AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 TrustBuddy er en tjeneste hvor man kan låne penger eller låne ut penger. Rentene er skyhøye hvis man låner penger, og hvis man setter inn penger for å låne ut kan man tjene på at andre er dumme og tar opp lån på den måten. Jeg satte inn noen tusenlapper der for et år siden. Det var gøy å se hvor mye raskere jeg tjente renter der enn på vanlig høyrentekonto. Problemet kom da jeg skulle ta ut pengene. Mesteparten fikk jeg tatt ut med en gang, men den siste resten får jeg ikke tatt ut før de et tilbakebetalt av lånetakerne. Det skulle vise seg å ta lengre tid enn beregnet. Nå har jeg ventet et halvt år, og fremdeles står hundrelappene mine der uten at jeg får tatt dem ut! Pengene jeg har fått tilbake er mindre enn hva jeg satte inn. Det gir ikke god rente når du ikke får tatt ut pengene! Anonymous poster hash: 1d002...fd7
Dreamworld Skrevet 28. mai 2014 #2 Skrevet 28. mai 2014 (endret) Denne siden skulle vært lagt ned for lenge siden. Utrolig dårlig av dem og ikke kunne gi deg pengene dine tilbake, det er jo svindel om man kan si det sånn! når man går inn på siden får man et godt inntrykk og tenker dette er bra, men så ligger det så mye tull bak.. Når jeg fikk vite om Trustbuddy tenkte jeg dette var en kjempe god ide men så fikk jeg det ikke til og så fikk jeg ikke låne noe som helst pga. noe dem gjorde feil og mente det var meg som gjorde feilen. så jeg prøvde ikke igjen og noen uker senere stod det i avisen at Trustbuddy var en side man ikke måtte låne og sette inn penger på. Så følte meg ganske lettet da.. men skjønner ikke at dem kan reklamere for dette etter og ha kommet med den nyheten om at man må ikke bruke den nettsiden. Endret 28. mai 2014 av Dreamworld
QueenOfTheSidewalk Skrevet 28. mai 2014 #3 Skrevet 28. mai 2014 Ja, lest om det i avisa flere ganger, du er ikke alene. Jeg hadde tenkt å putte inn penger der, men så begynte de å plage meg på telefonen med sms til 15 kroner, det var den ekstra bekreftelsen jeg trengte for å skjønne hvor useriøse de er. Hele 4 ganger måtte jeg kontakte dem for stoppe smsene til 15 kroner.
kråkefjas Skrevet 28. mai 2014 #4 Skrevet 28. mai 2014 TrustBuddy er en tjeneste hvor man kan låne penger eller låne ut penger. Rentene er skyhøye hvis man låner penger, og hvis man setter inn penger for å låne ut kan man tjene på at andre er dumme og tar opp lån på den måten. Jeg satte inn noen tusenlapper der for et år siden. Det var gøy å se hvor mye raskere jeg tjente renter der enn på vanlig høyrentekonto. Problemet kom da jeg skulle ta ut pengene. Mesteparten fikk jeg tatt ut med en gang, men den siste resten får jeg ikke tatt ut før de et tilbakebetalt av lånetakerne. Det skulle vise seg å ta lengre tid enn beregnet. Nå har jeg ventet et halvt år, og fremdeles står hundrelappene mine der uten at jeg får tatt dem ut! Pengene jeg har fått tilbake er mindre enn hva jeg satte inn. Det gir ikke god rente når du ikke får tatt ut pengene! Anonymous poster hash: 1d002...fd7 Det er vel en del av risken du tar for å få så god rente. Du kan ikke skylde på tjenesten når det er du som ikke forstår den. 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 28. mai 2014 #5 Skrevet 28. mai 2014 Det er vel en del av risken du tar for å få så god rente. Du kan ikke skylde på tjenesten når det er du som ikke forstår den. Det er lov å advare andre om feil man har gjort selv. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå