Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2002 #1 Skrevet 20. juni 2002 Hei, jeg logget meg på under "logg inn" øverst oppe på den nye siden. Men når jeg skulle svare på et annet innlegg og skrev navnet mitt øverst, under Brukernavn, så fikk jeg beskjed om at brukernavnet mitt allerede var i bruk Innlegget ble da ikke sendt. Jeg måtte fjerne det, og ble så registrert som "gjest"!... Hva gjør jeg galt? Hilsen Symre
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2002 #2 Skrevet 20. juni 2002 Ingen som vet...? Det er ikke noe morsomt å være anonym! Hilsen Symre
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2002 #3 Skrevet 20. juni 2002 Ingen som vet...? Det er ikke noe morsomt å være anonym! Hilsen Symre
Gjest Klips, får ikke logget på Skrevet 20. juni 2002 #4 Skrevet 20. juni 2002 akkurat det samme skjedde meg i dag.
Gjest Solskinn Skrevet 20. juni 2002 #5 Skrevet 20. juni 2002 Hvis du måtte skrive inn navnet ditt når du skulle skrive innlegg var du nok ikke lenger pålogget. Det går ikke lenger an å logge seg på direkte når man skal skrive innlegg, så om det står NAVN så betyr det at du ikke er logget på! Sjekk forresten överst på siden, om du er logget på står det Logg ut [brukernavn] om du ikke er det står det Logg inn Da må du logge deg inn der för du kan skrive en melding!! Lykke til!
Gry Skrevet 20. juni 2002 #6 Skrevet 20. juni 2002 Solskinn har helt rett, du kan ikke ha vært innlogget da du forsøkte å skrive innlegget... Grunnen til at du fikk beskjed om at navnet var i bruk, var nettopp fordi du hadde registrert det, og da kan ingen kalle seg for ditt brukernavn. Om du har problemer med å logge inn kan du sikkert finne en del svar her: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=8449
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå