AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Jeg gjorde en litt hardere mageøkt i går enn vanlig, og i dag er jeg skikkelig støl. De øvre og de skrå musklene er verst, men kjenner det godt nederst også, og jeg sliter litt med å stå oppreist Uansett, når jeg er støl i feks lår og armer så synes jeg det hjelper å gjøre en runde med oppvarmingsøvelser for å få opp blodsirkulasjonen, og så gjerne ta en liten joggetur eller noe etterpå. Da pleier stølheten å slippe taket. MEN, jeg kommer ikke på noen oppvarmingsøvelser for magemusklene. Å sette i gang med crunches, situps eller planke vet jeg ikke helt om hjelper, noen som vet om noen øvelser som er litt "lettere" som kan varme opp dette området før en liten joggetur? Anonymous poster hash: 63951...cb2
Supraspinatus Skrevet 23. mai 2014 #2 Skrevet 23. mai 2014 All oppvarming er jo egentlig bare at man bruker musklene litt forsiktig samtidig som man får opp pulsen og blodsirkulasjonen. Magen sin funksjon er egentlig å beskytte ryggraden og bøye den fremover samt rotere den. Så all bevegelse inkluderer magen, i grunnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå