Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

god kveld.

jeg er ei god jente, har aldri vært utro mot min kjære siden den dagen vi ble sammen. men i løpet av disse åra har det skjedd mye. mye jeg ikke fortjener, mye jeg ikke kan forstå og mye jeg helst vil glemme.

min mann har vært rusmisbruker i mange år, dette har gått utover vår økonomi, vennskap og forhold. jeg har blitt slått, psykisk nedbrudt, blitt kalt alt stygt en kan tenke seg, har sett sms til andre damer om at han har vært singel lenge, at de må komme å møte han. har fått hørt fra mange rundt meg at han har vært utro, om dette er sant kan jeg ikke si med 100 prosent sikkerhet, men noe sier det ligger litt sannhet i det. han har og slått opp med meg ufattelige mange ganger når han er ruset, han har forsvunnet i flere dager/uker uten å gi en lyd fra seg. blir kjent med alle damer, flørter og kommenteret på bilder. han har gjort så mye vondt og jeg tror ikke en gang han er klar over det.

etter jeg har flyttet hjemme 4-5 ganger ble det nok i julen. jeg valgte å dra. jeg sa til han før jeg dro. er det noe du vil si, så sier du det nå. han ville ha meg bort igjen og uten grunn. jeg pakket og jeg dro. vi pratet ikke på to uker, men da tok han kontakt og ville snakke. jeg sa det var for sent, vi kunne ikke ha mere kontakt og jeg måtte glemme han nå men jeg ønsket han alt det beste....

han fortsatte å ringe og ringe. og etter 3 ukers tid reiste jeg tilbake til han....

på den tiden jeg var hjemme rotet jeg med en annen mann. vi hadde ikke sex. og jeg fortalte han litt om foholde jeg hadde vært i. han lovte å ikke si noe videre. han lover fortsatt den dag i dag at han aldri skal si noe som helst fordi han vet jeg elsker mannen min.

vi er nå sammen igjen og ting går veldig bra. men jeg har ikke fortalt noe om det som skjedde i julen. og i mine øyne var det slutt. når du ikke får oppmerksomhet fra den du er sammen med i over et år, men alle andre damer får det da var det godt å se noen som visste interesse for meg.

når jeg rotet med han var kompissen hans der. han også har lovt å ikke fortelle det til noen. og nå er det nesten et halvt år siden og ingenting har blitt sakt.

jeg er redd for at det kommer ut, og jeg er redd for at det da blir slutt. nå har vi det kjempe bra sammen, har ruser seg ikke og gir meg full oppmerksomhet. er stolt av å være med meg og vi prater sammen hele tiden.. jeg elsker han...

burde jeg ha dårlig samvittighet? var jeg utro? jeg kan ikke tenke klart lenger og jeg vil ikke såre noen som helst..... :(

Endret av siv87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...