Gå til innhold

Tafatte menn

grublis

Anbefalte innlegg

Er det bare meg som har vært uheldig, eller er det vi kvinner som har dratt likestillingen så langt at menn ikke "gidder" noen ting lengre.

Vi klarer jo liksom "alt" selv vi.

Finnes det menn som kan ta ansvar for seg selv, en famile og sin egen økonomi og på samme tid være en støtte i hverdagen? Uten å klage over hvor mye det forventes av han, stakkar :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Jeg har en mann som tar ansvaret for seg selv, sine barn og sin økonomi som jeg tar ansvar for mitt. Vi bryr oss om hverandres barn. Og så er han min støtte, venn og elsker.

Etter mange år alene med barn så er jeg flink til å fikse forskjellige ting. Som samboer så er det deilig å kunne be om hjelp og å få hjelp. Må egentlig passe litt på så jeg "slipper å bryne meg på" ulike problemstillinger. Det er så lett å be ham om hjelp, feks. til dataproblemer istede for å prøve og feile selv. Det er nemlig da man lærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herremin. Forventer du at menn skal ordne opp for deg, nå som dere kvinner har etterspurt respekt for at dere kan greie dere selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lizbet
  Sitat
Er det bare meg som har vært uheldig, eller er det vi kvinner som har dratt likestillingen så langt at menn ikke "gidder" noen ting lengre.

Jeg tror du har vært uheldig.

Nå har ikke vi barn enda, men mannen tar da visserlig ansvar for det han må ta ansvar for. Og gjerne litt til av og til og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Herremin. Forventer du at menn skal ordne opp for deg' date=' nå som dere kvinner har etterspurt respekt for at dere kan greie dere selv?[/quote']

hehe, nei forventer ikke at han skal ta ansvar for alt.

Men, etterlyste menn som er villige til å dele dette ansvaret. Ikke bare anta at jeg klarer det selv fordi jeg har klart det før.

Savner en likeverdig partner, rett og slett :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...