Gå til innhold

Prostitusjon-er det feil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Programmet begynner på NRK2 nå.

Noen kommentarer etterhvert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så nettopp ei dame som har en sønn på 13 år. Hun er prostituert. Sønnen tror hun er bartender. Hun sier at det kan skje en dag at sønnen plutselig sitter der i bordellet, og ser henne.

Jeg skjønner ikke hvordan noen kan kjøpe sex. eller selge sex....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Utenfor min fatteevne. Kan aldri forstå de som klarer dette. Å selge seg selv, og de som kjøper.. Det er så hinsides ufattelig at det klarer dette, men mennesket er veldig rart, og dessverre er det så mange som ikke er glade i seg selv, og er slemme mot meg selv, og andre. Mange er visst født helt uten empati.

Anonymous poster hash: cb839...0b7
AnonymBruker
Skrevet

Deprimerende dokumentar. Sitter igjen med inntrykket av at folk flest synes det å kjøpe sex er helt ok. The world has gone mad!

Anonymous poster hash: e2f3b...5df

Skrevet

Så nettopp ei dame som har en sønn på 13 år. Hun er prostituert. Sønnen tror hun er bartender. Hun sier at det kan skje en dag at sønnen plutselig sitter der i bordellet, og ser henne.

Jeg skjønner ikke hvordan noen kan kjøpe sex. eller selge sex....

Jeg har ingen problem med å skjønne at man kan SELGE sex. Hadde det vært etterspørsel etter middelaldrene menn med gjennomsnitlig utstyr og dårlig kondis, kunne jeg godt tenkt meg å gå ned noen 100 000 i året for å kunne livnære meg på salg av sex. No problem. Hadde ikke hatt problemer med om noen viste hva jeg drev med heller.

Skjønner ikke hele problemet rundt dette. Folk står bak disken på Maccern og ringer folk mitt i middagen, og likevel regner de det å selge SEX som nedverdigene!!! Folk har noen fucked up prioriteringer i livet.

Det jeg ikke skjønner, er at noen gidder å KJØPE sex. Innsatsen knyttet til å få sex gratis og sex for penger er mye det samme, og da virker gratis sex som mye morsommere.

Skrevet

Nå så jeg ikke programmet så det kan hende mitt svar er litt utenfor hva dere snakker om.

Men jeg har lenge ment at prostitusjon burde bli lovlig i Norge med strengt statlig regulerte bordeller.

Alle bestemmer over sin egen kropp, det er derfor naturlig for meg at man kan bestemme selv om man vil selge den eller ikke. Per nå er prostitusjon ulovlig (i praksis) og det fører til at kriminelle prostitusjons- og menneskehandel-ringer kan blomstre. Der tror jeg ikke det er mange jenter som bestemmer over sin egen kropp.

Ved å gjøre det lovlig og strengt regulert med tanke på sikkerhet, hygiene, lønn, frivillighet og oppholdstillatelse får man et alternativ og konkurranse til de kriminelle organisasjonene og man gjør de prostituerte sterkere og mindre utsatt.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...