AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 "Dater" en mann som nylig har gått ut av et forhold. De har to barn, og eksen hans jobber mye så han har tilnærmet aldri barnefri. Nå er det over to måneder siden sist vi så hverandre utenom såvidt i "forbifarten". Jeg har uttrykt at jeg syns det er vanskelig å ikke møte han fordi jeg er glad i han og vil tilbringe tid med han. Han sier at han ikke forstår det, han sier det "er jo bare midlertidig" og at det vil bli bedre. Han spør meg også om jeg er redd for å være alene og om det er derfor jeg syns det er vanskelig (??). Er det urimelig av meg å syns at dette er tøft? Jeg begynner jo å lure litt på om han egentlig er interessert.. Ikke snakker vi på tlf heller, det går kun i sms.. Anonymous poster hash: 83eb5...f37
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #2 Skrevet 23. mai 2014 Mener du han skal kutte ut barna sine for deg?? For en flink pappa han er som faktisk setter barna først. Du vil aldri bli nummer 1 for han nei, pga barna hans. Du får gå videre og heller finne deg en som ikke har barn. Anonymous poster hash: eecec...da4 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #3 Skrevet 23. mai 2014 Du er litt urimelig. Klart at det er frustrerende å ikke få treffe han. Men det er barna hans. Dersom du virkelig vil ha han, så stoler du på at det er for en periode. Dersom dere har datet en stund, så er det jo og en mulighet å finne på noe når han har barna? Anonymous poster hash: 7e09c...0d6 1
Erazor Skrevet 23. mai 2014 #4 Skrevet 23. mai 2014 Mener du han skal kutte ut barna sine for deg?? For en flink pappa han er som faktisk setter barna først. Du vil aldri bli nummer 1 for han nei, pga barna hans. Du får gå videre og heller finne deg en som ikke har barn. Anonymous poster hash: eecec...da4 Det er en forskjell på å kutte ut barna og å ta seg tid til å pleie et forhold. Om fyren ikke har mulighet til å gi oppmerksomhet til en partner i tillegg til barna, så bør han muligens droppe datingen inntil situasjonen endrer seg og han har mer tid til rådighet. 32
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #5 Skrevet 23. mai 2014 Mener du han skal kutte ut barna sine for deg?? For en flink pappa han er som faktisk setter barna først. Du vil aldri bli nummer 1 for han nei, pga barna hans. Du får gå videre og heller finne deg en som ikke har barn.Anonymous poster hash: eecec...da4 Jeg har aldri ment at han skal se meg mer, og jeg har aldri ment at han skal kutte ut barna! For en utrolig kommentar å komme med på det jeg skrev. Jeg sa bare at det er vanskelig å ikke se en man er glad i på to måneder, og jeg ville vel bare at han skulle faktisk ha et ønske om å se meg og da, selv om det ikke er mulig. Bare utrykke at han syns det var dumt å måtte avlyse planene våre igjen. Jeg har barn selv, så jeg vet jo at barna alltid kommer først. Det gjør mine barn også. Jeg prioriterer alltid barna mine før han, men jeg VIL jo se han når jeg har mulighet. Anonymous poster hash: 83eb5...f37 4
Gjest Jørild Skrevet 23. mai 2014 #6 Skrevet 23. mai 2014 Å date en man kun har sent sms med i to måneder hadde jeg ikke orket. Da hadde jeg funnet meg en mann jeg faktisk kunne snakke med og se. Selv om man har barn så er det mulig å få tid til å møte andre. 8
Red-Ruby Skrevet 23. mai 2014 #7 Skrevet 23. mai 2014 Unnskyld meg,men sa du virkelig "jeg svaner deg litt fordi jeg er glad i deg " og han svarte med at det forstår han ikke? og det etter 2 mnd? 1
Lennhy Skrevet 23. mai 2014 #8 Skrevet 23. mai 2014 Forstår du er litt fustrert han kunne ring istede for sms osv... For meg virker det desverre ikke som han er så intressert. 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #9 Skrevet 23. mai 2014 Virker ikke som han er ferdig med barnemoren Anonymous poster hash: eecec...da4 3
Gjest 82girl Skrevet 23. mai 2014 #10 Skrevet 23. mai 2014 nei du er ikke urimelig. selvsagt er det vanskelig i begynnelsen når man er i "blikjentfasen" å aldri se han. to mnd er lenge, selv om han har barn så burde han få tid til deg. er han aldri uten de? sover de aldri? er ikke helt sikker på at han er nok interessert i deg når han ikke vil møte deg på to mnd
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #11 Skrevet 23. mai 2014 Du er litt urimelig. Klart at det er frustrerende å ikke få treffe han. Men det er barna hans. Dersom du virkelig vil ha han, så stoler du på at det er for en periode. Dersom dere har datet en stund, så er det jo og en mulighet å finne på noe når han har barna? Anonymous poster hash: 7e09c...0d6 Jeg kan godt vente på han, jeg ville bare at han skulle forstå at det er litt tøft for meg å ikke se han. Han vil ikke være i et forhold med meg, og det er greit nok, men han vil heller ikke at jeg møter andre. Anonymous poster hash: 83eb5...f37
Red-Ruby Skrevet 23. mai 2014 #12 Skrevet 23. mai 2014 (endret) Jeg kan godt vente på han, jeg ville bare at han skulle forstå at det er litt tøft for meg å ikke se han. Han vil ikke være i et forhold med meg, og det er greit nok, men han vil heller ikke at jeg møter andre.Anonymous poster hash: 83eb5...f37 Han der høres ikke ut som den rette for deg, unnskyld meg ,men må si det rett ut. Dette er så feil. Han savner jo ikke deg, siden han blir stiller seg uforstålig til at du kan savne han. Og han har sagt at han ikke vil være med deg. Hva mer trenger du å høre? du fortjener en som vil ha deg..stol på meg,dette er ikke noe å bygge videre på. Det er også utrolig hvor mange jenter mistolker sjalusi med interesse,jeg var en av dem. Jeg tenkte som du gjør "han vil ikke at jeg skal være med andre,så han vil ha meg!" feil. Hvis han vil ha deg, så hadde han hatt deg, for du gjør deg jo tilgjenglig for han. Han vil bare ha deg på gresset i tilfelle han kjeder seg eller så vil han ikke at andre skal ha sex med deg. La meg tolke dette rett ut for deg: Han ønsker ikke å gjøre deg lykkelig,og han ønsker ikke at du skal finne lykken med andre heller. Eneste han bryr seg om er seg selv,hvis det er sånn det er. ts..du vet at du fortjener mer.. Endret 23. mai 2014 av Blue-Jeans 8
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #13 Skrevet 23. mai 2014 Det er nok noe i at han ikke er interessert nok, ja.. Dessverre. Han er jo alene innimellom, men da blir andre ting enn meg prioritert. Anonymous poster hash: 83eb5...f37 1
Doge Skrevet 23. mai 2014 #14 Skrevet 23. mai 2014 Syns ikke du er urimelig. To mnd uten å treffes og heller ikke snakke på tlf, er lang tid når man dater/er sammen. Og dersom det skal bli dere så må du jo treffe barna hans uansett. Hvorfor snakker dere ikke på tlf? Hvordan forventer han at dere skal bli kjent uten noen særlig form for kommunikasjon? Ut ifra det du skriver så tenker jeg at han ikke er så interessert. Hadde han vært det så burde han følt et savn etter deg, selv om han har barn, og dermed også prøvd å kommunisere mer med deg. Og vil du virkelig ha en mann som ikke vil være i et forhold med deg, men som ikke vil at du treffer andre?? Hva er det du skal vente på da? En "bootycall" på sms om noen uker/mnd?
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #15 Skrevet 23. mai 2014 Unnskyld meg,men sa du virkelig "jeg svaner deg litt fordi jeg er glad i deg " og han svarte med at det forstår han ikke? og det etter 2 mnd? Jeg skrev at jeg syns det var litt vanskelig fordi jeg har blitt så glad i han og ville tilbringe tid med han og bli bedre kjent. Jeg mente det egentlig som en hyggelig greie også, ikke som mas. Jeg har ikke mast på han, men jeg har spurt om han vil komme på besøk når han har barnefri, og han har spurt meg, det er bare det at hver gang kommer det et eller annet i veien. Det har sikkert skjedd 20 ganger nå, at han har avlyst planene våre.. Jeg har trukket meg unna noen ganger, men han drar meg inn igjen på et eller annet vis. Rart, for han virker jo ikke så interessert.. Anonymous poster hash: 83eb5...f37
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #16 Skrevet 23. mai 2014 Sorry to be the one to say it, men her legger du nok mye mer i det enn han. Han sier han ikke vil være i et forhold med deg (sikkert pga nylig brudd), men ønsker at dere fortsatt skal treffes og at du ikke skal treffe andre. Altså, han liker deg og vil ha en "greie" med deg, men ikke noe mer. Per def er en "greie" at man møtes innimellom og hygger seg og har sex, men ikke noe forpliktende. Det kan fint gå 2 mnd mellom hver gang man treffes om man kun har en "greie". Det er tydelig at du vil ha mer enn en "greie", og da foreslår jeg at du avslutter og går videre. Dette kommer bare til å forvolde grunling, fortvilelse og hjertesorg for deg. Anonymous poster hash: 7ff1f...c2b 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #17 Skrevet 23. mai 2014 .. og i den setting at dere har en "greie" så er du per def urimelig ja. Man synes det ikke er tungt å ikke kunne treffe den man har en "greie" med, man hygger seg den tiden man er sammen uten å dvele mer ved det. Anonymous poster hash: 7ff1f...c2b
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #18 Skrevet 23. mai 2014 Syns ikke du er urimelig. To mnd uten å treffes og heller ikke snakke på tlf, er lang tid når man dater/er sammen. Og dersom det skal bli dere så må du jo treffe barna hans uansett. Hvorfor snakker dere ikke på tlf? Hvordan forventer han at dere skal bli kjent uten noen særlig form for kommunikasjon? Ut ifra det du skriver så tenker jeg at han ikke er så interessert. Hadde han vært det så burde han følt et savn etter deg, selv om han har barn, og dermed også prøvd å kommunisere mer med deg. Og vil du virkelig ha en mann som ikke vil være i et forhold med deg, men som ikke vil at du treffer andre?? Hva er det du skal vente på da? En "bootycall" på sms om noen uker/mnd? Du har helt rett. Han er nok bare interessert i å ha meg der hvis han skulle føle seg "nøden" nok.. Han sier at han vil at vi skal "se hva det kan bli", men vi møtes jo ikke og prater ikke på tlf, så da utvikler det seg ikke til noe. Jeg vet ikke hvorfor han ikke kan ringe. Han vil ikke at barna eller eksen skal vite om meg, det vet jeg da. Det er forsåvidt greit nok, da barna er ganske store og bruddet er ganske ferskt. Anonymous poster hash: 83eb5...f37 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #19 Skrevet 23. mai 2014 Les boken 'he's just not that into you'. Mange burde forresten lese den boken! Hva er det med oss jenter som hele tiden tåler en slags avvisning, som lar menn behandle oss med likegyldighet, men som alikevel får oss til å ville, til å prøve, til å vente, til å analysere??? Vi (mange av oss) MÅ bli tøffere! Verden er en klump bestående av et hav av menn som ville hatt oss, hatt oss som vi er, som hadde vært oppmerksomme mot oss, som hadde gitt den kjærligheten vi hadde fortjent! Jenter.. det er på tide å finne fram en stor syl og stikke hull på boblen vi er i! Sprette ut av den og si "hey, verden er stor, den er min, livet er virkelig så kort som alle sier og jeg skal jaggu ha det helt supert her, den korte, korte tiden jeg lever!" KOM IGJEN!!!! Anonymous poster hash: 5149b...034 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #20 Skrevet 23. mai 2014 Traff du han mens han var i forholdet med eksen sin? Det høres nesten sånn ut, siden alt er så nytt? Og er dette tilfelle er kanskje ting vanskelig for han? Han har mye å tenke over? Mye han må ordne opp i følelsesmessig før han går videre? Anonymous poster hash: 5149b...034 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå