AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 Hvordan kan jeg sitte å ønske meg tilbake en eks som ikke vil ha meg, som jeg egentlig ikke hadde et godt forhold til, som egentlig ikke passer sammen med meg? Alt jeg sitter å tenker på er at han er jo egentlig perfekt, jeg kan ikke leve uten han, ingen er så bra som han, finner aldri noen som kommer til å elske meg så høyt osv osv... Alt er jo bare TULL! Begynner jeg å miste forstanden? Virkelig? Føler meg smårar og sprø her jeg sitter og plager meg selv med disse tankene. Hvorfor klarer jeg ikke løfte hodet, riste dette av meg og gå videre? Kommer jeg til å ende opp på busstasjonen som hun "gale" gamle damen som alle i bygda snakker om, hun som ble forlatt, og sitter hver dag, i sin egen verden på stasjonen og venter på at kjæresten en dag skal komme tilbake. Herremin! STOPP meg noen!!!!!Anonymous poster hash: 32506...668
Gjest Faerunpedia Skrevet 23. mai 2014 #2 Skrevet 23. mai 2014 Hvor lenge er det siden det ble slutt da? Det du tenker er ikke noe uvanlig, et brudd er vondt. Men det går over
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #3 Skrevet 23. mai 2014 Helt normalt det der.. Anonymous poster hash: 1f618...c4c 1
Hapa Skrevet 23. mai 2014 #4 Skrevet 23. mai 2014 Ikke uvanlig det der, tror de fleste har slike tanker om ekser fra tid til annen. Det henger nok sammen med at vi mennesker har en unik evne til å glemme de tingene som var kjipe og husker det som var bra. I og for seg en god egenskap, men noen ganger lurer det oss... Blant annet i form av at forhold i ettertid kan huskes som bedre enn de egentlig var. Mange som har gått fra hverandre og blitt sammen igjen opptil flere ganger på grunn av dette...
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #5 Skrevet 23. mai 2014 *Irrasjonell Anonymous poster hash: ae4a9...054 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå