koskenkorva Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 (endret) - Hvorfor? Greit med et nuss her og der, men det å stå foran noen i køen å råkline...er for meg ikke forståelig. Jada, dere er sikkert nyforelska and all that shit, men det er SYKT kleint for oss som er rundt dere. Jeg sto i kø i kassa idag, og da sto det et kjærestepar foran meg. Jenta snur seg og ser på meg, lenge sånn opp og ned, så snur hun seg mot kjæresten sin og begynner å råkline med han. What the fudge??! Måtte bare få det ut, for det er noe som irriterer meg. Noen som kanskje føler det samme? Og nei, jeg er ikke bitter og singel. Har kjæreste selv. Endret 22. mai 2014 av koskenkorva 9
Chevelle Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 Tja si det.. Jævla disgusting er det ihvertfall.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #3 Skrevet 22. mai 2014 Mye av poenget er nok at man skal se dem kline, tviler på at de er fullt så ivrige på tomannshånd. Anonymous poster hash: 644d2...162 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #4 Skrevet 22. mai 2014 Uff, gjorde det når jeg gikk på ungdomsskolen og hadde min første kjæreste.. Er skikkelig flau over det den dag i dag. Jaja, får prøve å skylde på ung alder.. Anonymous poster hash: 7c21e...a20 5
Crobern Skrevet 22. mai 2014 #5 Skrevet 22. mai 2014 Hun følte vel at du var en trussel. Ser sånn ut på slik du beskriver situasjonen . Om noen råkliner foran meg, så kommer det Ann på hvor det er og i hvilken setting det er i om jeg reagerer eller ikke. 2
koskenkorva Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #6 Skrevet 22. mai 2014 Tja si det.. Jævla disgusting er det ihvertfall. mhhhhm!
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #7 Skrevet 22. mai 2014 Minnet veldig om denne tråden. Er det du som har laget denne, Ts?http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=807912 Anonymous poster hash: dec86...c06 2
teit1 Skrevet 22. mai 2014 #8 Skrevet 22. mai 2014 Er faktisk veldig vanlig i matbutikker at folk driver å nusser på hverandre.. Jobber i matbutikk på deltid ved siden av studier, og er morsomt hvor ofte jenta tar initiativ til å drive å kysse rett foran meg.. "beklager at jeg forstyrrer dere, men vil dere ha noen poser?".
koskenkorva Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #9 Skrevet 22. mai 2014 Uff, gjorde det når jeg gikk på ungdomsskolen og hadde min første kjæreste.. Er skikkelig flau over det den dag i dag. Jaja, får prøve å skylde på ung alder.. Anonymous poster hash: 7c21e...a20 Huff, ja ung og dum! Jeg gjorde aldri det, for jeg har hatet sånt fra jeg begynte å møte gutter haha. Litt sær på områder som det der, mener at sånt hører heller hjemme
koskenkorva Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #10 Skrevet 22. mai 2014 Minnet veldig om denne tråden. Er det du som har laget denne, Ts?http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=807912 Anonymous poster hash: dec86...c06 Nei, det er ikke jeg som laget den tråden der Men jeg har sikkert kommentert den om den ble laget da jeg ble medlem her
Crizpo Skrevet 22. mai 2014 #11 Skrevet 22. mai 2014 Synes det er greit med kyss, men å stå og støvsuge mandlene til hverandre blant større folkemasser er litt forstyrrende. For eksempel hvis man står og venter på bussen, eller i ditt tilfelle, kø. Jeg var (dessverre) vitne til et ungt kjærestepar som stod og råklinte mens jenta tydelig stod med hånden nede i buksa til gutten og runket han. Da de så meg sluttet jenta med bevegelsene men de fortsatte å kline som ingenting var skjedd. Jeg gikk forbi og tenkte bare wtf! Dette var på en mye brukt sti midt på lyse dagen. 3
koskenkorva Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #12 Skrevet 22. mai 2014 Hun følte vel at du var en trussel. Ser sånn ut på slik du beskriver situasjonen . Om noen råkliner foran meg, så kommer det Ann på hvor det er og i hvilken setting det er i om jeg reagerer eller ikke. Tja, aner ikke jeg. Hun var jo litt lubben og han duden var jo normal i kroppsfasongen, som meg. Så vet ikke jeg, isåfall synes jeg det hadde blitt for dumt.
koskenkorva Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #13 Skrevet 22. mai 2014 Synes det er greit med kyss, men å stå og støvsuge mandlene til hverandre blant større folkemasser er litt forstyrrende. For eksempel hvis man står og venter på bussen, eller i ditt tilfelle, kø. Jeg var (dessverre) vitne til et ungt kjærestepar som stod og råklinte mens jenta tydelig stod med hånden nede i buksa til gutten og runket han. Da de så meg sluttet jenta med bevegelsene men de fortsatte å kline som ingenting var skjedd. Jeg gikk forbi og tenkte bare wtf! Dette var på en mye brukt sti midt på lyse dagen. Haha, støvsuge mandlene til hverandre! Ja, er greit med et kyss, men ikke når man tar det til et helt annet nivå. Husker jeg ekspederte(?) et par engang, og de sto under hele bestillingen og råklina, og jeg måtte bryte inn hele tiden for å spørre hva mer de skulle ha på baguetten deres.......... DET, var faen meg kleint. HAHA, nei gud a meg. Så tacky, æsj. 1
Infinite Skrevet 23. mai 2014 #14 Skrevet 23. mai 2014 Kleint å se på intimitet mellom mennesker i offentligheten. Det eneste som er ok, er et raskt kyss. Satt på bussen her om dagen, fire seter bak et kjærestepar i 30 åra, som råklinte som om det sto om liv og død. Det var sånn skikkelig klining, med slafselyder og tunga langt ned i halsen på hverandre. Kvalmt!! Heldigvis er det svært sjeldent jeg ser sånt. 3
Gjest lurven Skrevet 24. mai 2014 #16 Skrevet 24. mai 2014 husker den følelsen av å være veldig forelska, da har man lyst å kline med kjæresten hele tiden.. da driter man i andre og hvor man er
Gjest Blubberella Skrevet 24. mai 2014 #17 Skrevet 24. mai 2014 Tja, aner ikke jeg. Hun var jo litt lubben og han duden var jo normal i kroppsfasongen, som meg. Så vet ikke jeg, isåfall synes jeg det hadde blitt for dumt. Ja du sier noe der. Forskning viser at når BMI'en overstiger 25 kan man få problemer med å beherske seg i offentlige situasjoner, med spontan heftig kyssing og klining som resultat. 12
Jolene Skrevet 24. mai 2014 #18 Skrevet 24. mai 2014 For min del så bryr jeg meg fint lite om hva andre måtte mene om min og min partners kyssing. Vi kysser rett som det er, fordi vi fortsatt er forelsket i hverandre. Om noen måtte mene noe negativt om det er det kunderes problem. Dog jeg ser ikke på andre jenter rundt meg slik som du beskriver TS. 2
Gjest fotballflue Skrevet 24. mai 2014 #19 Skrevet 24. mai 2014 Kyssing er greit, men når det kommer til klining, da synes jeg det er veldig ubehagelig å være i nærheten 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå