AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 Hei! Kort fortalt. Det er ei venninne av meg som så absolutt ikke tåler at jeg har "mer" oppmerksomhet fra en felles venn. Vi går alle i siste året på ungdomsskolen nå. Ikke at jeg er forelsket i denne gutten eller noe, men det er bare veldig lett å snakke med han i og med at vi har mange felles interesser. Her om dagen så var jeg og denne gutten på besøk hos venninna vår. Hun satt bare der på mobilen sin, noe som jeg forøvrig synes er ganske uhøflig. Derfor begynte jeg en samtale med denne gutten, vi lo og snakket sammen ganske lenge uten at denne venninna var involvert i samtalen vår. Det begynte å bli sent, så vi bestemte oss for å gå hjemover. Vi gikk da altså hjem på samme tidspunkt. Problemet det er at da jeg var kommet hjem, så ringte denne gutten til meg å spurte om jeg hadde fått ei meding av denne venninna, for det hadde nemlig han! Melding gikk som følgende: "unnskyld for at jeg var litt off i kveld, men det er fordi jeg følte meg veldig utstengt. som du vet har jeg hatt mye å tenke på de siste dagene (naboen døde forrige uke). håper du skjønner hvorfor jeg følte meg utestengt, men jeg liker ikke når dere snakker om ting som ikke passer til det jeg vil snakke om. Og som jeg tenkte, så gikk dere to på likt...Og dessuten så vet mamma om alt dette" Jeg er så UTROLIG lei av at hun skal ha det til at det bare er synd på henne og buhuuu moren hennes vet alt om at vi "utestengte" henne. Det er jo hun som stenger seg selv ute? Eller, tar jeg nå helt feil? Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre, er så utrolig lei av dette.. Anonymous poster hash: ab6ef...eb8 Anonymous poster hash: ab6ef...eb8
Gjest Cevita Skrevet 23. mai 2014 #2 Skrevet 23. mai 2014 Dere har vel litt å jobbe med begge to? Venninna di må lære seg at å sitte med mobilen når man har besøk er uhøflig, men du må vel også lære deg å ta hensyn til de rundt deg og i det minste prøve å inkludere de. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå