Ambrosa Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Jeg er i midten av 20 årene og sammen med en mann som er fem år eldre enn meg. Vi møttes over nett, og han var kjempetrivelig. Vi møttes flere ganger og jeg likte ham godt. Det har vært litt av og på med oss fordi jeg har vært så usikker. Han er en så utrolig flott mann, vi deler så mange felles interesser og holdninger, han har godtatt min noe brokete fortid og godtar meg som jeg er. Vi er begge måteholdne med alkohol og liker å være aktive og oppleve ting. Det eneste problemet er at jeg aldri har vært forelsket i ham. Jeg syns det er så fælt for jeg skulle virkelig ønske jeg kunne det. Og det er liksom ikke sånn at jeg savner ham om han er borte en uke. Vi bor delvis sammen. Må man være forelsket for at man skal kunne ha et bra forhold?
Gjest Evel Skrevet 22. mai 2014 #3 Skrevet 22. mai 2014 Føler du at du elsker han? Å være forelsket og å elske er ikke helt det samme.
Crobern Skrevet 22. mai 2014 #4 Skrevet 22. mai 2014 Jeg er i midten av 20 årene og sammen med en mann som er fem år eldre enn meg. Vi møttes over nett, og han var kjempetrivelig. Vi møttes flere ganger og jeg likte ham godt. Det har vært litt av og på med oss fordi jeg har vært så usikker. Han er en så utrolig flott mann, vi deler så mange felles interesser og holdninger, han har godtatt min noe brokete fortid og godtar meg som jeg er. Vi er begge måteholdne med alkohol og liker å være aktive og oppleve ting. Det eneste problemet er at jeg aldri har vært forelsket i ham. Jeg syns det er så fælt for jeg skulle virkelig ønske jeg kunne det. Og det er liksom ikke sånn at jeg savner ham om han er borte en uke. Vi bor delvis sammen. Må man være forelsket for at man skal kunne ha et bra forhold? Spørsmålet er vel om du vil ha ett forhold med han. Om du vil det, så er det det som teller. Jeg tror ikke alle som er sammen har vært forelsket, men at de liker hverandre.De vil ikke leve uten hverandre.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #5 Skrevet 22. mai 2014 Første delen høres ut som min kjære og jeg i vår startsfase. Vi møtte hverandre på utveksling og på slutten av oppholdet begynte hun å vise interesse, noe som resulterte i at jeg "oppdaget" henne. Vi har litt overlappende studieretning og deler mange interesser. Vell hjemme i Norge bestemmer jeg meg for å gå videre på det. Hun begynte å miste interesse etter noen uker, type 3-4 uker. Jeg valgte å reise ned der hver 4-5 uke og etter et halvt år tok jeg et halvt år i det spesifikke landet. Det resulterte i at forelskelsen blomstret og nå studerer vi begge i samme by i Norge og har det fantastisk sammen! Stå på, forelskelse trenger ikke å være til stede ved første øyekast!Anonymous poster hash: 68193...70e
Ambrosa Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #6 Skrevet 22. mai 2014 Tusen takk for svar! Ja jeg vil jo være sammen med ham, men det er ikke den der MÅ alltid være sammen med ham og savner han osv. Man får jo litt intrykk i media at alt skal være så utrolig, fantastisk, deilig. Kanskje det kommer etterhvert ja, for vi har egentlig ikke vært "ordentlig" sammen selv om vi bor sammen. Jeg pendler store deler av uka og jobber i helger.
Ambrosa Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #7 Skrevet 22. mai 2014 Føler du deg tiltrukket av han? Jeg vet egentlig ikke. Jeg har litt problemer med å skjønne helt dette med tiltrekning. Det er ikke greit å være sammen med ham, men ikke sånn at jeg alltid har lyst til å klemme og kysse på ham.
Ambrosa Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #8 Skrevet 22. mai 2014 Føler du at du elsker han? Å være forelsket og å elske er ikke helt det samme. Jeg tror kanskje ikke jeg elsker ham, slik jeg elsker mine søsken og mor. Men det blir vel på en annen måte.
Gjest Evel Skrevet 22. mai 2014 #9 Skrevet 22. mai 2014 Jeg tror kanskje ikke jeg elsker ham, slik jeg elsker mine søsken og mor. Men det blir vel på en annen måte. Ja, det er også ikke det det samme. Men hvordan føler du når du tenker på at du kanskje aldri mer vil få se han?
Gjest Linneah2013 Skrevet 22. mai 2014 #10 Skrevet 22. mai 2014 Jeg vet egentlig ikke. Jeg har litt problemer med å skjønne helt dette med tiltrekning. Det er ikke greit å være sammen med ham, men ikke sånn at jeg alltid har lyst til å klemme og kysse på ham. Tror ikke han er den rette for deg, da hadde du visst det. Gå ikke halvvveis inn i et forhold, du ødelegger både for deg selv og han.
Ambrosa Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #11 Skrevet 22. mai 2014 Ja, det er også ikke det det samme. Men hvordan føler du når du tenker på at du kanskje aldri mer vil få se han? Jeg har tenkt litt på det. Det gjør vondt å ikke skulle se ham igjen, men ikke sånn som med familie. Jeg har også tenkt på at om han finner en annen, så ville jeg syns det var veldig trasig. Så noe må jeg jo føle da.
Gjest Evel Skrevet 22. mai 2014 #12 Skrevet 22. mai 2014 Jeg har tenkt litt på det. Det gjør vondt å ikke skulle se ham igjen, men ikke sånn som med familie. Jeg har også tenkt på at om han finner en annen, så ville jeg syns det var veldig trasig. Så noe må jeg jo føle da. Så om du nå ser for deg at han plutselig har en annen kvinne og at han er seriøs med henne. Hva føler du da? Stikker det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå