AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 Jeg må si at det er ytterst få av kjærestene til venninnene mine jeg har noe særlig til overs for. Om de spør meg så sier jeg jo alltid at de virker hyggelige, men innerst inne synes jeg de fleste av dem er merkelige... Anonymous poster hash: 6d99d...da2
nattsvermer Skrevet 23. mai 2014 #2 Skrevet 23. mai 2014 Jeg liker de fleste kjærestene til venninnene mine. Unntaket er den utro bedreviteren. 1
Kolibrii Skrevet 23. mai 2014 #3 Skrevet 23. mai 2014 Noen av vennene mine har hatt helt sprø ekser som jeg virkelig ikke kom overens med. Men de nåværende kjærestene er hyggelige menn
strawberry Skrevet 23. mai 2014 #4 Skrevet 23. mai 2014 Jeg synes de er hyggelige Venninnene mine har derimot hatt noen tvilsomme ekser, men det er heldigvis ekser nå Også er vi jo mer voksne nå enn når vi var 18-19.
Lærerinna Skrevet 23. mai 2014 #5 Skrevet 23. mai 2014 Kunne aldri valgt å dele liv med noen av dem selv, og ikke mange av dem jeg kan skjønne at venninner vil ha heller, men hyggelige er de, alle som en.
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2014 #6 Skrevet 23. mai 2014 Jeg liker de fleste av dem, men holder naturligvis kjeft om det. Grensen mellom å si hva man mener og ikke respektere forholdet er rimelig kort, når det kommer til stykket. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå