Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har tips om en god parfyme med duft av roser?

Savner Cacharel sin Promesse, noen som vet om en som ligner på den?

Dette er 2 ulike spm :)

Anonymous poster hash: 7eebd...411

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Roser: Moment de Bonheur av Yves Rocher. Den er ikke kostbar heller og du får dusjsåpe og bodylotion også hvis du vil.

AnonymBruker
Skrevet

Stella McCartneys dufter har ofte roser i seg, særlig den opprinnelige. YSL Paris er også en roseduft, den har mange limited editions som gjerne kommer om sommeren med enda mer roseduft i.

Anonymous poster hash: 6b96b...8ed
Gjest BabyBlue
Skrevet

Chloe og Stella McCartney har noen rosedufter som er utrolig gode. Stella sine sommervarianter er friske og lettere enn originalen kan bli litt tung for noen. Chloe sin Roses De Chloe er ganske uskyldig, og er fin for de som ikke liker musk og som foretrekker grønnere dufter. Jeg liker L'eau De Chloe, selv om den har mer en sitruslukt som overskygger lukten av roser som også er der inni. Lady Vengeance av Juliette has a Gun er også en ganske kjent for de som liker tyngre rosedufter.

Leste litt på nett for deg, og alternativer til Promesse skal være Endless Euphoria av Calvin Klein, Bright Crystal av Versace, Hanae Mori by Hanae Mori, Gucci Envy Me 2.

Men dette er bare noe jeg har lest etter å ha sett på makeupalley, jeg har aldri testet duften før heller, så ta det med en klype salt.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg kjenner ikke "Promesse" fra Cacharel, men kan tipse om at Cartier "Goutte de Rose" er roser. . blandet med min egen duft, på min hud... lukter den som gammeldagse roser tidlig om morgenen en sommerdag.

Tror ikke Goutte de Rose selges i Norge? Cartier dufter er svært vanskelige å få tak i her hjemme, men det meste kan kjøpes på nettet ;)

Lenke til beskrivelse av duften her.

Gjest Linn35
Skrevet

Escada Especially

D&G Rose the One

Gjest Peanut
Skrevet

L'Occitane har roseparfyme i sånn liten boks som man smører på huden, samt en i edt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...