Gå til innhold

Hva tenker dere om dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Søsteren min gifter seg i morgen i utlandet. Vi kom i går og da hadde de arrangert hagefest med grilling og musikk for nærmeste familie. Veldig koselig.

Men i dag har de visstnok ingen planer for oss..vi skal visst gå rundt for oss selv mens min søster er på spa med forloveren sin og brudgommen på tur med kompisgjengen.

Hva syns dere om dette? Helt ok at vi skal "aktivisere" oss selv? eller veldig rart?

Må si jeg stusser litt.

Anonymous poster hash: cc053...856
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke problemet?

Anonymous poster hash: 1c2f0...fe1
  • Liker 6
Skrevet

Er det virkelig så vanskelig å underholde seg selv EN dag? Må minne deg på at dette er hennes og hans dag som skal feires, og de som skal gjøres stas på.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Må da være digg å kunne ha tid for seg selv og utforske stedet dere er på?

Gå ut og nyt en annen omgivelse enn den som omgir deg til vanlig..

Anonymous poster hash: 2a251...30a
  • Liker 5
Skrevet

Jeg hadde likt å kunne bestemme selv hva jeg ville gjøre den dagen. :)

Skrevet

Hva i alle dager er problemet med dette? Må si jeg hadde foretrukket å kunne gjøre det jeg selv vil når jeg først er på utenlandstur over det å "tvinges" med på en haug med mer og mindre festlige fellesaktiviteter.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde hatet at torsdag - søndags morgen var booket og klart som en eller annen skoletur. Jeg er da et voksent menneske...

Anonymous poster hash: ad426...b96
  • Liker 3
Skrevet

Problemet er? Det må da være fint å få litt tid for seg selv, kan velge litt selv hva dere vil gjøre en formiddag når dere er i utlandet. Kan ikke forestille meg et sted i verden hvor det ikke er mulig å "underholde" seg selv noen timer. Dere som er der står jo fritt til å avtale dere imellom å møtes og gjøre noe sammen.

• Liker 1
Gjest Ciegus
Skrevet

Jeg hadde tenkt at det er deilig å ha en dag der man kan gjøre som man vil. :-)

• Liker 2
Skrevet

Huff, vi skal ha litt felles måltider osv når vi gifter oss i utlandet. Håper ikke gjestene vil hate det :( Vi prøver mest mulig å begrense utgiftene til gjestene. Og da blir det automatisk litt felles. Men når jeg tenker meg om, kombinerer de fleste turen med ekstra ferie. Så tror det går bra :)

Skrevet

Seriøst?

De arrangerte hagefest i går, men ikke noe i dag. Makan til frekkhet. Det er en tråd her som heter noe ala; Hva er det frekkeste du har opplevd?

Du kan skrive dette der.

Eller du kan kontakte søsteren din, og be henne skrive der om hvor frekk søsteren er som forlanger full oppvartning den helgen hun skal gifte se selv.

Jeg synes du kan benytte tiden der til å se deg litt rundt. Siden det er i utlandet, så regner jeg med at det er ett sted du ikke er så ofte? Kos deg, og gjør som du vil. Og gled deg over at søsteren din har det fint.

• Liker 1
Skrevet

TS: tar du alltid så lite initiativ? Er du yngstemann i familien og har alltid blitt aktivisert?

Så mye som brudeparet har å arrangere, er jeg imponert over at de lagde til hagefest for dere i går. At de forventer at dere klarer dere selv en dag, er bare rett og rimelig.

Skrevet

Huff, vi skal ha litt felles måltider osv når vi gifter oss i utlandet. Håper ikke gjestene vil hate det :( Vi prøver mest mulig å begrense utgiftene til gjestene. Og da blir det automatisk litt felles. Men når jeg tenker meg om, kombinerer de fleste turen med ekstra ferie. Så tror det går bra :)

Det er veldig bra at du tar på deg å arrangere felles måltider for gjestene. Men la det være et åpent tilbud, slik at de som har lyst til å se seg litt om på egenhånd ikke føler at de er nldt til å delta. Gi tilbudet, og be om tilbakemelding på hvor mange som vil delta.

Dessuten, slapp av litt selv også. Ikke ta på deg for mye, dette er tross alt din og din partners dag :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...