Gå til innhold

Hva er galt med disse fuglene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg har vært våken siden kl 05:00 i natt siden to store kråker har prøvd å komme seg inn i kjellervinduene. De har flydd og skalla i de, klort og dunket kjempehardt med nebbet.

Jeg løper ut å jager de vekk, så er de tilbake igjen om 30 minutter.

Dette foregikk to ganger i timen fra kl 05:00 til 13:00, de holdt på helt til jeg jagde de.

Hva er galt med disse fuglene, hvorfor gjør de sånn? Og hvordan blir jeg kvitt de så jeg får sovet? Jeg har nå dekt til alle vinduene, men det gjorde jeg også kl 11:00, men da angrep den de store kjøkkenvinduene. Merkelig.

Anonymous poster hash: f23cb...8d5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kråker er kjent for å kunne se ånder og spøkelser blant annet.

AnonymBruker
Skrevet

De har sikkert rede i nærheten og ser på speilbildet av seg selv som inntrengere?

Anonymous poster hash: d0e69...f29
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vurdert å ringe naboen, han driver med sånt. Men synes det er for drøyt å drepe noe for det også.

Kråker er kjent for å kunne se ånder og spøkelser blant annet.

Hva? Du må ikke skremme meg med sånt xD da burde de vel heller flykte og ikke prøve å komme seg inn som bare det :P

De har sikkert rede i nærheten og ser på speilbildet av seg selv som inntrengere?

Anonymous poster hash: d0e69...f29

Mulig de har rede i nærheten ja. Det kan hende, siden de angriper bakkevinduene først. Og det kjøkkenvinduet vårt er det med mest refleksjon.

Kan det ha noe med at jeg la ut brød i går? Ingen som spiste det, så det bare lå der.

Skrevet (endret)

Hva? Du må ikke skremme meg med sånt xD da burde de vel heller flykte og ikke prøve å komme seg inn som bare det :P

Flykte nei? De skal jo ta over demonene, er jo derfor de på død og liv skal inn. Du kan se det i øynene på dem, så sjekk neste gang du ser dem.

Endret av Timza
AnonymBruker
Skrevet

Fant ut hva det var. Det skjer ofte i paringssesongen, som ofc er nå. Og når en kråke ser refleksjonen av seg selv i vinduet, tror det at det er en kråke og angriper. Det skjer visst med mange :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...