Bringebærjenta Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 (endret) Hei Kjøpte noen nye gardiner på ikea, og mens jeg hang de opp hoppet samboer avgårde til jobben og kastet kvitteringen på jobb. Problemet er at den ene pakken inneholder hvite gardiner, den andre pakken så ser de gulnet ut, og det ser ikke ut på soverommet. Forskjellen er umulig å ikke legge merke til. Har noen fått byttet noe på ikea uten kvittering? Jeg har ikke fjernet vaskelappene med artikkelnummer og navn på gardinene, og jeg har også bankutskrift som viser at jeg har kjøpt noe på ikea, men så klart ikke hva. Jeg vet at jeg som kunde ikke har rett på noe uten kvittering, men kan jo hende noen har opplevd at ikea har vært litt runde i kantene? Forresten er dette andre gang jeg har kjøpt gardiner der, forrige gang var de kjøpt i samme lengde, men det var 7 (!) cm forskjell på høydene. edit: skriveleif Endret 22. mai 2014 av Bringebærjenta
kaleidoskop Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 Er ganske sikker på at du får byttet dem. Ikke pengene tilbake, men bytte får du nok, hvertfall så lenge lappen er på 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #3 Skrevet 22. mai 2014 Jeg har byttet masse/fått tilgodelapp uten problem. Man får bare ikke pengene tilbake. Anonymous poster hash: 799ad...d49
Bringebærjenta Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2014 Takk for svar! Da drar jeg innom og prøver 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå