Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir så sykt misunnelig/sjalu/whatever på kjærestepar som sender hverandre søte ting på veggene sine. Er så jævlig lei av kjæresten min ikke gjør sånne ting for meg jeg fortjener det jeg også, jeg fortjener å ha en bra kjæreste som viser at han er glad i meg. men han bryr seg ikke om meg i det hele tatt orker ikke mer av dritten hans ÅÅHHHH VIL DUMPE HAN ORKer ikke mer!!1 Jeg vil bare gråte og skrike faen

Anonymous poster hash: 16804...bda
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du?

• Liker 5
Gjest Idollet
Skrevet

:skratte:

Dumpe han fordi han ikke sender fine meldinger xD

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

hmm

Anonymous poster hash: 6be5f...c21
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor slår du ikke opp, da? Ikke alle er så glade i å utbrodudere sin kjærlighet på facebook, men det ser ut som at dette stikker litt dypere enn som så? Det er sommer og sol, behandler han deg som dritt, dump han, og lev livet!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:skratte:

Dumpe han fordi han ikke sender fine meldinger xD

MYE ANNET OGSÅ DA. han behandler meg som en liten dritt

Gjest auroravictoria
Skrevet

Omg.

De mannfolk som gjør det er som regel feminine tøfler.

Vær fornøyd med at han ikke gjør som de andre fløtepusene.

Og ikke mål kjærligheten deres opp mott fb. meldinger. Ærlig talt.

Issues.

• Liker 3
Gjest Magdalene
Skrevet

Mens jeg ikke ser vitsen med å skrive på

Veggen til hverandre..

Snakker de ikke sammen i hverdagen?

• Liker 2
Gjest Idollet
Skrevet

MYE ANNET OGSÅ DA. han behandler meg som en liten dritt

Kysser han ikke deg foran venninnene dine heller :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du?

Jeg er 22 fuckings år og skal ikke leve sånn som jeg gjør nå. jeg er deprimert av å være med en som ikke behandler meg med respekt. han har vært utro også, og han tar meg alt for gitt.

Skrevet

Jeg er 22 fuckings år og skal ikke leve sånn som jeg gjør nå. jeg er deprimert av å være med en som ikke behandler meg med respekt. han har vært utro også, og han tar meg alt for gitt.

Så slå opp da?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så slå opp da?

Jeg vil ikke være alene. Jeg er redd, jeg er usikker, jeg har dårlig selvtilitt. jeg er et dårlig menneske.

AnonymBruker
Skrevet

... det med utro burde vel stått i første innlegg:P Det er jo en mye bedre grunn til å være sint enn det at han ikke skriver på veggen din på fb....:P Svært få menn gjør sånt, og helt særr; 90% av alle på fb ler litt av par som holder på på den måten:p Så lenge kjæresten din er hyggelig når dere henger sammen så burde ikke det bety no.

Det at han har vært utro derimot er ikke greit, og det er noe du selv må se om du klarer å tilgi og gå videre fra, hvis ikke må du dumpe han. :)

Anonymous poster hash: 2e26d...5de
  • Liker 2
Skrevet

:hug:

Slå opp med han du, du fortjener noe bedre. Men for å finne en ny må du tørre å være alene en tid inntil du møter han som er den beste for deg :hug:

AnonymBruker
Skrevet

Rekna med det er på Facebook dei skriv, og ikkje på romma sine? ;)

Du får sei til han at han må skrive ofte på veggen din då, og heller dumpe han om han ikkje gjer det viss du syns det er så viktig.

Anonymous poster hash: 9dc1a...de6

AnonymBruker
Skrevet

Slå opp med idioten :)

Anonymous poster hash: 8802f...4e0
AnonymBruker
Skrevet

Du høres ut som typen min, jeg synes det et barnslig å holde på sånn.

Det sies at de beste forholdene er de som ikke viser tegn på facebook :fnise:

Hvem bryr seg om facebook!!

Anonymous poster hash: f9323...37c

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde det som dumpegrunn. Da jeg var ni. Han sendte meg brev alt for sjelden og gjemte de i jakkelommen min istedet for å GI de til meg! Herregud!

...Om han er utro og tar deg for gitt så er vel løsningen lett? men de som dumper noen bare for at kjæresten ikke smører facebook med kjærlighetserklæringer, gjør meg bare trist ovenfor menneskeheten

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

... det med utro burde vel stått i første innlegg:P Det er jo en mye bedre grunn til å være sint enn det at han ikke skriver på veggen din på fb.... :P Svært få menn gjør sånt, og helt særr; 90% av alle på fb ler litt av par som holder på på den måten:p Så lenge kjæresten din er hyggelig når dere henger sammen så burde ikke det bety no.

Det at han har vært utro derimot er ikke greit, og det er noe du selv må se om du klarer å tilgi og gå videre fra, hvis ikke må du dumpe han. :)

Anonymous poster hash: 2e26d...5de

Jeg

Rekna med det er på Facebook dei skriv, og ikkje på romma sine? ;)

Du får sei til han at han må skrive ofte på veggen din då, og heller dumpe han om han ikkje gjer det viss du syns det er så viktig.

Anonymous poster hash: 9dc1a...de6

Han har sagt det ikke er hans greie.. han sender meg nesten ALDRI hjerter heller. jeg vet det kan være litt fjortis kanskje og sånn.. men jeg syns det er utrolig hyggelig og koselig hvis han gjør det. men neida, han sier bare at han ikke liker å gjøre det.. men da føler jeg at han bare behandler meg som en venn.

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg mener også sånne ting som minner deg om vedkommende. sånne småting som den personen liker å gjøre, eller interesser, eller filmer/musikk osv som han vet jeg liker. hadde vært fint om han sendte med sånne ting, når jeg gjør det hele tiden.

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...