Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2004 #1 Skrevet 15. juni 2004 argh...er så kjipt... :cry: strøk på oppkjøringen...igjen. Det verste er at det er sånne småting som jeg VET jeg kan, jeg har strøket på. Jeg takler ikke bra slike ting som dette. Altfor mye press på meg at jeg skal klare det, derfor klarer jeg det ikke. Syntes alle rundt meg får lappen for tiden.. og presset for at jeg skal klare det blir større.. argh, orker ikke mer...lei kjøring... Jeg kjører jo greit, bortsett fra når sensor er med :-? Noen som har noen oppmuntende ord? Er litt deppa nå...
Thomasine Skrevet 15. juni 2004 #3 Skrevet 15. juni 2004 "Alle gode ting er tre"...??!! :-? Kan ikke si annet enn at jeg ønsker deg bedre lykke neste gang... :-)
Gjest 1111 Skrevet 15. juni 2004 #4 Skrevet 15. juni 2004 Har ikke noe oppmuntrende å si, men her har du en
Arkana Skrevet 15. juni 2004 #6 Skrevet 15. juni 2004 Ja, alle gode ting er tre! Du vet du kan det, bare slapp av og ikke tenk på sensoren som sitter ved siden av deg. Dette skal gå bra! :-)
Ingeborg Skrevet 15. juni 2004 #7 Skrevet 15. juni 2004 Det går bra neste gang - samboeren min måtte også ha tre forsøk før han sto, men så har han kjørt skadefritt i snart seks år etterpå. Lykke til!
Alida Skrevet 15. juni 2004 #8 Skrevet 15. juni 2004 Strøk to ganger jeg også , og så gikk det kjempebra den tredje gangen. Lykke til !
Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2004 #9 Skrevet 15. juni 2004 Huff.. :trøste: Men jeg er glad for at det er vanskelig å få lappen. Utrolig mange idioter på veiene! (Jeg sier ikke at du er en av dem!!!! )
Gjest Poirot Skrevet 15. juni 2004 #11 Skrevet 15. juni 2004 Vil bare si at jeg kjenner de som klarte det på 3. forsøk, men de hadde en del flere øvingstimer imellom.
Tusseline Skrevet 15. juni 2004 #13 Skrevet 15. juni 2004 Uffda. Slikt er alltid kjipt. Det som kan være lurt, er å øvelesekjøre litt hjemme før selve oppkjøringen. Øv en del på det som gjorde at du ikke sto, dersom det er gjentatte feil feks. Uansett, lykke til!
Emma3 Skrevet 16. juni 2004 #15 Skrevet 16. juni 2004 Off, så kjedelig Du må ha lykke til neste gang.
breece Skrevet 16. juni 2004 #16 Skrevet 16. juni 2004 Hvis du ikke hadde med kjørelæreren din på de 2 første gangene, ville jeg tatt h*n med på tredje. Jeg var kjempenervøs på oppkjøringen min, men sensor og kjørelærer skravlet i vei - og jeg glemte helt å være nervøs. Tviler på om jeg hadde stått ellers....
la Flaca Skrevet 16. juni 2004 #17 Skrevet 16. juni 2004 Hva er det egentlig som skal til for å stryke på oppkjøringen. Er sensor som regel veldig pirkete? Hva er det for eksempel de har satt fingeren på hos deg de to gangene Gjest?
Gjest Catwoman Skrevet 16. juni 2004 #18 Skrevet 16. juni 2004 Hva er det egentlig som skal til for å stryke på oppkjøringen. Er sensor som regel veldig pirkete? Hva er det for eksempel de har satt fingeren på hos deg de to gangene Gjest? Summen av en masse små feil kan gjøre at man stryker, også er det ting de er veldig nøye på som at man aldri må krysse en sperrelinje eller kjøre over en stopplinje, da stryker man glatt, har jeg hørt. Og til Gjest: det går nok bra :-) mange som stryker både en og to ganger før de står, dessuten kommer det litt an på sensoren, noen er veldig stive og noen virker mer "menneskelige", kan være du har vært uheldig med sensoren? Har hørt noen som sier at de i sånne situasjoner som det, forestiller seg (i ditt tilfelle sensoren da) den andre naken, for da virker han mer "sårbar" og "menneskelig" på en måte, og da slapper de mer av selv. Om det funker vet jeg ikke, men det går jo an å prøve?
Arkana Skrevet 16. juni 2004 #19 Skrevet 16. juni 2004 Summen av en masse små feil kan gjøre at man stryker, også er det ting de er veldig nøye på som at man aldri må krysse en sperrelinje eller kjøre over en stopplinje, da stryker man glatt, har jeg hørt. Det er forsåvidt ikke noe rart. Det er ulovlig å krysse en sperrelinje, og en sensor skal selvsagt ikke gi førerkort til en som bryter loven.
Gjest gjesta Skrevet 16. juni 2004 #20 Skrevet 16. juni 2004 Får du ikke vite hva du gjør feil da? Slik at du kan terpe på feilene og være litt mer bevisst på hva gjør du gjør galt? Ønsker deg iallefall lykke til med neste oppkjøring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå