Gå til innhold

Hvordan feste sløret i kort hår...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg skal lage til mitt eget hår og har litt kort hår. I allefallskal jeg ikke ha oppsatt hår og da lurer jeg på om noen her har en god ide på hvordan feste sløret?

Jeg skal ha kort slør og der følger med hårnåler.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei eg var forlovar til hadde veldig kort hår då ho gifta seg. Ca 2 cm, max!

På håret hennas festa me fyrst ei hårnål på skrå, bak på hovudet, og så ei anna hårnål som kryssa den fyrste(X). Så festa me sløret, som hadde ein slags kam, innanfor nålene.

Lykke til!

Skrevet

mmm...ok, skjønner.

Tusen takk for svar. Jeg har ikke kam på sløret men masse nåler(med blomster på) jeg kan bruke. Muligens med masse hårspray så går det fint? Jeg har hørt at en brud skal ha "skittent" hår for at det ikke skal legge seg flatt etter kort tid...? Jeg har ikke helt kort hår så der er 5-10 cm lengde som hårnålene skal festes i.....håper det ikke glir ned :roll: .....

Skrevet
Jeg har ikke helt kort hår så der er 5-10 cm lengde som hårnålene skal festes i.....håper det ikke glir ned :roll: .....

Da er det ikke noe problem. Jeg hadde kortere hår enn dette og sløret satt som støpt hele dagen. Hvis du skal ordne deg hos en frisør, kan du bare ta det med ro. Dette kan de, og de får dette til å sitte skikkelig!

Skrevet

Ehhmm...jeg skal ordne meg selv med hjelp fra mine søstre :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...