grautgrams Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 Hvordan vil en perfekt hjemmedate med kjæresten din se ut? Jeg skal ordne i stand noe til uka, og trenger flere gode ideer!
Leehyori Skrevet 23. mai 2014 #2 Skrevet 23. mai 2014 (endret) yndelings maten, gave?, kjøp deg noe sexy undertøy? Endret 23. mai 2014 av Leehyori
KaDust Skrevet 23. mai 2014 #3 Skrevet 23. mai 2014 Jeg vasker og rengjør huset, pynter det opp med ekstra lys (telys og kubbelys), finner en god film han vil like som vi kan se etter middag, lager en utrolig god middag og dekker på spisebordet så vi kan spise uten tv'ens forstyrrelser som vi gjør ellers, fikser yndlings snacken hans som vi kan ha til filmen, tar på meg noe ekstra pent og steller meg ekstra, skaffer øl til han og vin til meg, og gjør i stand ute så vi kan ligge der å prate og slappe av på kveldstid. 2
grautgrams Skrevet 23. mai 2014 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2014 yndelings maten, gave?, kjøp deg noe sexy undertøy? God mat og sexy undertøy var med i planen ja:) Gave synes jeg høres koselig ut, bare det ikke blir for overdådig. Forslag til hva det kunne vært? Gjerne noe symbolsk eller personlig. Smykke/armbånd/klokke er ikke helt hans stil
grautgrams Skrevet 23. mai 2014 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2014 Jeg vasker og rengjør huset, pynter det opp med ekstra lys (telys og kubbelys), finner en god film han vil like som vi kan se etter middag, lager en utrolig god middag og dekker på spisebordet så vi kan spise uten tv'ens forstyrrelser som vi gjør ellers, fikser yndlings snacken hans som vi kan ha til filmen, tar på meg noe ekstra pent og steller meg ekstra, skaffer øl til han og vin til meg, og gjør i stand ute så vi kan ligge der å prate og slappe av på kveldstid. Herlig! Enig i at middagen skal nytes ved spisestuebordet, og ikke foran TV'n, Blir mer intimt på den måten
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #6 Skrevet 23. mai 2014 Sushi, muserende vin, fyr på peisen, hyggelig samtale og sex Anonymous poster hash: 0188c...6e3
KaDust Skrevet 23. mai 2014 #7 Skrevet 23. mai 2014 Herlig! Enig i at middagen skal nytes ved spisestuebordet, og ikke foran TV'n, Blir mer intimt på den måten Ja, det gjør det. Har også på ekstra sexy undertøy så det blir en fin avslutning på dagen!
grautgrams Skrevet 23. mai 2014 Forfatter #8 Skrevet 23. mai 2014 Sushi, muserende vin, fyr på peisen, hyggelig samtale og sex Anonymous poster hash: 0188c...6e3 Høres ut som en hyggelig kveld det og!
grautgrams Skrevet 23. mai 2014 Forfatter #9 Skrevet 23. mai 2014 Ja, det gjør det. Har også på ekstra sexy undertøy så det blir en fin avslutning på dagen! Evt. "glemme" å ta på undertøy, for de som liker det
KaDust Skrevet 23. mai 2014 #10 Skrevet 23. mai 2014 Evt. "glemme" å ta på undertøy, for de som liker det Sant det!
Leehyori Skrevet 23. mai 2014 #11 Skrevet 23. mai 2014 God mat og sexy undertøy var med i planen ja:) Gave synes jeg høres koselig ut, bare det ikke blir for overdådig. Forslag til hva det kunne vært? Gjerne noe symbolsk eller personlig. Smykke/armbånd/klokke er ikke helt hans stil Vell samboeren min er interessert i bil, fisking, fallskjerm, ferie osv. så jeg ville gitt min samboer feks. en pakke tur med fallskermhopping eller noe lignende. Dyrt da...men
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #12 Skrevet 23. mai 2014 Jeg ville laget yndlingsretten hans, eller bestilt hvis jeg ikke kan lage den. Jeg ville pyntet med levende lys og satt på litt lav musikk. Når maten var ferdig ville vi sette oss i sofaen for å se på en film, og jeg ville forført dritten ut av han. Anonymous poster hash: 01887...4c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå