Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor var du i livet når du møtte mennesker som virkelig ga deg noe?

Hadde en diskusjon i vennegjengen og veldig mange sier studietiden, mens noen sier at de var i litt mer voksen alder, men før de fikk barn.

Hva mener du? Holder en liten knapp på studietiden (20årene)

Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Tenker i midten av tjueårene da jeg flyttet til utlandet.

AnonymBruker
Skrevet

I fengsel.

Anonymous poster hash: aff6a...907
  • Liker 2
Skrevet

Som voksen da jeg kom ut i arbeidslivet og møtte mange mennesker.

Skrevet

I fengsel.

Anonymous poster hash: aff6a...907

Det tror jeg på :)

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg jobbet på et sirkus (uten dyr) som dro rundt i hele verden på turne!

Nei... Nå juger jeg jammen meg!

Dette var det jeg skulle ønske jeg hadde gjort ;)

Anonymous poster hash: ccb39...e6d

• Liker 1
Skrevet

Får inntrykk av at det er mye lettere å få seg nære og gode venner sånn i starten av 20årene frem til kanskje 30? De jeg kjenner som er 30 har sine venner og en masse forpliktelser, mulig jeg tar helt feil altså!

Skrevet

Til nå er det etter videregående da jeg gikk på folkehøgskole.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var ca 23, rett før jeg flyttet til utlandet for å studere. Jeg hadde nettopp gjennomgått et miljøskifte. Var hardt å reise, fordi det var bra folk jeg hadde møtt. Jeg var livredd for å miste muligheten til å ha dem i livet mitt.

Møtte spennende folk i utlandet også, men det var liksom bare et blaff i vinden.

Anonymous poster hash: 85201...667
Skrevet

19-22, mens jeg bodde i London.

Skrevet

Jeg møter mennesker rett som det er som gir meg noe. Men de som har vært i livet mitt lenge, møtte jeg på ungdomsskolen.

Skrevet

Jeg tror det er hvordan en gjør det til. Jeg tror det er mulig å møte mange spennende personer, uansett hvilken stadie en er i livet.

• Liker 1
Skrevet

Foreløpig ikke et eneste ett.

Skrevet

På utveksling!

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var 23-24. Dro på festivaler og konserter Europa rundt for å se yndlingsbandet mitt og for å komme på afterparty måtte jeg som regel dra alene. Det jeg satt igjen med var groupievenninner, men de er de mest morsomme folka jeg har møtt. Er noe med å bare dra uten å kjenne noen, det var virkelig å leve livet for min del.

Anonymous poster hash: 60f6b...ffb
AnonymBruker
Skrevet

I studietiden, ja. Men håper på ett nytt "vindu" nå som "skikkelig voksen" også. Føler meg klar for litt nytt påfyll.

Anonymous poster hash: 0fb16...fcb

Skrevet

Jeg treffer spennende mennesker stadig vekk, jeg. Har en jobb som innebærer en del reising rundt om i verden og har funnet ut at hvis du tør å gå nye veier, går utenfor A4-rammene og er åpen for kontakt treffer du spennende mennesker overalt. Men, du må tørre å by på deg selv for å oppnå kontakt med folk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...