AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 Eller kjenner noen som er det.. hva er grunnen? Hvorfor klarer dere ikke å være alene og blir i et forhold som er dårlig? grunnen til at jeg lurer på dette er at jeg har ei venninne som er sånn. Hun var sammen med en i to år som kontrollerte henne. Lot henne ikke få være med venner alene og beskyldte hu for utroskap bare hun var ute en tur på egenhånd og presset henne til sengs. Alt dette her hørte vi vennene hennes om i månedsvis og vi rådet henne til å komme seg vekk. Hun var enig men ble hos han isteden og begynte å prøve å finne en ny gutt mens hun var i et forhold. Dette reagerte vi også på men det nyttet ikke å snakke. Ca i januar i år gjorde hun det slutt og hoppet direkte inn i et nytt forhold med en ny gutt. denne gutten her også viste seg å kun være en som utnyttet henne. Han gjorde som han ville og brukte henne når han hadde behov for det. Han gav hun en kjønnsykdom noe som gjorde at flere av oss la to og to sammen og fant ut at han måtte ha vært på en annen en samtidig som min venninne. Han gjorde som han ville og vi prøvde å få henne til å bryte denne gangen også uten og lykkes. Det virker som uansett hvor dårlig forholdet er så blir hun.. Nå har han riktignok gjort det slutt og det kan hende jeg har noe med det å gjøre da jeg konfronterte han med hva jeg visste om han. Jeg pleier ikke å blande meg inn men jeg klarte ikke å se på lenger at hun ble grovt utnytta. Har selv vært sammen med en slik fyr derfor var det enkelt for meg å avsløre han. men nå er det gått kun et par dager og hun er igjen i gang med desperat jakt for å skaffe seg ny fyr. Virker ikke som hun klarer alene livet i det hele tatt og blir i forhold som bare ødelegger henne mer. Så hvorfor klarer ikke noen å være singel?Anonymous poster hash: 79754...b63
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #2 Skrevet 23. mai 2014 De er redde for å være ensomme, og vil heller være i et dårlig forhold enn å være ensom. Anonymous poster hash: 55cd6...9cb 1
Gjest avocadoen Skrevet 23. mai 2014 #3 Skrevet 23. mai 2014 De jeg kjenner som er avengig av å være med noen er de som ikke har det bra med seg selv, og har en det ikke bra med seg selv får man ikke et fint forhold heller. 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #4 Skrevet 23. mai 2014 Hvordan får mandet bra med seg selv da hvis man er overbevist om at man er null verdt?Anonymous poster hash: 52c47...783
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå