjerne hatt 220x220, jeg roter alltid med hvilken side som er lengst når jeg skal ta på sengetøy ;)

Vi er to som bruker den, og sånn sett er størrelsen passe.

Skrevet

200x220, vi er to og størrelsen er helt perfekt. Vi klarer oss egentlig godt med enkeltdyne også, ettersom vi sover såpass tett, men litt mer luksus med dobbeltdyne :)

Skrevet

200 x 220, men kun på vinterhalvåret (tar den i bruk 1. oktober, så tar jeg i bruk sommerdyna på 140 x 200 fra 1. april).
Bruker alene, elsker masse dyne når det er kaldt, så hadde vi vært to måtte vi nok hatt to :P

Gjest Citronella
Skrevet

200 x 220. Men det er kun jeg som bruker den... Mannen har sin egen vanlige. Jeg behøver rom for meg selv når jeg sover, og samtidig elsker jeg å tylle meg inn som en mumie i den digre dynen. :)

Skrevet

200x220, vi er to om den og for vår del kunne den gjerne vært litt større. Ifølge hun jeg deler pålegg med har jeg en voldsom tendens til å stjele mye dyne :)

Gjest Funky Punk
Skrevet

200x220 her også.

Skulle ønske vi hadde større dyne, men jeg har en enkeldyne til nødbruk på kalde netter. Mannen min har nemlig en tendens til å dra av meg dynen om natten :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde 220*240, men gikk over til enkeltdyner i stedet :) Jeg tok nemlig all dyna i løpet av natta.

Anonymous poster hash: 20678...faf
Skrevet

Vi har 200cmx220cm. To stykker som deler og det fungerer kjempebra for oss. Vi skaffet oss dobbeldyne fordi mannen gjerne ville ligge inntil meg, men samtidig ha nok dyne til begge.

Skrevet

220x240. Vi er to. Helt perfekt. :)

Skrevet

Vi er to og har 220x240.

Masse ekstra dyne til beina om vinteren er digg!

Skrevet

Vi er to og har 200x220. Den er bred nok, for ofte ender jeg opp med hele mens han synes det er alt for varmt. Men den kunne gjerne vært lengre, for når det er så kaldt at han vil ligge under dyna drar jeg dyna så langt opp at tærne hans stikker ut :fnise:

Skrevet

2 stk under 220x240. siden han stikker av med mesteparten av dyna skulle jeg gjerne hatt en til :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...