AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Noen av dere gidder ikke å svare på åpningsmld, og det er greit, jeg har ikke krav på noe mer selv om vi matcher. Men så er det de av dere som absolutt skal slenge dritt uten noe som helst grunn. Jeg skriver aldri bare "hei" eller kommer med slibrige sjekkelinjer (slik som mange gutter gjør). Jeg pleier alltid å begynne samtale med å kommentere noe med henne eller profilteksten hennes, for å vise at jeg ikke bare slenger ut "canned lines". Ofte åpent spm som inviterer til en samtale. Jeg sa f. eks. til en jente at hun hadde veldig vakkert hår og hva hun syntes om mitt. Hun responderer med at håret mitt ser ekkelt ut og at jeg burde skinne meg. Et annet eksempel sa til en jente at vi begge hadde hadde et fint smil og om hun ikke var enig. Hun sa hun visste at hun hadde det, men at jeg måtte være desillusjonert hvis jeg trodde jeg hadde det. Jeg sa tilbake at var dårlig gjort av henne å respondere sånn på et uskyldig komplement. Hun skrev da en lang melding tilbake der hun listet opp ting som hun mente var stygt med utseende mitt. Alle er selvfølgelig ikke så krasse, men flere jenter jeg har matchet med slenger spydige kommentarer tilbake når jeg prøver å starte en samtale med dem. Jeg synes det er spesielt merkelig siden vi har matchet og funnet hverandre attraktive. Hjelp meg å forstå :-( Anonymous poster hash: b7b03...84a 1
Ingoo Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 (endret) Tips: når du gir et kompliment, ikke forvent å få noe tilbake. Ihvertfall ikke påpek hvor fint smil eller hår eller hva enn du har selv. Komplimenter henne, så blir hun glad. Er hun interessert så sier hun kanskje noe fint tilbake Edit: skrivefeil Endret 22. mai 2014 av Ingoo 19
Timza Skrevet 22. mai 2014 #3 Skrevet 22. mai 2014 Når du skriver "fint hår", ikke spør i samme slengen "hva syns du om mitt a?". 23
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #4 Skrevet 22. mai 2014 Ikke ta det for alvorlig. Jenter som tar Tinder personlig har like mye uhell. Nesten alle jeg kjenner som er der har mottatt ekle bilder og kommentarer fra menn som mener de "bare må takle det" fordi Tinder "er lkun for casual hookups uansett". Jeg styrer unna Tinder totalt og helt alvorlig, ikke bruk det som et seriost hjelpemiddel. Du kan uansett ikke la kommentarer fra fremmede gå innpå deg. Anonymous poster hash: f02fa...bee 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #5 Skrevet 22. mai 2014 Og som nevnt over, hvorfor maser du om komplimenter hele tiden? Det er da ikke naturlig å si "vi har begge fint smil" eller "hva synes du om håret mitt?". Du ber jo om en mening fra fremmede. Anonymous poster hash: f02fa...bee 14
Pearl2.0 Skrevet 22. mai 2014 #6 Skrevet 22. mai 2014 Verste åpningsspørsmålene jeg har lest på lenge. Hvorfor skal du fiske etter komplimenter hvis du ønsker å sjarmere ei jente? Jeg tenkte turn-off med en gang jeg leste eksemplene dine. Hold det enkelt! 19
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #7 Skrevet 22. mai 2014 Tips: når du gir et kompliment, ikke forvent å få noe tilbake. Ihvertfall ikke påpek hvor fint smil eller hår eller hva enn du har selv. Komplimenter henne, så blir hun glad. Er hun interessert så sier hun kanskje noe fint tilbake Edit: skrivefeil Når du skriver "fint hår", ikke spør i samme slengen "hva syns du om mitt a?". Jeg pleier vanligvis ikke å prøve å få komplementer tilbake. De to eksemplene var de verste. Kanskje derfor de var ekstra krasse. Men jeg opplever også å få spydige kommentarer tilbake selv om jeg kun gir henne et genuint komplement. Det er greit at hun ikke er interessert, men hva er vitsen med slenge dritt? Som sagt så synes jeg det er så merkelig siden vi faktisk har matchet og vi (i teorien) finner hverandre attraktive. Anonymous poster hash: b7b03...84a
QueenOfTheSidewalk Skrevet 22. mai 2014 #8 Skrevet 22. mai 2014 Synes det høres morsomt ut jeg, at du spør om hva hun synes om håret ditt Dette høres ut som et veldig useriøst sted med divaer og umodne jenteunger. Kanskje du skal prøve lykken et annet sted? 6
Timza Skrevet 22. mai 2014 #9 Skrevet 22. mai 2014 Jeg pleier vanligvis ikke å prøve å få komplementer tilbake. De to eksemplene var de verste. Kanskje derfor de var ekstra krasse. Men jeg opplever også å få spydige kommentarer tilbake selv om jeg kun gir henne et genuint komplement. Det er greit at hun ikke er interessert, men hva er vitsen med slenge dritt? Som sagt så synes jeg det er så merkelig siden vi faktisk har matchet og vi (i teorien) finner hverandre attraktive. Anonymous poster hash: b7b03...84a Kommenter heller noe annet enn utseende. Det er nok en overflod av de kommentarene på tinder. Si noe morsomt, eller hils på en vanlig måte f.eks.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #10 Skrevet 22. mai 2014 Verste åpningsspørsmålene jeg har lest på lenge. Hvorfor skal du fiske etter komplimenter hvis du ønsker å sjarmere ei jente? Jeg tenkte turn-off med en gang jeg leste eksemplene dine. Hold det enkelt! Les hele innlegget. Pluss svaret ovenfor. Kom med eksempel på å holde det enkelt, så skal jeg sende det til en match og rapportere tilbake. Anonymous poster hash: b7b03...84a 1
Pearl2.0 Skrevet 22. mai 2014 #11 Skrevet 22. mai 2014 Les hele innlegget. Pluss svaret ovenfor. Kom med eksempel på å holde det enkelt, så skal jeg sende det til en match og rapportere tilbake. Anonymous poster hash: b7b03...84a Jeg leste hele innlegget og synes fremdeles at de to eksemplene var dårlige. Hva du ellers pleier å skrive sto ikke i innlegget så da baserte jeg kommentaren min på de eksemplene du presenterte. Jeg ville ha prøvd ut en annen sjekkearena hvis du opplever dette gang på gang. Kan ikke være sunt for selvtilliten i lengden.
Gjest Gaea Skrevet 22. mai 2014 #12 Skrevet 22. mai 2014 What? Jeg trodde greia med Tinder var at begge måtte ha likt hverandre før man fikk startet en samtale jeg. Hva får et menneske til å trykke ''Liker'' (eller hva det enn er) for deretter å legge ut om hvor j*vlig et annet menneske ser ut? Like forvirret som deg. Aner ikke hvorfor Tinder-jenter er slemme heller. Enkelte mennesker er vel generelt ganske dust, det at man chatter i stedet for å faktisk snakke sammen gjør vel ting enda verre. Jeg hadde for øvrig flirt litt av åpningene dine, selv om det er litt sært - men sært er ikke automatisk det samme som forferdelig altså.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #13 Skrevet 22. mai 2014 Hvorfor har de trykket liker på deg egentlig? Når de synes håret ditt er ekkelt og smilet ditt ikke er fint Er dette sånne typisk bærter (som vi kalte det da jeg var ung). Anonymous poster hash: 8c762...ebb 3
Gjest multibox Skrevet 22. mai 2014 #14 Skrevet 22. mai 2014 Jeg pleier å skrive sjuke ting som at albuene hennes var for spisse for meg eller om de skriver i profilteksten at de ikke svarer hvis du bare skriver "hei skjer?", så skriver jeg akkurat det. Pleier å få ganske så god respons!
Timza Skrevet 22. mai 2014 #15 Skrevet 22. mai 2014 Jeg pleier å skrive sjuke ting som at albuene hennes var for spisse for meg eller om de skriver i profilteksten at de ikke svarer hvis du bare skriver "hei skjer?", så skriver jeg akkurat det. Pleier å få ganske så god respons! Altså en "neg"... Er ikke det litt sånn 2010 opplegg? 9
Gjest multibox Skrevet 22. mai 2014 #17 Skrevet 22. mai 2014 Altså en "neg"... Er ikke det litt sånn 2010 opplegg? En "neg"? Ja, har akkurat lest the game, så må jo bruke det jeg har lært
Timza Skrevet 22. mai 2014 #18 Skrevet 22. mai 2014 En "neg"? Ja, har akkurat lest the game, så må jo bruke det jeg har lært Hehe, ok. Det forklarer greia. Trudde mer eller mindre alle jentene hadde fått med seg det greiene der for lenge siden. 4
Gjest .-L-. Skrevet 22. mai 2014 #19 Skrevet 22. mai 2014 Verste åpningsspørsmålene jeg har lest på lenge. Hvorfor skal du fiske etter komplimenter hvis du ønsker å sjarmere ei jente? Jeg tenkte turn-off med en gang jeg leste eksemplene dine. Hold det enkelt! Men det rettferdigjør ikke at de slenger drit... Maken til drittoppførsel, sett dem på plass ts!
Gjest multibox Skrevet 22. mai 2014 #20 Skrevet 22. mai 2014 Hehe, ok. Det forklarer greia. Trudde mer eller mindre alle jentene hadde fått med seg det greiene der for lenge siden. Neida, dessuten hjelper det om du har bilder av deg selv med svart neglelakk, plysjhatt og boa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå