Chevelle Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 (endret) Jeg er på utkikk etter et mest mulig naturlig bronzerpudder uten rødt/orange i seg. Det må IKKE være testet på dyr, og ha snille naturlige ingredienser. Samt i kompaktform. Jeg ønsker også en dekkende undereye concealer som ikke legger seg i rynker. Jeg er litt mindre striks til forslag her pga jeg har prøvd så sykt mange som ikke virker på meg. Ønsker ikke en veldig oljete konsistens ala RMS beauty sin. Jeg har prøvd, som IKKE er optimal er: RMS Jane iredale active light Dior nudeskin (likte den med de gamle ingrediensene, men tror de er byttet ut med "sunnere" varianter som ikke er like dekkende) Nilens jord duo concealer, den er fin men ikke for rynker. Korres Noen som vet hvordan den flytende concealeren til Lancome er nå? Jeg brukte den før til Dior, den var veldig dekkende, men jeg hadde ikke like mye rynker på den tiden. type touch eclat er for sheer for meg. Håper noen har forslag. Takknemlig uansett Endret 22. mai 2014 av Chevelle
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 Vil anbefale sjokoladepudderet til Too Faced. Det er det beste jeg har funnet til nå, og det er ikke testet på dyr! Anonymous poster hash: 20854...9f4 3
Gjest Linn35 Skrevet 22. mai 2014 #3 Skrevet 22. mai 2014 Ser du har prøvd nokså mye, og mye av det du har prøvd er gode produkter. Enig i at Touch Eclat blir for lite dekkende, det er jo heller ikke en concealer men en highlighter....så hvis jeg skal anbefale deg en skikkelig god concealer, så sjekk ut Mac Prolongwear concealer. Den legger seg ikke i fine linjer, dekker godt og sitter hele dagen. Jeg bruker denne og noen ganger har jeg Bobbi Browns corrector i light peach under - for å nøytralisere blått. Funker så bra! Den nyeste til Lancome som du spør om, legger seg i linjene, syns jeg, men det er kanskje individuelt. Jeg likte den ikke. Solpudder - har du vurdert kremsolpudder? Lett å legge og fantastisk fin farge, hverken oransje eller rødlig. jeg sikter til Chanel Bronze Universelle. Gå i et parfymeri og spør om å få prøve det på. Kanonlekkert. jeg bruker det daglig til både contouring og bronzing Evt foreslår jeg Benefit Hoola eller som hun over her sier Too Faced chocolat bronzer Lykke til - spør gjerne igjen, jeg har jobbet mange år innen denne bransjen og er en ihuga makeup-fan
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #4 Skrevet 22. mai 2014 Hva med den Skinfood salmon concealeren som alle skryter sånn av i koreasminketråden? Jeg er ganske fornøyd med min, men den kan kun brukes under øynene, ikke på kviser og sånt, da blir fargen og konsistensen helt feil. Jeg bruker solpudderet fra The Balm. Heter vel Bahama Mama eller noe. Ingredienser og dyretesting har jeg ikke peiling på. Anonymous poster hash: ec783...447
Chevelle Skrevet 23. mai 2014 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2014 Ser du har prøvd nokså mye, og mye av det du har prøvd er gode produkter. Enig i at Touch Eclat blir for lite dekkende, det er jo heller ikke en concealer men en highlighter....så hvis jeg skal anbefale deg en skikkelig god concealer, så sjekk ut Mac Prolongwear concealer. Den legger seg ikke i fine linjer, dekker godt og sitter hele dagen. Jeg bruker denne og noen ganger har jeg Bobbi Browns corrector i light peach under - for å nøytralisere blått. Funker så bra! Den nyeste til Lancome som du spør om, legger seg i linjene, syns jeg, men det er kanskje individuelt. Jeg likte den ikke. Solpudder - har du vurdert kremsolpudder? Lett å legge og fantastisk fin farge, hverken oransje eller rødlig. jeg sikter til Chanel Bronze Universelle. Gå i et parfymeri og spør om å få prøve det på. Kanonlekkert. jeg bruker det daglig til både contouring og bronzing Evt foreslår jeg Benefit Hoola eller som hun over her sier Too Faced chocolat bronzer Lykke til - spør gjerne igjen, jeg har jobbet mange år innen denne bransjen og er en ihuga makeup-fan Takker for utfyllende innlegg.. Jeg bruker Jane Iredale compact foundation, kan jeg bruke creme bronzer med den? Jeg tåler ikke flytende foundation pga jeg har Perioral Dermatits. Denne Hoola, hvor får man tak i den i Norge? Er denne Mac sin dekkende nok da? Jeg har jo alle disse concealerene liggende ubrukt, så håper ikke på flere bomkjøp
Chevelle Skrevet 23. mai 2014 Forfatter #6 Skrevet 23. mai 2014 Vil anbefale sjokoladepudderet til Too Faced. Det er det beste jeg har funnet til nå, og det er ikke testet på dyr! Anonymous poster hash: 20854...9f4 Har du prøvd dette bahama mamah også? er sjokoladepudderet bedre enn det?
Chevelle Skrevet 23. mai 2014 Forfatter #7 Skrevet 23. mai 2014 Hva med den Skinfood salmon concealeren som alle skryter sånn av i koreasminketråden? Jeg er ganske fornøyd med min, men den kan kun brukes under øynene, ikke på kviser og sånt, da blir fargen og konsistensen helt feil. Jeg bruker solpudderet fra The Balm. Heter vel Bahama Mama eller noe. Ingredienser og dyretesting har jeg ikke peiling på. Anonymous poster hash: ec783...447 skal sjekke ut tråden takk
Chevelle Skrevet 23. mai 2014 Forfatter #8 Skrevet 23. mai 2014 Er det noen som har testet Kat von D sin concealer?
Gjest Linn35 Skrevet 23. mai 2014 #9 Skrevet 23. mai 2014 Takker for utfyllende innlegg.. Jeg bruker Jane Iredale compact foundation, kan jeg bruke creme bronzer med den? Jeg tåler ikke flytende foundation pga jeg har Perioral Dermatits. Denne Hoola, hvor får man tak i den i Norge? Er denne Mac sin dekkende nok da? Jeg har jo alle disse concealerene liggende ubrukt, så håper ikke på flere bomkjøp Ja, du kan bruke creme bronzeren med JI - foundationen :-) Benefit er jeg usikker på om du får i Norge. Innbiller meg jeg har sett det ett eller annet sted, men husker ikke. Beste er å kjøpe den på ebay tror jeg. Ikke så steike dyr. Ser du spør om Bahama Mama også. Den er også bra syns jeg, men noe mørkere enn Hoola - så for meg funker den kun for konturing eller når jeg er skikkelig solbrun fra før. Jeg har altså begge Mac sin concealer dekker godt ja, men vet ikke hva som er "godt nok" for deg. Jeg har en del mørke ringer under øynene, så derfor bruker jeg corrector først, så concealer. Mac sin er suveren syns jeg, og jeg har virkleig lett lenge etter en som ikke legger seg i linjer altså. For det er ikke fint! Har også prøvd Kat von D - og den er kanondekkende og bra, men litt for "maskeaktig" for min smak Lykke til da!!
Djungelvrål Skrevet 23. mai 2014 #10 Skrevet 23. mai 2014 Du trenger ikke solpudder. Bare kjøpe et hvilket som helst vanlig pudder som er 2-3 nyanser mørkere enn hudtonen din. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #11 Skrevet 23. mai 2014 Solpudder: The body shop i Honey Bronze-serien, nr. 2 (nr.1 er rødere) er et helt matt, bra solpudder hvis du er lys. Ikke dyretestet, men vet ikke helt med ingrediensene da. Ellers skriver jeg også under på sjokoladepudderet (det fås i to farger det også, lys eller mørkere, men begge uten rødtoner). Concealer: MAC sin pro longwear concealer er fin og veldig dekkende, men blir litt for tørr under mine øyne (men jeg er ofte ganske tørr under øynene). Bruker den mest i resten av ansiktet. Under øynene bruker jeg Helena Rubinstein sin Magic Concealer, synes den legger seg finere under øynene, og er fortsatt veldig dekkende (selvom den kanskje ikke er riiiktig like dekkende som MAC sin). Prøv i butikken, så slipper du bomkjøp :-) Anonymous poster hash: cddd6...c84
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #12 Skrevet 23. mai 2014 Concealer Glo minerals. Verdens beste og oljefri concealer. Dekker utrolig bra, og jeg kommer aldri til å bytte det ut.Solpudder Too faced chocolate solpudder. Mange som skryter av dette produktet, og jeg kommer nok til å kjøpe det selv når jeg får råd. Bahama mama solpudder. Dette solpudderet bruker jeg nå. Gir en utrolig fin glød og farge! Billig til å være så bra. Anonymous poster hash: 9cecc...63a
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #13 Skrevet 23. mai 2014 Mac tester på dyr .. Jeg bruker den fra The Balm, Bahama mama eller noe lignende Den er veldig god! Anonymous poster hash: 41ae8...28b
Gjest BabyBlue Skrevet 23. mai 2014 #14 Skrevet 23. mai 2014 Hvis du er veldig blek anbefaler jeg at du kjøper Milk Chocolate varianten av Too Faced sitt sjokoladepudder. Det er fremdeles brunt (ikke orange), bare ikke så mørkt som originalen. Jeg må påføre chocolate soleil med en veldig kontrollert hånd og mengde da den er litt for mørk.
365vinter Skrevet 23. mai 2014 #15 Skrevet 23. mai 2014 Jeg bruker Hoola fra Benefit Ganske fornøyd med det altså. Av concealer syns jeg pro-longwear concealeren til MAC er super. Noen som har prøvd Laguna fra NARS forresten? Har veldig lyst til å prøve det, men det koster en del å få det fraktet til Norge, pluss at det er ganske dyrt i seg selv. Så er greit å høre litt flere meninger før jeg eventuelt bestiller.
Gjest BabyBlue Skrevet 23. mai 2014 #16 Skrevet 23. mai 2014 Jeg bruker Hoola fra Benefit Ganske fornøyd med det altså. Av concealer syns jeg pro-longwear concealeren til MAC er super. Noen som har prøvd Laguna fra NARS forresten? Har veldig lyst til å prøve det, men det koster en del å få det fraktet til Norge, pluss at det er ganske dyrt i seg selv. Så er greit å høre litt flere meninger før jeg eventuelt bestiller. Hva med DENNE kjekke duoen?
Djungelvrål Skrevet 23. mai 2014 #17 Skrevet 23. mai 2014 Hva med DENNE kjekke duoen? Den ser så fin ut men vet ikke om jeg kjøper full size eller travel size , det står ikke på alle.....vet du om en dupe som ikke er så dyr??
Gjest Linn35 Skrevet 23. mai 2014 #18 Skrevet 23. mai 2014 Jeg bruker Hoola fra Benefit Ganske fornøyd med det altså. Av concealer syns jeg pro-longwear concealeren til MAC er super. Noen som har prøvd Laguna fra NARS forresten? Har veldig lyst til å prøve det, men det koster en del å få det fraktet til Norge, pluss at det er ganske dyrt i seg selv. Så er greit å høre litt flere meninger før jeg eventuelt bestiller. Vi har samme smak Nars Laguna er litt oppskrytt i mine øyne. Den er fin i fargen men for meg blir den litt "blass" . For dere som kunne tenke dere en "dupe" for Nars Laguna/Orgasm-bronzer. Her er den dupen som er mest pop og faktisk matcher nokså bra: E.L.F contouring blush/bronzing powder (fargene turks/caicos) pris: GBP 4 !! Jeg har denne og jeg har Nars Laguna og Orgasm. Denne er vel så bra
Gjest BabyBlue Skrevet 23. mai 2014 #19 Skrevet 23. mai 2014 Den ser så fin ut men vet ikke om jeg kjøper full size eller travel size , det står ikke på alle.....vet du om en dupe som ikke er så dyr?? ELF har DENNE som er kjent for å være "the" dupe
Djungelvrål Skrevet 23. mai 2014 #20 Skrevet 23. mai 2014 Vi har samme smak Nars Laguna er litt oppskrytt i mine øyne. Den er fin i fargen men for meg blir den litt "blass" . For dere som kunne tenke dere en "dupe" for Nars Laguna/Orgasm-bronzer. Her er den dupen som er mest pop og faktisk matcher nokså bra: E.L.F contouring blush/bronzing powder (fargene turks/caicos) pris: GBP 4 !! Jeg har denne og jeg har Nars Laguna og Orgasm. Denne er vel så bra Så en video på youtube nettopp om Elf sin dupe duo. Hun ene sier at bronseren er mørkere og rougen er mye lysere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå