camie Skrevet 15. juni 2004 #1 Skrevet 15. juni 2004 Bare 11 dager igjen til bryllupet vårt og vi står for tiden uten kokk! Den kokken som vi hadde hyrt ringte i forrige uke og sa at han ikke kunne likevel..... :-x Vi fikk tak i en kokk i går, men så fikk ikke han fri fra jobben så han kunne ikke likevel. Så nå har vi prøvd alle muligheter og det viser seg at det er #%$!§ :evil: så vanskelig å finne en kokk når man virkelig behøver en!! Om det ikke ordner seg, så blir vi å gå for koldtbord istedenfor. Så dere jenter som har hatt koldtbord kan dere legge inn hva dere hadde å servere gjestene deres? måtte bare ut med litt frustrasjon....
Lotte20 Skrevet 15. juni 2004 #2 Skrevet 15. juni 2004 Hvor i landet bor du da?? Trøndelag ?? Kanskje vi kan spørre Lotte-mannen....?
Gjest MrsL Skrevet 15. juni 2004 #3 Skrevet 15. juni 2004 Huff, at det går an....det er da virkelig mye man må bekymre seg for når man planlegger bryllup. :trøste:
camie Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2004 Hvor i landet bor du da?? Nei, bor nok litt lenger nord enn som så....rett under polarsirkelen.
camie Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2004 Huff, at det går an....det er da virkelig mye man må bekymre seg for når man planlegger bryllup. :trøste: Tusen takk MissG! Har ikke akkurat gått på skinner den siste tiden, og vi har møtt så mye motgang at det holder for fler år frem i tid!! Er så møkk lei!
Gjest MrsL Skrevet 15. juni 2004 #6 Skrevet 15. juni 2004 Nei, bor nok litt lenger nord enn som så....rett under polarsirkelen. Rett under??? Nysgjerrig nå, for jeg kommer fra rett under Polarsirkelen :-) *gruble gruble*
camie Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #7 Skrevet 15. juni 2004 Rett under??? Nysgjerrig nå' date=' for jeg kommer fra rett under Polarsirkelen :-)[/quote'] Har sendt deg en PM
Gjest MrsL Skrevet 15. juni 2004 #9 Skrevet 15. juni 2004 Har du prøvd kokkeskole eller noe sånt? (kanskje det ikke finnes der lengre) Hørt på restauranter og hoteller om det er noen kokker som har frilørdag eller noe?
camie Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #10 Skrevet 15. juni 2004 Har du prøvd kokkeskole eller noe sånt? (kanskje det ikke finnes der lengre) Hørt på restauranter og hoteller om det er noen kokker som har frilørdag eller noe? De er gått på ferie da alle sammen....og det viser seg at det er sinnsykt vanskelig å finne kokk.... :cry: men det løser seg nok, koldtbord er jo en flott løsning selv om det ikke var det vi tenkte på i første stund.
Gjest MrsL Skrevet 15. juni 2004 #11 Skrevet 15. juni 2004 Ja, det er jo det. Hmmm, kjenner jeg noen kokker der.... *tenke tenke*
camie Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #12 Skrevet 15. juni 2004 Hmmm, kjenner jeg noen kokker der.... *tenke tenke* Ja, bare tenk....all hjelp mottas med åpne armer!
Gjest Tabby Skrevet 15. juni 2004 #13 Skrevet 15. juni 2004 Uff så mye som ikke går deres vei. Du får satse på at dere har fått deres dose med vanskeligheter for en laaaaang tid fremover, og at dere får et særdeles lykkelig ekteskap i det minste. Når det gjelder kokk har jeg ikke så mye å hjelpe deg med, men det trenger jo ikke å være en kokk fra en restaurant. Vi skal bruke cateringselskapet på jobben til sambo, kanskje det er noen slike arbeidsplasser i nærheten av dere også som har eget cateringselskap?
Gjest Poirot Skrevet 16. juni 2004 #14 Skrevet 16. juni 2004 Har dere ingen skriftlig kontrakt? Håper det ordenr seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå