AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 Ser flere på FB som siden i natt bare har et hjerte som status, hva i all verden betyr det? Noen om vet? Er treig på å oppfatte nettgreier, så tenkte det var best å spørre her. Anonymous poster hash: 7be4f...8a9 1
KaDust Skrevet 23. mai 2014 #2 Skrevet 23. mai 2014 Har ikke sett en eneste hjerte-status jeg, så vet ikke.
Salmonella Skrevet 23. mai 2014 #3 Skrevet 23. mai 2014 (endret) For å vise solidaritet til kvinner med tanke på brystkreft. Jeg fikk melding på innboks om å sette hjerte på avsenderens vegg, sette hjerte i mitt eget statusfelt og videresende meldingen til kvinner på vennelista mi. Kommer ikke til å gjøre det. Endret 23. mai 2014 av Salmonella 8
Leopanter Skrevet 23. mai 2014 #4 Skrevet 23. mai 2014 Herregud, så teit Hvordan skal det gagne brystkreftsaken? 14
Gjest crazycatlady Skrevet 23. mai 2014 #5 Skrevet 23. mai 2014 Glad jeg ikke er aktiv på Facebook mer, for sånne statusen er irriterende. Hjelper jo ikke kreftsaken det spøtt. Jeg har fortsatt profilen min, men er sjelden innpå der. 3
Poppie Skrevet 23. mai 2014 #6 Skrevet 23. mai 2014 Herregud, som jeg HATER disse kjedestatusene! Var iallefall noe i det å hoppe i vannet eller gi penger til et veldedig formål, jeg fatter ikke at noen virkelig TROR at dette skaper blest om brystkreftsaken? Hjerter på statusen fjerner ikke kreft, men den er uhyre effektiv på å fjerne facebookvenner. Om jeg ser ett eneste hjerte til skal jeg poste en status a la "tegn en penis mot prostatakreft". 12
Chiyo Skrevet 23. mai 2014 #7 Skrevet 23. mai 2014 Jeg bruker ikke hjerter i min egen status, men det hender jeg går inn på veggen til venner jeg ikke har sett på lenge og legger igjen et hjerte der. <3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #8 Skrevet 23. mai 2014 Om jeg ser ett eneste hjerte til skal jeg poste en status a la "tegn en penis mot prostatakreft". DO IT! Lett at jeg deler den kjedestatusen. Anonymous poster hash: 988e1...7ea 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #9 Skrevet 23. mai 2014 Det er de samme folka hvert år som kaster seg på den trenden der hver gang, med å poste at de skal flytte til en eller annen by i så så mange måneder eller at de må skifte profilbilde til en giraff pga en eller annen gåte o.l Ser at det er de samme som nå plutselig skriver hjerter.. og når folk spør hvorfor sier de "sender deg PM om det".. Åh herreguuuuuuuuuuuuud. Jeg må unfollow de folka.. Anonymous poster hash: 3b331...af8 3
Gjest Riskjeks Skrevet 23. mai 2014 #10 Skrevet 23. mai 2014 Er vel de samme som poster fargen på BH-en og tror det hjelper mot brystkreft... 1
Forglemmegei Skrevet 23. mai 2014 #11 Skrevet 23. mai 2014 Jeg postet denne på fb nå: Til alle som har et hjerte på statusen for å støtte brystkreft-saken... HVORDAN skal det liksom hjelpe brystkreftsaken med et hjerte på statusen?? Og hvis det er for å få fokus på saken, hvorfor ikke skrive noe om det i stedet så folk vet hva det går i? Eller gi litt penger og skrive det? Blir så eitrande forbanna altså. Måtte bare. 3
Poppie Skrevet 24. mai 2014 #12 Skrevet 24. mai 2014 Jeg posta en sarkastisk testikkel-kreftstatus og ba alle skrive OO på sidene til hverandre i solidaritet med saken. Det ble noen baller, for å si det sånn 12
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #13 Skrevet 24. mai 2014 Jeg posta en sarkastisk testikkel-kreftstatus og ba alle skrive OO på sidene til hverandre i solidaritet med saken. Det ble noen baller, for å si det sånn Haaaaahahahahahahahahha!!!! Anonymous poster hash: e58e4...9da
Doge Skrevet 24. mai 2014 #14 Skrevet 24. mai 2014 Jeg posta en sarkastisk testikkel-kreftstatus og ba alle skrive OO på sidene til hverandre i solidaritet med saken. Det ble noen baller, for å si det sånn OO
Angelheart2 Skrevet 26. mai 2014 #15 Skrevet 26. mai 2014 Jeg la nettopp ut denne som motsvar: Kjenner jeg lurer litt på hvorddan det skal gagne kreftsaken at folk "i all hemmelighet" setter et hjerte på FB-statusen sin.... Gi heller penger her: https://kreftforeningen.no/stott-kreftforeningen/ så støtter du i alle fall en veldig god sak i steden for å irritere alle FB-vennene dine med kryptiske statuser! 2
skruf Skrevet 26. mai 2014 #16 Skrevet 26. mai 2014 Jeg la nettopp ut denne som motsvar: Kjenner jeg lurer litt på hvorddan det skal gagne kreftsaken at folk "i all hemmelighet" setter et hjerte på FB-statusen sin.... Gi heller penger her: https://kreftforeningen.no/stott-kreftforeningen/ så støtter du i alle fall en veldig god sak i steden for å irritere alle FB-vennene dine med kryptiske statuser! Den adopterte jeg til min Fb Takk for inspirasjon Får helt hattifnatt av disse hjertene, bh-statusene osv osv... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå