Munter Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 http://www.bt.no/familie-og-oppvekst/--Jeg-tar-keisersnitt-for-a-fa-barnehageplass-3123614.html#.U348Q9FZrIU Altså, her kunne det like gjerne stått: Tar keisersnitt for å få råd til nyoppusa hus. :omg: 2
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 Den her damen blir pinadø gjennomdiskutert i dag.
Gjest constance90 Skrevet 22. mai 2014 #3 Skrevet 22. mai 2014 Forstår jævla godt valget hennes. Er vel ikke første avisoppslag at barn bør fødes før august for å sikre barnehageplass.
Munter Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2014 Greia er vel at ho har gjort ein del prioriteringar i forkant, slik at ho blir "tvinga" til å lyga på seg eit keisarsnitt. Det er ikkje slik at valget står mellom eit liv i slummen, eller keisersnitt. 2
Munter Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2014 Den her damen blir pinadø gjennomdiskutert i dag. Fortjent!
Crobern Skrevet 22. mai 2014 #6 Skrevet 22. mai 2014 Greia er vel at ho har gjort ein del prioriteringar i forkant, slik at ho blir "tvinga" til å lyga på seg eit keisarsnitt. Det er ikkje slik at valget står mellom eit liv i slummen, eller keisersnitt. Lyve på seg ett keisersnitt? Hvor står det i artikkelen? Jeg synes dama er tøff, som går ut og sier dette. Ikke dermed sagt at jeg er enig i valget hennes, MEN jeg forstå hvor det kommer fra.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #7 Skrevet 22. mai 2014 Det finnes en tråd om dette allerede.. Anonymous poster hash: 78847...3b5
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #8 Skrevet 22. mai 2014 5 millioner i boliglån??? Lurer på hvor mye de betaler i mnd..bidrar ikke akkurat til en bedre økonomisk situasjon som de egentlig har bruk for. Folk er gærne og bortskjemte.Anonymous poster hash: b82f4...b9c
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #9 Skrevet 22. mai 2014 Eller:bankene er gærne og folket er bortskjemte!Anonymous poster hash: b82f4...b9c 1
Munter Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #10 Skrevet 22. mai 2014 Lyve på seg ett keisersnitt? Hvor står det i artikkelen? Jeg synes dama er tøff, som går ut og sier dette. Ikke dermed sagt at jeg er enig i valget hennes, MEN jeg forstå hvor det kommer fra. - Men det er økonomien som er hovedårsaken. (sitat) Keisersnitt blir ikkje gitt på grunlag av økonomi. Eg og forstår kor det kjem frå, og skjønar ikkje at avisa har fått seg til å trykke dette i det heile tatt.
Crobern Skrevet 22. mai 2014 #11 Skrevet 22. mai 2014 Hun sier at det er helsemessige årsaker også, men at økonomien er hovedårsaken. Er enig i at keisersnitt ikke blir gitt på grunnlag av økonomi. Jeg håper ikke det ihvertfall. Jeg tror de trykker dette for sette søkelys på barnehagepolitikken.
Gjest Ciegus Skrevet 22. mai 2014 #12 Skrevet 22. mai 2014 Hun sier at det er helsemessige årsaker også, men at økonomien er hovedårsaken. Er enig i at keisersnitt ikke blir gitt på grunnlag av økonomi. Jeg håper ikke det ihvertfall. Jeg tror de trykker dette for sette søkelys på barnehagepolitikken. Og så legger hun til at hun ikke kunne være ærlig med legen om at økonomi var hovedårsaken. Noen har med andre ord ikke vært helt ærlige. 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #13 Skrevet 23. mai 2014 hvor er den andre tråden?? Anonymous poster hash: a655f...a3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå