Gå til innhold

Hvis du viste at typen til venninna de skrev misogyne innlegg på forumet...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...Ville du fortalt det til henne? Ville du vit det hvis kjæresten din hadde en forumbruker med nedlatende og hatfulle uttalelser om kvinner?

Anonymous poster hash: 97e89...2ec
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

FOTTBALLFRUEMANNEN???

Anonymous poster hash: c266a...028
  • Liker 4
Gjest TheRighteous
Skrevet

Ja, det hadde vært utrolig viktig for meg å vite. Hadde blitt veldig takknemlig for at noen fortalte meg det! :) Syns absolutt du burde si det!

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det hadde vært utrolig viktig for meg å vite. Hadde blitt veldig takknemlig for at noen fortalte meg det! :) Syns absolutt du burde si det!

Flere som er enig i den....?

Anonymous poster hash: 97e89...2ec

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gjerne visst det, så vi kunne tatt skilsmisse.

Anonymous poster hash: b6211...26c
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Spørs hvor alvorlig innleggene hans er, litt privatliv må man da få lov til å ha.

Anonymous poster hash: a4ed5...18c
Skrevet

Det er jo snakk om ett forum, hvor seriøst skal en ta en person der?

• Liker 2
Skrevet

Er det noe kvinner ikke ville vist om typene sine om de hadde muligheten? Uansett, det er en privatsak. Det har ingenting med å oute noens anonymitet på et forum.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Menn som skriver sånn om kvinner burde vært offentliggjort på TV og i avisen med fullt bilde, så vi kunne unngå dem.

Anonymous poster hash: b6211...26c
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Er det noe kvinner ikke ville vist om typene sine om de hadde muligheten? Uansett, det er en privatsak. Det har ingenting med å oute noens anonymitet på et forum.

Skulle til å foreslå at du kanskje ble bekymra nå, men nei, du kan faktisk ikke ha dame.

Anonymous poster hash: d962a...58b

• Liker 8
Skrevet

Skulle til å foreslå at du kanskje ble bekymra nå, men nei, du kan faktisk ikke ha dame.

Hun vil muligens se på seg selv som dama mi, men jeg anser meg stort sett alltid som singel. Så jeg er ikke særlig bekymret.

AnonymBruker
Skrevet

:fnise::fnise:

Anonymous poster hash: ff30c...21d

• Liker 2
Gjest Dalma
Skrevet

Neh. Send ham heller en PM hvor du forteller at du har screenshotta alt han har skrevet, så har du et ypperlig pressmiddel.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det ville jeg visst. Det hadde for øvrig spilt liten rolle om det var trolling eller hans egentlige meninger. Like ille å spre hat på nett uansett.

Anonymous poster hash: cbe7d...d9a
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

obama-beer-2.jpg

Anonymous poster hash: a4f2c...249

• Liker 4
Gjest Whitestripes
Skrevet

Hun vil muligens se på seg selv som dama mi, men jeg anser meg stort sett alltid som singel. Så jeg er ikke særlig bekymret.

Ååååå, du er slik en sjarmklump :hjerte:

TS: Hvordan vet du at det er den du tror det er som skriver slike innlegg?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Riiiiight.

• Liker 2
Skrevet

Riiiiight.

Jeg har vel ikke dame atm, men det er ikke mange ukene siden jeg så godt som hadde det, så du tar veldig feil når du sier jeg umulig kan ha hatt dame.

AnonymBruker
Skrevet

Hva betyr mosigrynt? Er det en sykdom?

Anonymous poster hash: 3c73c...7d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...