AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Jeg har vært singel i 3 år, og jeg har jaktet mye samt prøvd veldig hardt å finne noen som vil bli seriøs med meg. Jeg ser på meg selv som en utadvendt jente med kanskje litt for mye bein i nesa noen ganger, noe som kan oppfattes som frekt av noen men det er absolutt ikke meningen. Uansett, etter at exen fant noen andre og stakk har kjærlighetslivet mitt vært et evig sex-forhold med nye menn hele veien. Det har seg slik at jeg ofte drar ut for å være med venner, samt møte menn. Men alle menn jeg møter vil rett og slett bare ta med meg hjem og knulle meg for å så holde meg på gress senere. Jeg møtte nylig en mann på sukker i Januar som jeg faktisk ble forelsket i. Han er nettopp ferdig utdannet sivil ingeniør, mens jeg enda går skole. Han er 27, og jeg er 23. Han oppførte seg som en drittsekk hele veien fordi han trodde at det ville få meg mer interessert... Så han kom krypende tilbake i ettertid snill som et lam da han fortalte at han ville ha kjæreste, men at han ønsket familie. Alt startet med sex hos oss, men til slutt hadde jeg møtt alle vennene hans og familien hans, så alle rundt oss trodde vi var kjærester. Så vi fortsatte å ha sex, men han klarte som vanlig å kun kontakte meg i helger, så jeg prøver alt jeg kan å kutte han ut. Men jeg tenker på han hele tiden. Jeg har rett og slett blitt så opphengt i han at jeg rett og slett klarte å ringe han dritings i helgen da jeg nettopp har bedt han om å ikke kontakte meg.... Uansett, i går dro jeg ut med noen venninner og jeg kom raskt i kontakt med exen min ei gammel venninne jeg ikke har kontakt med lengre. Han er veldig kjekk, men jeg tenker ikke på han slik fordi det rett og slett blir feil. Kvelden gikk og jeg ble plutselig spandert på masse drinker av denne "exen" til hun jeg kjente før, og han fortalte meg hvor pen jeg var og hvor mye han hadde lyst på meg osv, og plutselig kastet han seg rundt meg og begynte å rote med meg. Jeg ble noe sjokkert og trakk meg tilbake og dro. Når jeg skulle til å dra kom han å tok tak i meg og "tvingte" med med seg hjem.. Jeg forklarte han at jeg ikke kunne fordi jeg kjenner exen hans godt, og at jeg ikke lenger er interessert i bare sex. Han responderte med at han bare ville ha sex, og at jeg måtte slutte å være så vanskelig.. Plutselig ble han sur å kastet et bord i veggen og ble sint på meg fordi jeg avviste han. Jeg ble faktisk redd, men var glad jeg hadde vært ærlig hele veien istedenfor å lure han.. Nå sitter jeg bare å tenker over det forferdelige tragiske kjærlighetslivet mitt som bare handler om sex. Jeg er faktisk ei godt oppegående person selv om jeg bor hjem enda, da jeg studerer og jobber samt holder kroppen/sinnet i god form. Jeg er veldig lei meg over at menn bare ser på meg som en dukke som de bare vil knulle på. Jeg ønsker meg en mann som har lyst til å bli kjent med meg. Men jeg vil gjerne ha en som har litt mellom ørene, dog ikke hvem som helst. Sukker har jeg nå lagt på hylla, og jeg begynner faktisk å tvile på kjærligheten samt menn generelt.. Flere som føler det samme som meg. Hva gjør dere? Det eneste jeg gjør er å tenke på han jeg traff på sukker. Helvete, vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre da ingenting mellom oss er avklart.. Anonymous poster hash: 69e89...1ac
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 Jeg går ikke ut for å drikke med desperate menn, og jeg kniper igjen beina. Vurdert det? Anonymous poster hash: bc321...0f4 4
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #3 Skrevet 22. mai 2014 Jeg går ikke ut for å drikke med desperate menn, og jeg kniper igjen beina. Vurdert det? Anonymous poster hash: bc321...0f4 Har knepet igjen beina mange ganger, som blant annet i går;) Har mange menn som er gira på meg, men de vil bare ha sex dessverre. Jeg er fornøyd med utseendet samt personlighet, og jeg har ikke hatt sex med mange menn. Synes det er trist at ingen vil bli kjent med meg, men bare ha meg for sex. Datet en mann fra sukker som begynte å snakke om sex med en gang. Jeg ble usikker, men valgte å gi han flere sjanser. Da han etter flere dater prøvde å nesten kaste seg over meg ble jeg skremt igjen.. Da dumpet jeg han og her sitter jeg.. Vurderer å heller gi faen i hele opplegget, samt være i sølibat noe jeg allerede har gjort i oven en måned. Får heller finne meg en mann fra utlandet/annen kultur der sex betyr litt mer en bare sex. Anonymous poster hash: 69e89...1ac 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #4 Skrevet 22. mai 2014 Kan være du litt ubevisst går etter en type gutter som gjerne bare er ute etter sex.. Neste gang du er ute ville jeg gått ut med den innstillingen å bare ha det kjekt med venninnene dine og ikke flørte med noen menn, og kanskje du da tiltrekker deg noen hvis du ikke er på flørteren. Rart hvordan ting fungerer noen ganger Anonymous poster hash: bc190...9a1
Skilpadden Skrevet 22. mai 2014 #5 Skrevet 22. mai 2014 AB som skrev over her; Så bra du ikke går ut for å knulle, men det er ikke deg dette innlegget handler om. Er så lei av sånne som skal skrive slike frekke og unødvendige kommentarer. Uansett. Har du prøvd å vente med å ha sex før, TS? Altså, at du bruker tid på å bli kjent med en mann og etterhvert har dere sex, eller starter du med sex veldig tidlig hele tiden?
Gjest Idollet Skrevet 22. mai 2014 #6 Skrevet 22. mai 2014 (endret) Hm, noen gang prøvd å bare ta han du vil ha? Mora mi gjorde det. Og her sitter jeg Endret 22. mai 2014 av Idollet 4
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #7 Skrevet 23. mai 2014 Altså.. Jeg var akkurat som deg da jeg var singel på din alder. Så fikk jeg meg en kjæreste jeg ble veldig glad i og var sammen med i to år. Da han dumpa meg var jeg ikke det minste interessert i andre menn men trengte nærheten fra dem under bruddet så ble med et par kjekkaser hjem. Den gangen var det annerledes, jeg kunne velge og vrake, og det med dates/evt forhold og ikke sex, og jeg er overbevist at det skyldtes at jeg gav blaffen i hvordan jeg fremstod (var selvsagt hyggelig og normal) og var meg selv på godt og vondt, og kanskje litt useriøs fordi jeg ikke ville ha noe forhold uansett. Ble noen knuste hjerter da jeg og typen fant tilbake til hverandre igjen. Sånn var det IKKE da jeg var på jakt etter kjæreste første gangen. Så jeg tror det handler om utstråling man ubevisst sender ut, og at du kanskje ikke er så avslappet og deg selv som du selv føler? Prøv å tenk neste gang at du gir blaffen i hva som skjer og hva han måtte tenke og vær litt care Anonymous poster hash: 6e73e...0da
Gjest Evel Skrevet 23. mai 2014 #8 Skrevet 23. mai 2014 Hm, noen gang prøvd å bare ta han du vil ha? Mora mi gjorde det. Og her sitter jeg Hvordan gjorde hun det?
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #9 Skrevet 23. mai 2014 Han oppførte seg som en drittsekk hele veien fordi han trodde at det ville få meg mer interessert...... Jeg har rett og slett blitt så opphengt i han at jeg rett og slett klarte å ringe han dritings i helgen da jeg nettopp har bedt han om å ikke kontakte meg....Anonymous poster hash: 69e89...1ac .......... Anonymous poster hash: 5901a...0aa 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #10 Skrevet 23. mai 2014 Vurderer å heller gi faen i hele opplegget, samt være i sølibat noe jeg allerede har gjort i oven en måned. Får heller finne meg en mann fra utlandet/annen kultur der sex betyr litt mer en bare sex. Anonymous poster hash: 69e89...1ac Åh herregud. En hel måned lissom. Anonymous poster hash: 5901a...0aa 3
Gjest Idollet Skrevet 23. mai 2014 #11 Skrevet 23. mai 2014 Hvordan gjorde hun det? Hun var på mange måter den som valgte han og slikt, tok kontakt. Han aksepterte det. Sier at han ikke viste at de var kjærester før hun sa det
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #12 Skrevet 23. mai 2014 Tror nok du leiter etter den feile typen mann... I perioden etter et seriøst forhold kunne jeg ikke brydd meg mindre om hva jeg utstrålte. Flere menn fant meg, og jeg brukte de bare for sex. Og elsket det. Har aldri i mitt liv fått så mange spørsmål om vi kunne bli eksklusive, og om ikke jeg kunne tenke meg et forhold. Når jeg derimot begynte å aktivt leite etter kjæreste var det bare de jeg ikke ville ha som ville ha meg Det som funket til slutt var å gi litt blaffen, gå ut med menn som jeg egentlig ikke trodde ville passe meg. Gikk ut med en kjekk tømrer som var yngre enn meg. Jeg som bare hadde gått ut med sivilingeniører, økonomer, leger og jurister. Nå har jeg aldri vært lykkeligere og jeg er overbevist at det er fordi jeg gikk litt utenfor den "vanlige boksen". Prøv litt nye ting, gi litt andre typer gutter en sjans, så skal du se at det går seg til og det skader sikkert ikke å knipe igjen beina de første datene heller Anonymous poster hash: 2dc94...fef 1
esmer Skrevet 23. mai 2014 #13 Skrevet 23. mai 2014 Har knepet igjen beina mange ganger, som blant annet i går;) Har mange menn som er gira på meg, men de vil bare ha sex dessverre. Jeg er fornøyd med utseendet samt personlighet, og jeg har ikke hatt sex med mange menn. Synes det er trist at ingen vil bli kjent med meg, men bare ha meg for sex. Datet en mann fra sukker som begynte å snakke om sex med en gang. Jeg ble usikker, men valgte å gi han flere sjanser. Da han etter flere dater prøvde å nesten kaste seg over meg ble jeg skremt igjen.. Da dumpet jeg han og her sitter jeg.. Vurderer å heller gi faen i hele opplegget, samt være i sølibat noe jeg allerede har gjort i oven en måned. Får heller finne meg en mann fra utlandet/annen kultur der sex betyr litt mer en bare sex. Anonymous poster hash: 69e89...1ac De mennene er gira på deg fordi du møter dem i en setting der målet er å få med seg ei dame hjem. Som du skriver i hovedinnlegget ditt er du en utadvent person. De tolker det som at du er interessert i sex fordi du ikke avviser dem, men tvert i mot snakker og interesserer deg for dem. Sånn, der har du det. Sex betyr litt mer enn bare sex når du venter med å ha spre beina.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #14 Skrevet 23. mai 2014 Jeg går ikke ut for å drikke med desperate menn, og jeg kniper igjen beina. Vurdert det? Anonymous poster hash: bc321...0f4 Samma her og nå har jeg vært singel i 12 år. Så det fungerer heller ikke for alle Anonymous poster hash: 79947...b2d 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #15 Skrevet 23. mai 2014 Jeg har også hatt en skikkelig kjip opplevelse i vår med en som bare var interessert i sex. Det kjentes helt forferdelig en stund etterpå. Svir litt ennå. Men jeg har bestemt meg for at han (og et par andre idioter fra tidligere) ikke skal få ødelegge mitt forhold til menn. Jeg vil ikke dømme andre menn på bakgrunn av en eller flere sexgriser. Bare vær litt reservert med sex helt i begynnelsen, for noen menn er utrolig gode til å spille på sjarmen første kvelden. Men jeg mener at man ikke skal utsette sexen i evighet heller. Har du fått et godt inntrykk av en mann etter flere møter, så gjør det du føler for. Det finnes uansett ingen garantier. Anonymous poster hash: 3b9a4...1ca
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #16 Skrevet 24. mai 2014 Slutt å lete, begynn å bruke energi på andre ting, vær mer avslappet og ikke så needy. Hvis du klarer å bli trygg på deg selv alene så vil du også lettere finne riktig mann. Ta det rolig i svingene, bruk tid på å bli kjent med noen, hold litt tilbake til du ser hvilken person det er. Anonymous poster hash: e9988...048
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #17 Skrevet 24. mai 2014 Hei du. Som litt eldre mann skal jeg gi deg et enkelt råd dersom du ønsker å finne en ordentlig mann du kan bruke tid til å utforske kjærestepotensialet med. Noe jeg jo å skjønner du ønsker. Kort å greit: vent litt med sex! Dette er silingsmekanisme nummer 1 for alle dere kvinner der ute som ønsker å vite om mannen dere har foran dere er seriøst interessert i hele deg eller bare en kortvarig egoistisk glede. Men dere må være konsekvente og ta byrden med å avvise, men sørg bare for at du avviser sexen og ikke hele mannen. Menn som seriøst ser etter ei sånn som deg som partner vil mest trolig ikke være veldig frempå med ønske om sex tidlig heller. Men gjerne bruke tid for å bli ordentlig kjent med deg. Og slike menn fins, men er ofte litt mer anonyme en de du legger merke til først. Det kan jo godt være du må være litt tålmodig, lete litt aktivt andre steder en du pleier og kanskje og våge å se etter litt andre ting enn det du ser etter nå. Til syvende og sist er jo det å gjøre en innsats for å faktisk finne den rette noe av den beste investeringa av tid du kan gjøre. Så lykke til:-) Anonymous poster hash: 8655d...9c7 2
SansaStark Skrevet 24. mai 2014 #18 Skrevet 24. mai 2014 Jeg har det ganske motsatt. Altså at jeg kanskje gjennomsnittlig bare sjekkes opp én gang iløped av en bytur. Men i butikken, på gata og når jeg gikk på universitetet, fikk jeg mye oppmerksomhet enn gjennomsnittet. Har aldri fått direkte ufine hendvendelser om sex, men mer om jeg vil gå på kino, se en konsert eller ta en lunsj med dem, Tenker det går på hva du signaliserer. Tror jeg signaliserer "snill og ufarlig jente". Jeg har noen veldig pene venninner som nesten bare får seksuell oppmerksomhet, men de har litt den der "bitch" looken. Du burde forresten ikke ha sex med menn utenfor forhold, hvis det er et forhold du ønsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå