Djungelvrål Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Ser Kicks nettshop har mange fra MAC. Hvilken har dere prøvd og del evt erfaringer. Jeg har mørke ringer men sliter med at mange concealere ser tørre og kakete ut på meg. Min favoritt er Diorskin Nude Concealer.
Stellia Skrevet 25. mai 2014 #2 Skrevet 25. mai 2014 Pro Longwear Concealer er min absolutte favoritt fra MAC. Studio Finish Concealer liker jeg også, men den er litt for heavy for bruk under øynene. Fin til å dekke urenheter. 1
Gjest Linn35 Skrevet 25. mai 2014 #3 Skrevet 25. mai 2014 Pro Longwear her også. Dekker bra, legger seg ikke i linjer, drøy i bruk. Jeg bruker nw20 og har medium hudtone.
telino Skrevet 26. mai 2014 #4 Skrevet 26. mai 2014 Jeg bruker Pro longwear concealeren (NC15, gul undertone+veldig lys og fin highlightfarge for under øynene) sammen med foundationen(bruker den i NW13, denne er mørkere enn concealeren). Jeg liker den utrolig godt, setter seg ikke i linjer, sitter på hele dagen og ser veeeldig fin og naturlig ut med utrolig god dekkevne, du kan også tilpasse hvior høydekkevne du vil ha med å bygge opp med flere lag. Men vær forsiktig med pumpa på den, utrolig vanskelig å kontrollere. Jeg merket en gang at den forsvant litt i foldene/creaset under øynene(er ikke en gammel dame altså! haha), men dette problemet blir helt borte hvis du tar et setting pudder på toppen.
kills Skrevet 27. mai 2014 #5 Skrevet 27. mai 2014 Jeg bruker Mac sin Studio finish concealer. Den er ganske tykk i konsistensen og ikke den enkleste å jobbe med, men dersom du påfører den med fingrene så er det ganske enkelt å bare klappe den på til du oppnår ønsket resultat. Jeg bruker denne også under øynene, ved å klappe den forsiktig på så blir det ikke for mye.
Asso Skrevet 27. mai 2014 #6 Skrevet 27. mai 2014 Vi anbefale deg å høre med de på Kicks, evt google litt.. Har erfaring med at MAC sine concealere blir litt for tunge under øynene... Jeg bruker mye Loreal og Maybelline, de er veldig lette og du kan bygge opp dekkevnen med flere lag =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå