Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i en veldig uheldig situasjon akkurat nå.. Jeg har hatt en kjæreste i to år og den siste tiden har vi vært veldig aktive i senga. Han ble plutselig veldig interressert i å ha sex med meg "på nytt". Som om vi var i startfasen liksom. Jeg fant ut at denne økningen var på grunn av at han hadde vært utro... På toppen av det hele er jeg nå gravid og utrolig forvirret og fortvila. Jeg vet ikke om barnet er mitt eller barnet til han og den andre jenta som har blitt forplantet i meg... Hva skal jeg gjøre??

Ps: Abort er ikke aktuelt, ville vært slemt å gjøre mot et barn som kanskje ikke er mitt eget.

Anonymous poster hash: 01cce...be5

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er i en veldig uheldig situasjon akkurat nå.. Jeg har hatt en kjæreste i to år og den siste tiden har vi vært veldig aktive i senga. Han ble plutselig veldig interressert i å ha sex med meg "på nytt". Som om vi var i startfasen liksom. Jeg fant ut at denne økningen var på grunn av at han hadde vært utro... På toppen av det hele er jeg nå gravid og utrolig forvirret og fortvila. Jeg vet ikke om barnet er mitt eller barnet til han og den andre jenta som har blitt forplantet i meg... Hva skal jeg gjøre??

Ps: Abort er ikke aktuelt, ville vært slemt å gjøre mot et barn som kanskje ikke er mitt eget.

:daane:

• Liker 2
Skrevet

Wth did I just read.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Fjerde runde etter seiersposten på Facebook? :)

Morsomt var det første gang da.

Anonymous poster hash: cbdc0...6ec
  • Liker 7
Gjest Hyssingen
Skrevet

du kunne ikke funnet på noe som var litt mere originalt enn den som har sust rundt på sos.medier i det siste?

• Liker 2
Gjest Kaffekrus
Skrevet

Jeg er sikker på at det er barnet til han og den andre jenta.

• Liker 3
Skrevet

Det var morsomt første gangen... Litt iallefall

Gjest Idollet
Skrevet (endret)

Har følt litt på den jeg også. Hadde sex med kjæresten min, og jeg ble gravid. Men er usikker på om det er mitt, fordi venninnen min var utro med meg.

Endret av Idollet
Skrevet

:rolleyes:

Gjest Awzm me
Skrevet

Forstår ingenting jeg.. Har det blitt postet før eller hva?

Skrevet

Forstår ingenting jeg.. Har det blitt postet før eller hva?

Den har gått utallige runder på facebook, instagram og twitter (og sikkert flere..) i et par dager nå.

AnonymBruker
Skrevet

Slapp av, han har sikkert brukt angrepille for menn.

Anonymous poster hash: 1b006...5bb

• Liker 1
Skrevet

Det var litt gøy den føste gangen jeg leste denne posten.. i 2003.

Skrevet

Har aldri lest eller hørt dette før. Men morsomt var det ikke.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...