Gå til innhold

Tegn på at du (jente/kvinne) liker noen?

Anbefalte innlegg

Gjest Idollet
Skrevet

Jeg har lurt litt på det. Hvordan viser du det? Jeg har opplevd det noen ganger på fest at ei jente har stirret på meg skikkelig i fjeset. Synes det var litt freaky.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest multibox
Skrevet

Jeg har lurt litt på det. Hvordan viser du det? Jeg har opplevd det noen ganger på fest at ei jente har stirret på meg skikkelig i fjeset. Synes det var litt freaky.

Kanskje du hadde matrester rundt munnen?

• Liker 3
Gjest Idollet
Skrevet

Mest sannsynlig det :) Eller at jeg ser ut som et missfoster. Ett eller to ;)

Skrevet

:skratte:

• Liker 1
Gjest rådyr
Skrevet

Rødmer og ser alle andre steder enn på ham...

Gjest heihade
Skrevet

Nei, si det. Lenge siden jeg har likt noen nå. Jeg er ikke så veldig sjwnert av meg så hvis jeg ikke kjenner vedkommende godt vil jeg si det rett ut. Har vi et vennskap er jeg mer forsiktig. Har det vel bare morsomt med vedkommende, tenker jeg. Trodde jeg var flink til å komplimentere, men har nettopp fått høre at det er jeg elendig til så jeg vet ikke riktig om jeg gjør noe rett, haha.

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

At jeg unngår personen og aldri tar initiativ.

• Liker 4
Skrevet

Jeg blir sånn mot vedkommende hvis han snakker til meg: :sjenert:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Generelt sett så får man en liten åpen holdning. En jente som liker deg vil neppe stå med armene i kors foran brystkassen. Hun vil stå med overkroppen vendt mot deg, eller sitte skjevt i sofaen så hun vender seg litt mot deg om dere sitter ved siden av hverandre, Hun vil kanskje fikle litt med håret sitt, med knapper eller snorer på tøyet sitt og blotte underarmene, ikke skjule dem. Hun flakker litt med blikket, møter ditt ofte og ser visstnok ofte på munnen din. Både gutter og jenter får lett utvidete pupiller når de ser på noen/noe de liker godt. Smiler lett, og oftest med skilte lepper (dog ikke alltid fullt Colgate-glis).

Jenter får også lett rødme i kinnene og rødere lepper når de er seksuelt opphisset.

Anonymous poster hash: 1fc0c...fc2
Skrevet

Jeg sliter med å se noen i øynene når jeg liker dem, for jeg føler at det syns så godt. Også ler jeg av absolutt alle spøker, uavhengig av hvor bra/dårlige de er. Men jeg pleier som regel å bare si "hei, jeg liker deg", fordi jeg orker ikke sånn frem og tilbake-styr.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke jeg har noen spesielle tegn egentlig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg smiler ekstra mye, hører godt etter når han snakker, og jeg prøver å holde øyenkontskt ekstra lenge. Tror jeg nevnte det i en annen tråd også, at jeg føler det lyser av meg at jeg er forelska. Føler det er lett å se det på meg når jeg ser på han jeg liker :)

Anonymous poster hash: 009bd...da9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir veldig "stiv", alvorlig og stille. Klarer ikke være naturlig eller meg selv.. snakker han til meg svarer jeg bare kort og ser en annen vei så fort som mulig. På sosiale medier derimot kan jeg være veldig frempå og flørtende.. Er egentlig et under at jeg har hatt kjærester i det hele tatt, med tanke på hvordan jeg oppfører meg i begynnelsen mot gutter jeg liker.. For min del hjelper alkohol veldig på da. Trenger ikke være stupfull, men et par glass vin kan hjelpe meg til å uttrykke mer for fyren at jeg liker han... :)

Anonymous poster hash: 38f9d...816

• Liker 1
Gjest Dalma
Skrevet

Spørs hva du mener med liker noen. Jeg er iallfall mer rundt dem, søker kontakt, og går inn for å være sjarmerende og vennlig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At jeg unngår personen og aldri tar initiativ.

Oi, det hørtes ut som en god framgangsmåte for å kapre den du liker!!

Anonymous poster hash: 913a0...666

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar kontakt. Først søker jeg litt øyekontakt, så går jeg bort og snakker med fyren. Smiler mye, ler av hans historier og forteller mer eller mindre sanne historier om meg selv.

Dersom jeg liker noen jeg ikke møter så ofte, sender jeg meldinger i ny og ne, og ringer kanskje dersom svarene heller over mot det positive.

Nå virker jeg sikkert veldig trygg på meg selv, men sannheten er at disse tingene gjør jeg mens ansiktet slår over i ikke-oversebar kokt-hummer-farge og hjertet dundrer og slår så ølglassene eller kaffekoppene klirrer. Etterpå blir jeg alltid flau over hva jeg sa, hva jeg gjorde, hvordan jeg satt osv - MEN desto gladere blir jeg når jeg får positiv respons!

Anonymous poster hash: 948bf...d9a
  • Liker 1
Skrevet

Jeg kikker på vedkommende i smug, og når han ser på meg slår jeg blikket ned og rødmer.. Har vanskelig for å se ham i ønene hvis han snakker til meg, og blir veldig fnisete rundt ham

Skrevet

Spørs helt på situasjonen. Om jeg er full snakker jeg masse med han, henger med han og prøver å få hele oppmerksomheten hans. Kan vel kanskje bli litt for påtrengende der :ler:

Om jeg vet jeg har sjans eller ikke vet noe (edru altså) så lytter jeg oppmerksomt til alt han sier og prøver å være så naturlig som mulig. Etterhvert vil jeg antagelig gi noen hint evt si det rett ut (da gjerne i fylla).

Han jeg har et øye til nå vet jeg at jeg ikke har sjans på (han har dame, men gir litt miksa signaler særlig på fest, dermed kommer jeg jo aldri over han), når jeg møter han utenom fylla blir jeg verdens kleineste, ser bort og snakker lite med han om jeg ikke må. Han vet forresten at jeg er en smule betatt.

Skrevet

Stirrer på han fra avstand, later som jeg ser på noe annet når han legger merke til det. Når vi snakker sammen smiler jeg masse, men tør så vidt å av og til se han i øynene, ihvertfall ikke mens jeg snakker selv. Blir veldig selvbevisst og drar i ermene på genseren, stryker meg over håret og gjør rare ting som å klø meg på ryggen :P

Skrevet

Vell, det spørs hvilken case jeg er i!

1. Om det er type på byn og jeg ser han på dansegulvet, prøver jeg å "unngå" han. vise att jeg har det gøy med andre gutter/menn, smile til alle rundt meg å virke hyggelig og kul. Jeg er full klar over at det er tragisk å prøve å gjøre han sjalu, men da jeg har litt alokohol i kroppen hørres dette ut som en utrolig bra plan.

2. Om jeg ser en deilig fyr på byn som jeg vil prøve meg på, går jeg rett bort til bordet å spør om det er ledig. Setter meg så ned, prøver å være så sjarmerende som mulig, så for å lyge om alderen min.

3. Om vi er med samme vennegjeng etc, holder jeg blikkontakten lenge, smiler, tar han uskyldig på ryggen om jeg skal gå forbi han, rødmer kanskje litt, virker igjen hyggelig og kul. Jeg prøver også å komme med en bra kommentar da jeg er "morsom" av meg, men dette ender som regel med så stor presentasjonsangst at det bare blir drit kleint, og jeg ikke får sagt det jeg skulle si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...