Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg setter i gang en ny konkurranse, og denne gangen kan du vinne en hemmelig velværepakke fra JĀSÖN om du legger igjen noen ord i denne tråden.

VINNEREN BLE #71 I DENNE TRÅDEN, NEMLIG CITRONELLA!!

Jāsön ble lansert i 1959 og var en av de første produsentene av hudpleieprodukter på det amerikanske markedet som begynte å tilby naturlige produkter.

I mer enn 50 år har jāsön levert naturlig og sunn hudpleie. Det benyttes kun sertifisert økologisk aloe vera, og produktene er 100% vegetabilske – de er fri for animalske ingredienser, mineraloljer, kunstige fargestoffer og parabener. Produktene fra Jāsön er ikke er testet på dyr, og emballasjen er laget av resirkulert materiale.

Selv har jeg funnet min favoritt i Aloe Vera'en som har sørget for at både solbrent hud og svie etter møte med brennmaneter har blitt leget på 1 2 3! :)

Legg igjen noen ord i tråden, og du er med i trekningen.

Untitled-1_522_jpg_553492a.jpg

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gravide bestevenninne blir 40 i sommer - vil gjerne vinne denne pakken til henne!

• Liker 2
Skrevet

Føler for å spoile min mor i sommer :)

Skrevet

Jeg kjenner ikke til merket Jasön så det vil jeg veldig gjerne prøve!

• Liker 1
Skrevet

Har sett disse på butikken før, og lurt på å kjøpe de... men er jo hyggelig å vinne isteden. :)

• Liker 1
Skrevet

Prøver meg igjen :) Bruker en del aloe vera om sommeren etter lange dager i solen, selv når jeg ikke er brent.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er så egoistisk at jeg kunne tenke meg å vinne helt til meg selv og eget velvære. :)

:heks:

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil også ha :danse:

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne tenke meg vinne dette for å gi til min mor

Prøver å få henne til å bytte fra syntetiske produkter til naturlige..

Jeg har egen erfaring med produktene.

Gledelig vår :blomst:

• Liker 1
Skrevet

Dette hadde vært kjempekjekt å vinne! :)

• Liker 1
Skrevet

Åh, de produktene så herlige ut!

Jeg vil gjerne prøve! Har sart hud, og blir lett tørr og solbrent.

:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker det merket! :D Jeg er med! <3

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg setter i gang en ny konkurranse, og denne gangen kan du vinne en hemmelig velværepakke fra JĀSÖN om du legger igjen noen ord i denne tråden.

Jāsön ble lansert i 1959 og var en av de første produsentene av hudpleieprodukter på det amerikanske markedet som begynte å tilby naturlige produkter.

I mer enn 50 år har jāsön levert naturlig og sunn hudpleie. Det benyttes kun sertifisert økologisk aloe vera, og produktene er 100% vegetabilske – de er fri for animalske ingredienser, mineraloljer, kunstige fargestoffer og parabener. Produktene fra Jāsön er ikke er testet på dyr, og emballasjen er laget av resirkulert materiale.

Selv har jeg funnet min favoritt i Aloe Vera'en som har sørget for at både solbrent hud og svie etter møte med brennmaneter har blitt leget på 1 2 3! :)

Legg igjen noen ord i tråden, og du er med i trekningen.

Untitled-1_522_jpg_553492a.jpg

Vil, vil, vil ha :)

• Liker 1
Gjest Chlorophyll
Skrevet

Disse fungerer sikkert veldig bra. Har sensitiv hud, og reagerer på parabener og endel parfymer. Håper innlegget mitt trekkes :) Liker godt at de er økologiske også.

• Liker 1
Gjest auroravictoria
Skrevet

Ååå denne pakken har jeg hinnsides lyst på! Elsker jason produktene og kunne gjerne tenkt meg dette til sommeren! Liker veldig godt at de er økologiske! Tommel opp! Aloevera :hjerte:

• Liker 1
Skrevet

Når sola brenner, solbrentheten jeg vil bli kvitt,

derfor er Aloe Vera min favoritt! :)

Denne velværepakken ønsker jeg å vinne,

til meg selv og min venninne :)

Skrevet

Det hadde vært nydelig å prøve, eller å gi bort til min svigerinne som virkelig kunne trengt å bli skjemt bort! :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...