Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2004 #1 Skrevet 15. juni 2004 Er det bare meg det skjer med, eller er det sånn at de fleste man møter på som man kjenner, går rundt og klager på at de har vondt her og der, og livet er så grusomt. Tenker folk bare på seg selv hele tiden? Tror de at jeg har noen nytte av å høre klagingen og sytingen dems? Har folk blitt mer selvgode nå - enn før? Grmpf. Måtte bare få det ut.
Arkana Skrevet 15. juni 2004 #2 Skrevet 15. juni 2004 Det har jeg ærlig talt ikke merket, bortsett fra en eller to slike du nevner så er det ingen jeg vet om som syter og klager over hvor ille de har det.
Gjest Gjesta Skrevet 15. juni 2004 #3 Skrevet 15. juni 2004 Nei, det skjer ikke bare med deg.... Jeg føler også folk klager og syter hele tiden...det irriterer, men samtidig får det meg selv til å tenke mer positiv... Jeg vet hvordan jeg kjeder meg når folk klager og syter, og derfor unngår jeg å gjøre det (så mye) selv... Clea
Gjest 1111 Skrevet 15. juni 2004 #4 Skrevet 15. juni 2004 Jeg forstår de som har en dårlig dag og trenger å få det ut, for slik har jeg det av og til også, men det kan bli for mye av det også.. hadde ei venninne før som bare gikk rundt og klagde, og ja, det ble utrolig slitsomt etterhvert. men jeg kjenner ikke mange som gjør dette ofte. Selv prøver jeg å være så positiv som mulig, og de dagene jeg eventuelt føler meg i dårlig humør, så holder jeg meg hjemme, for jeg vil ikke at det skal gå utover de rundt meg. Se lyst på livet folkens
Julie Skrevet 15. juni 2004 #5 Skrevet 15. juni 2004 Kjenner meg LITT igjen i det du sier. På jobb (butikk) har vi noen kunder som ALLTID klager over hvor tungt og kjipt alt er. Akkurat de er jeg litt lei av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå