Gå til innhold

Vurderer å droppe linseabonnement. Riktig valg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har linseabonnement hos Brilleland nå og betaler 270 kroner måneden for 4 pakker linser i året. Tilsammen blir jo dette 3240 kroner i året.

Men nå har jeg undersøkt litt og ser at hvis jeg bestiller en 6-pack linser fra nett (som da vil holde for 3 måneder av ganger), så koster den 500, noe som vil si at på ett år betaler jeg 2000 kroner for 4 pakker.

Da kan jeg jo spare 1240 kroner året hvis jeg bestiller selv.

Høres det riktig ut? Må bare forsikre meg litt ekstra, da jeg har like god tallforståelse som en geit. :klo:

Anonymous poster hash: 93a78...009
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har avbestilt abonnementet mitt, og angrer ikke i det hele tatt, sparer penger på det. Det eneste da er jo at man bør huske på å ta en kontroll en gang i blant, og den må man jo betale i tillegg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bestill linsene dine på nett, mye billigere. Jeg vurderte å bestille abonnement hos Brilleland i fjor, men fant ut at det ble alt for dyrt!

Enkelte nettbutikker har kvantum rabatt og tilbud, mer å spare! Jeg bestiller mine linser fra lensway og får 4 esker (90 dagslinser) for prisen av 3 når de har kampanje. Er veldig fornøyd!

Anonymous poster hash: e5144...a09
Gjest iGirl
Skrevet

Jeg bestiller fra amerikanske 1-800 contacts: https://www.1800contacts.com/

PS. Linser og briller er tollfritt inn til Norge, men forsendelsen må merkes GODT. Jeg har derfor gitt beskjed om dette når jeg bestiller. Har ikke hatt noen problemer med frakt eller toll. :)

AnonymBruker
Skrevet

Husk at du må betale for kontrollene/oppfølging som ellers er en del av abonnementet

Anonymous poster hash: 33239...73d

• Liker 1
Skrevet

Jeg bestiller på shopping4net.com. Billig og bra, har jobber i optikerbransjen ;)

Gjest constance90
Skrevet

Jeg bestiller også fra lensway. Ser vitusapotek har fått linser så prisen kan fort synke litt til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...