AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Sitter her med tårer i øynene akkurat nå. I det siste har kjæresten min blitt så ufattelig likegyldig til alt. Jeg føler rett og slett at han ikke bryr seg like mye om meg lenger og at jeg bare er til bry for han. Flere ganger når jeg snakker med han på facebook(når vi ikke er sammen snakker vi mye der), svarer han nesten bare med korte ord. Han gjorde aldri sånn før. Her i stad sa jeg også at jeg hadde hatt en skikkelig dårlig dag og sa at jeg trengte en klem. Svaret jeg fikk var: ''stakkars!'' Disse samtalene har ofte ført til at jeg blir irritert eller lei meg og spør hva som er greia. Da blir han bare sur og vi starter å småkrangle. Det ender alltid opp med at jeg sitter og griner med dårlig samvittighet og må si unnskyld for ting som ikke er min feil for at han skal slutte. Når vi er sammen så bryr han seg for tiden mest om det han vil. Ting jeg har lyst til eller liker er på en måte ikke så viktig, men ting han liker er en selvfølge at vi gjør. Bare følelsen av at han ikke bryr seg så mye lenger tærer meg opp innvendig. Jeg har virkelig alltid trodd at dette er fyren i mitt liv, og jeg vil ikke gi han opp. Men det gjør så ufattelig vondt å være sammen med en som tar deg for gitt! Anonymous poster hash: 85dbe...18b
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 Kan og legge til at vi var på fest her om dagen. På kvelden skulle vi videre til hver vår nattklubb da han er 20 og jeg er 19. Han skulle passe på tingene mine mens jeg var på do, men på vei fra do møtte jeg han i forbifarten mens han mumlet at han måtte kjappe seg. Fikk ikke noe kyss og han hadde latt alle tingene mine ligge. Anonymous poster hash: 85dbe...18b
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #3 Skrevet 22. mai 2014 Dump han. Han bryr seg ikke om deg. Anonymous poster hash: 1ae67...a90 4
Cascade Skrevet 22. mai 2014 #4 Skrevet 22. mai 2014 Du har ingenting å klage på! Det er deg der setter urimelige krav, hvem MÅ absolutt ha et kyss før han går på do? Dere er så unge, skjønner det, men det virker som det er helt urimelige bagateller. Selvfølgelig liker han sine ting, og du dine ting, skal dere gjøre noe sammen må dere finne noe dere begge liker. Min samboer liker f.eks. å lese bøker, hun nevner noen ganger en forfatter der er helt fantastisk men det interesserer meg virkelig ikke.
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 22. mai 2014 #5 Skrevet 22. mai 2014 Jeg vedder en hundrings på at gutten din ikke er klar for noe seriøst. Han har sikkert fått kalde føtter og er ikke klar for å legge bort festing og andre damer. 2
Crobern Skrevet 22. mai 2014 #6 Skrevet 22. mai 2014 La oss tenke at vi er på den alderen selv: "assa, hvorfor er du sammen med han? Han backstabber deg så jævelig , i ryggen!!!!" Sorry, litt preget av Costa del Kongsvik Det verste han har gjort er her, som jeg ville reagert på, er at han gikk fra vesken din. Om mannen min skulle passe på vesken min, og bare gikk fra den hadde jeg blitt sur. (Ikke hvis han var dritings da, for da virrer han rundt uansett) Hvor lenge har dere vært sammen? Ting forandrer seg etterhvert som man har vært sammen en stund. Har du sagt til han at du vil gjøre noen av dine interesser sammen med han?
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #7 Skrevet 22. mai 2014 Kanskje han tror han har deg på kroken uansett, så han orker ikke? Anonymous poster hash: 91885...649
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #8 Skrevet 22. mai 2014 Ts her! 1) Han forlot meg og stakk til byen på den festen, og lot vesken min med alle pengene mine ligge til enhver og forsyne seg. 2) Han har begynt å bruke unnskyldningen: "jeg runka i går jeg!" hvis jeg tilbyr meg å suge.. Sex får jeg maks 1-2 ganger i uka.. Er jeg virkelig så urimelig og barnslig?Anonymous poster hash: 85dbe...18b 1
Froz1 Skrevet 23. mai 2014 #9 Skrevet 23. mai 2014 Ts her! 1) Han forlot meg og stakk til byen på den festen, og lot vesken min med alle pengene mine ligge til enhver og forsyne seg. 2) Han har begynt å bruke unnskyldningen: "jeg runka i går jeg!" hvis jeg tilbyr meg å suge.. Sex får jeg maks 1-2 ganger i uka.. Er jeg virkelig så urimelig og barnslig?Anonymous poster hash: 85dbe...18b Jeg syntes ikke du er urimelig og barnslig. Jeg skjønner på den usikkerheten som følger med en gutt sin oppførsel. Om jeg hadde gjort meg sexy og ville tenne han med en bj og han sier at jeg ikke trenger fordi han runka igår? Hadde kanskje ikke sagt så mye om det til han, men jeg ville kjent mye på det å bli avvist så brått når jeg hadde forsøkt å tenne han. Ellers dette med veska er dritt ja. Tror de fleste andre her har rett at han er for ung til å slå seg til ro nå.. Han virker umoden og avvisende. Ps. dette med at han svarer kort? Dette er helt naturlig etter rundt tre måneder i forhold. Spørs selvfølgelig hvor "kort" han er i meldinger, men jeg savner selv oppmerksomheten fra begynnelsen i forholdet. Men jeg har lært meg at dette er naturlig og alle forhold går gjennom det. Han er komfortabel med deg og føler han ikke trenger å "flørte" i alle meldinger lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå