AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Må man virkelig opp i 4000 kr for å få dette i en dings? http://www.loplabbet.no/adidas-smart-run-gps-pulsklokke.html Anonymous poster hash: 57e35...2b2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #3 Skrevet 23. mai 2014 Altså, det jeg hadde tenkt var å kjøpe et blutooth hedsett og koble disse på klokka (via bluetooth). Men da må den ha innebygget en eller annen form for musikkspiller, og for treningens skyld bør den ha GPS. Har en enkel GPS klokke fra før, men savner å ta med musikk på løpeturen. Jeg gidder ikke dra på den svære mobilen bare for å få litt musikk i ørene. Men altså, finnes det en slik treningsklokke med musikkspiller, GPS og bluetooth, for en noe rimeligere penge enn 4000 kr? Anonymous poster hash: 57e35...2b2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #4 Skrevet 25. mai 2014 Tror jeg må tolke stillheten som at en slik klokke rett og slett ikke finnes til normale priser enda? Jeg leste litt om denne klokka, men den er visst avhengig av å kobles til en mobiltelefon som en slags fjernkontroll. Musikk må uansett spilles av fra mobilen. Anonymous poster hash: 57e35...2b2
Erazor Skrevet 25. mai 2014 #5 Skrevet 25. mai 2014 «Normal pris» er vel såpass mye siden det mest sannsynlig ikke er så stort marked for en kombinert pulsklokke og mp3-spiller akkurat nå, ettersom strømmetjenestene er blitt såpass gode. Vil tro at svært mange bruker mobiltelefon sammen med pulsklokken. Ellers går det an å droppe pulsklokken og bare kjøpe et pulsbelte som brukes sammen med en mobilapp.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #6 Skrevet 25. mai 2014 «Normal pris» er vel såpass mye siden det mest sannsynlig ikke er så stort marked for en kombinert pulsklokke og mp3-spiller akkurat nå, ettersom strømmetjenestene er blitt såpass gode.Det kan godt være, men da må man ha et sted å strømme det fra. Da må man drasse på en mobiltelefon også, eller likegodt ta med mobilen og bare bruke den. Ser ikke helt vitsen med å ha tilgang til et enormt utvalg musikk under trening heller. Man trenger bare noen faste låter for å bli litt gira. Vil tro at svært mange bruker mobiltelefon sammen med pulsklokken. Ellers går det an å droppe pulsklokken og bare kjøpe et pulsbelte som brukes sammen med en mobilapp. Tanken er å drasse på færrest mulig tunge dingser, men likevel få litt "mussikk tel arbe".Så jeg får nøye meg med den gamle pulsklokka mens jeg venter på prisnedgang på et eller annet fremtidig vidunder. Anonymous poster hash: 57e35...2b2
Erazor Skrevet 25. mai 2014 #7 Skrevet 25. mai 2014 Tanken er å drasse på færrest mulig tunge dingser, men likevel få litt "mussikk tel arbe". Så jeg får nøye meg med den gamle pulsklokka mens jeg venter på prisnedgang på et eller annet fremtidig vidunder. Anonymous poster hash: 57e35...2b2 Jeg forstår det. Utfordringen er nok at ikke så veldig mange er interessert i en ren mp3-spiller nå lenger, og at de derfor ikke vil betale for et kombiprodukt. Rene mp3-spillere er for øvrig ikke spesielt store og tunge, så du kan jo kombinere det med med en pulsklokke dersom du vil ha noe mindre enn mobiltelefonen?
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #8 Skrevet 25. mai 2014 Jeg forstår det. Utfordringen er nok at ikke så veldig mange er interessert i en ren mp3-spiller nå lenger, og at de derfor ikke vil betale for et kombiprodukt. Rene mp3-spillere er for øvrig ikke spesielt store og tunge, så du kan jo kombinere det med med en pulsklokke dersom du vil ha noe mindre enn mobiltelefonen? Har vurdert den muligheten også, men det blir fortsatt to dingser å dra på. Mp3 spillerne er heller ikke spesielt billige om man vil ha bluetooth muligheter (ingen irriterende ledninger mellom headset og dings), og når man allerede har en grei avspiller iform av en mobil, blir det litt råflott. Anonymous poster hash: 57e35...2b2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #9 Skrevet 25. mai 2014 Hva med å ha alt på telefonen? Jeg løper med telefonen på armen, og har på spotify for musikk og endomondo for gps. Slik jeg har forstått det kan endomondo også brukes til pulsmåling..? Anonymous poster hash: 93b07...109
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #10 Skrevet 25. mai 2014 Hva med å ha alt på telefonen? Jeg løper med telefonen på armen, og har på spotify for musikk og endomondo for gps. Slik jeg har forstått det kan endomondo også brukes til pulsmåling..? Anonymous poster hash: 93b07...109 Da må du ha mobilen på overarmen? Som nevnt tidligere, er det litt mye å dra på. Sånn utover det, er det genialt. En mobil har jo alt man trenger. Det er bare størrelse/vekt som er minuset. Har lett litt mer, og funnet ut at Motorola har lagd en rimelig klokke som i praksis er et bittelite nettbrett! Siden dingsen er utgått (og aldri har vært på det norske markedet?) må jeg lete på ebay. Anonymous poster hash: 57e35...2b2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #11 Skrevet 25. mai 2014 For den som er interessert, her er Motorola klokka: http://www.amazon.com/dp/B00D7DUQRO Anonymous poster hash: 57e35...2b2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #12 Skrevet 25. mai 2014 Hva med å kjøpe en iPod shuffle (koster 379) eller en annen bitteliten mp3-spiller i tillegg til pulsklokke? Tror du sparer mye penger da Anonymous poster hash: 7bd99...e72
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #13 Skrevet 25. mai 2014 Hva med å kjøpe en iPod shuffle (koster 379) eller en annen bitteliten mp3-spiller i tillegg til pulsklokke? Tror du sparer mye penger da Anonymous poster hash: 7bd99...e72 Takk for tips, men her er det leeeeedninger! Endel penger vil det gå uansett, men prisene på ebay er ikke så frykinngytende. Tror kanskje jeg bestiller meg en Motoactv iløpet av morgendagen om det ikke skulle dukke opp flere kjekke dingser i mellomtiden. Anonymous poster hash: 57e35...2b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå