AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 Kommer ikke på noe! Helt blank. Hva kjøpte dere til barnets ett årsdag? Anonymous poster hash: c8aa7...c7e
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #3 Skrevet 23. mai 2014 Vi vurderer sandkasse til å ha i hagen Godt tips! men tenker på alle kattene rundt her som kanskje kommer til å bruke det som do.. Hmm..Anonymous poster hash: f510f...1fd
Mayami Skrevet 23. mai 2014 #4 Skrevet 23. mai 2014 Vi kjøpte en lekebil som denne http://www.sprell.no/produkt/sittebil-sjokoladebrun Han forstod seg ikke helt på den i begynnelsen, men etterhvert har den blitt mye brukt og veldig elsket. Også er det kvalitet, så den varer forhåpentligvis lenge også som et "minne" om første bursdag!
Mayami Skrevet 23. mai 2014 #5 Skrevet 23. mai 2014 Sandkasse er forøvrig et godt tips, og de finnes med (kattesikkert) lokk på!
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #6 Skrevet 23. mai 2014 Vi kjøpte en lekebil som denne http://www.sprell.no/produkt/sittebil-sjokoladebrun Han forstod seg ikke helt på den i begynnelsen, men etterhvert har den blitt mye brukt og veldig elsket. Også er det kvalitet, så den varer forhåpentligvis lenge også som et "minne" om første bursdag! Den var jo knalltøff! Takk for tips Anonymous poster hash: f510f...1fd
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #7 Skrevet 23. mai 2014 Mine tips (har ettåring snart) : Huskestativ Gyngehest Hoppeku Gåbil Badebasseng BadelekerAnonymous poster hash: 90271...7da
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #8 Skrevet 23. mai 2014 Sandkasse er forøvrig et godt tips, og de finnes med (kattesikkert) lokk på! Hvor kan jeg tak i en sånn? BR-leker kanskje?Anonymous poster hash: f510f...1fd
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #9 Skrevet 23. mai 2014 Mine tips (har ettåring snart) : Huskestativ Gyngehest Hoppeku Gåbil Badebasseng BadelekerAnonymous poster hash: 90271...7da Fine forslag! Takk Anonymous poster hash: f510f...1fd
Marikken Skrevet 23. mai 2014 #10 Skrevet 23. mai 2014 Den aller beste gaven yngstedatteren min fikk til 1-årsdagen sin var en pose full med smokker (Og ja, hun fikk mye annet også altså.. ) Hvis målet er å glede barnet der og da så trenger det ikke være store greiene, men synes absolutt forslag som også kan fungere som "minner" senere er fint.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #11 Skrevet 23. mai 2014 En morsom idé er også å gi en minnebok, som starter der og da. Alle gjestene kan skrive en liten hilsen, den boka kan ungen ha i mange år og fylle opp - morsomt å lese i når man er større.Anonymous poster hash: 90271...7da
Mayami Skrevet 23. mai 2014 #12 Skrevet 23. mai 2014 Hvor kan jeg tak i en sånn? BR-leker kanskje? Anonymous poster hash: f510f...1fd Tror vi kjøpte vår på Coop OBS Bygg (den er i tre), men tror nok de har den og andre lignende varianter på ande byggevarebutikker. Sjekk Maxbo hvis du ikke har Coop i nærheten!
kaprifolen Skrevet 23. mai 2014 #13 Skrevet 23. mai 2014 Biltema har sandkasse med lokk som kan brettes opp til å bli to benker, til 399kr.. Vi kjøpte en sparkebil-lignende sak til datteren vår, dyr med hjul på som de sitter på og kjører bortover...
kaprifolen Skrevet 23. mai 2014 #14 Skrevet 23. mai 2014 Hadde hun vært vår/sommerbarn hadde vi ønsket henne uteleker! Sklie, sandkasse, trehjulsykkel med fri krank og pinne så dere kan dytte, store lastebiler, huske, dukkestue...
*Ariel* Skrevet 23. mai 2014 #15 Skrevet 23. mai 2014 (endret) Toysrus har også en variant med lokk. Den er i plast. Vi vil ha vår egen sandkasse siden kattene går i de i borettslaget Endret 23. mai 2014 av *Ariel*
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #16 Skrevet 24. mai 2014 Vi ga et smykke som "varig" gave. Men det var hoppsideisi dukka som var mest stas! Sover fortsatt med den nesten et år etter, hehe! Anonymous poster hash: 48a6e...9f4
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #17 Skrevet 24. mai 2014 Jeg kjøpte en ny tv til mitt barns ettårsdag, jeg tok tven, ungen fikk en fin pappeske å leke med Vinn vinn. Anonymous poster hash: be163...f6e 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #18 Skrevet 24. mai 2014 Ting som varer, som dere kan bygge på med videre, som duplo og togbanesett er fine leker å ønske seg til bursdag. Da slipper man å få masse "ræl" som har èn bestemt måte å leke med det på, som tar opp mye plass. Duplo og togbane fremmer fantasien, fordi du kan bygge dem på utallige måter. De kan også tas med ut, og vaskes om og om igjen. De går omtrent aldri i stykker. Får han litt til bursdager og litt til jul så kan han bygge en enorm landsby av duplohus og togbane på verandaen/gårdsplassen når han blir fire fem. Også neste barn får glede av det, og du kan spare det til barnebarna. Treklosser er også fine leker. De kan barnet stable oppå hverandre uten at de trenger å "passe", slik som duplo må. Barnet lærer masse om fysikk, tyngdekraft, balanse, tyngdepunkt osv, og de kan brukes på mange ulike måter. Mamma bygger tårn, og poden river ned er en morsom lek som kan holde dere i aktivitet LENGE! Tips: film reaksjonen hans når tårnet faller, og la ham se det etterpå. Anonymous poster hash: 7bb30...e1d
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #19 Skrevet 24. mai 2014 Jeg kjøpte en ny tv til mitt barns ettårsdag, jeg tok tven, ungen fikk en fin pappeske å leke med Vinn vinn. Anonymous poster hash: be163...f6e Anonymous poster hash: 6222a...08e
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #20 Skrevet 24. mai 2014 Jeg kjøpte en ny tv til mitt barns ettårsdag, jeg tok tven, ungen fikk en fin pappeske å leke med Vinn vinn. Anonymous poster hash: be163...f6e Seriøst?Anonymous poster hash: f510f...1fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå