Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Styrte noen måneder med en jente i 3-4 mnd, men det tok slutt rundt juletider. Likte henne godt, men vi passet ikke sammen. For mange krangler, så vi avsluttet ting.

Problemet er at jeg liker søsteren hennes godt og de er (toeggede) tvillinger. Hadde hele tiden en god tone med søsteren og møtt henne litt tilfeldig her og der. Vi har definitivt en flørtende og bra tone, men jeg nøler litt her. Usikker på om det er moralsk ufint av meg å prøve meg på søstera også.

Hva synes folket her inne?

Anonymous poster hash: 72a28...cca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, for all del om du ønsker kleine familiemiddager og andre familiesammenkomster.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, nei, nei og nei!

Anonymous poster hash: a113e...d94

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke vær en idiot å ta søsterens vennelighet for flørting nu da.

Skrevet

Hvis hun gjorde det slutt, så synes jeg det er "lov". Men det er jo absolutt komplisert. Så med mindre du er stormende forelsket i henne eller ønker å lage intriger, så burde du holde deg langt unna

Skrevet

EHh. Heldigvis er jeg sikker på at min søster aldri ville datet en av eksene mine - uavhengig av om jeg dumpet han.

Det der er på kanten. Og egentlig langt over streken.

Gjest 82girl
Skrevet

først sjekk om søstren er in2u, så spørr den andre om hu syns det er greit. er jo ikke som dere var i et langt forhold så ikke sikkert hu syns det gjør noe

Skrevet

Hadde en kompis som høvla over forloveden til broren sin i tide og utide når han alltid skulle inn fem minutter å "hente noe" osv.

DET er umoralsk.

Syns ikke det er noe problem i ditt tilfelle, det er ikke samme person selv om de er i slekt.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en kompis som høvla over forloveden til broren sin i tide og utide når han alltid skulle inn fem minutter å "hente noe" osv.

DET er umoralsk.

Syns ikke det er noe problem i ditt tilfelle, det er ikke samme person selv om de er i slekt.

:sjokkert: Visste broren om det?

Anonymous poster hash: fae84...cab

AnonymBruker
Skrevet

Du har jo avsluttet forholdet til søsteren hennes, så slik sett gjør du ikke noe galt.

Tror jeg ville gitt det litt lenger tid, og først og fremst snakket med denne søsteren for å høre hva hun synes. Det er ikke greit om det blir uvennskap mellom søstrene på grunn av dette, men hvis hun du var sammen med ikke har noen følelser for deg lenger, er det ikke sikkert det betyr noe. Vær bare obs på at søstre ofte har mye til felles, spesielt hvis de er tvillinger. Kanskje det ikke vil gå så mye bedre denne gangen enn med det forrige forholdet.

Anonymous poster hash: 0cbaf...baf
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...