AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 Jeg har datet en mann i 2 mnd nå. Vi har møttes en god del ganger, pratet mye, og alt og ingenting. VI har det veldig moro sammen og jeg ler mye. VI kyssa ikke eller noenting før på date nr 7! Dette fordi begge var litt redde og ikke turte å ta det første steget. Men etter det første kysset så klarer vi ikke å holde oss unna hverandre når vi møtes. Så nå har vi også hatt sex, og det var skikkelig bra! Han syntes det var veldig bra også! Når vi møtes nå, så er det nesten sånn at vi ikke orker å bruke tida på å prate, men klarer ikke å holde oss unna hverandre seksuelt. Jeg kjenner jeg er glad i han, men lurer på om dette er bare en seksuell kjemi, eller om forelskelse kan føles sånn? Jeg vil jo han han, og jeg lurer på om det er flere som blir sånn når de blir forelska? Jeg er i midten av tyveårene, og han er i midten av tredveårene, og begge er ute etter et fast forhold. Anonymous poster hash: e9d20...397
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #2 Skrevet 23. mai 2014 The science of love Anonymous poster hash: 94b10...01a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå