Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter noen måneder med Tinder har jeg funnet ut at det er stort sett to type jenter der: oppmerksomhetshorene som bare vil ha selvbekreftelse og tøsene som vil ha uforpliktende sex.

Har møtt 8 stk derfra på 3 mnd og nå er jeg lei.

Anonymous poster hash: c5b06...ac4
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ingen av delene. Men kanskje du ikke trykker på de jentene som ser ut som dama i gata, så du oppdager ikke oss som er seriøse ;)

Anonymous poster hash: c9c5e...d02
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De eneste jeg oppdager matcher for så å aldri verken starte en samtale, eller svare på meldinger. Skulle tro man iaffall fant 1 av 10 som ville snakke

Anonymous poster hash: 10c0e...b63
  • Liker 1
Gjest Idollet
Skrevet (endret)

Har vert på Tinder i et år nå. Var en av de som var tidligst ute. Har fått en lik til nå, det var lykkedagen min. Det var en sten, og den hette Marie :rodmer: Sendte melding, fikk ingen svar. Dagen etter var den forsvunnet fra listen. Fikk den opp igjen for en måned siden, likte den, likte meg ikke tilbake. Liker forøvrig alle.

Endret av Idollet
Skrevet

Har vert på Tinder i et år nå. Var en av de som var tidligst ute. Har fått en lik til nå, det var lykkedagen min. Det var en sten, og den hette Marie :rodmer: Sendte melding, fikk ingen svar. Dagen etter var den forsvunnet fra listen. Fikk den opp igjen for en måned siden, likte den, likte meg ikke tilbake. Liker forøvrig alle.

Stenen Marie og meg. En hard og tøff uforløst kjærlighetshistorie.
  • Liker 3
Gjest Idollet
Skrevet

Stenen Marie og meg. En hard og tøff uforløst kjærlighetshistorie.

Ja, de grå kantene. Den glatte fine ytterlaget. Som en blomst. Den peneste stenen i hele verden, Marie :rodmer: Folk sier av og til til meg. Hvorfor går du ikke på en tur og finner deg en annen sten. Men da forstår de ingen ting, de har aldri opplevd ekte kjærlighet :hug:

Gjest multibox
Skrevet

Etter noen måneder med Tinder har jeg funnet ut at det er stort sett to type jenter der: oppmerksomhetshorene som bare vil ha selvbekreftelse og tøsene som vil ha uforpliktende sex.

Har møtt 8 stk derfra på 3 mnd og nå er jeg lei.

Anonymous poster hash: c5b06...ac4

Poenget ditt er? Tinder er nyttig om du vil pule uten noe særlig arbeid, ellers er det ikke særlig brukbart

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skulle gjerne likt å vite mer om denne Marie, tro vi har samme match, men hun vil aldri møte meg :grine:

Anonymous poster hash: d0221...676

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...