AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Hei alle sammen! Jeg har datet en gutt i ca. 2 uker og jeg er stormforelsket i han. Han behandler meg som ingen andre har gjort og er en utrolig snill og flott fyr. Problemet er at han flytter til sommeren og blir borte i et år. Vi er sammen nesten hver dag. Vi har fremdeles ikke hatt "the talk", så jeg er litt usikker på hva han tenker, men jeg fikk inntrykket da vi først ble kjent at han egentlig ikke var ute etter noe seriøst. Bør jeg fortsette eller droppe det? Noen som har vært i en lignende situasjon? Jeg er ganske redd for å bli såret. Takker for alle svar! Anonymous poster hash: 24b92...544 Anonymous poster hash: 24b92...544
Dabbado Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 Prat med han! Du kommer ingen vei om du holder alle spørsmål for deg selv. Lykke til :-) 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #3 Skrevet 22. mai 2014 Synes det er så trist å høre om sånt jeg, spesielt siden min kjæreste gjennom et år også drar i sommer og blir borte i et år selv veldig vondt å tenke på Men du får ta opp praten, ville begynt med å spørre om han fremdeles ville holde kontakten med deg når han drar. Kan jeg spørre hvorfor han drar, er det for studier eller militær?Anonymous poster hash: af3ba...593
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #4 Skrevet 22. mai 2014 Synes det er så trist å høre om sånt jeg, spesielt siden min kjæreste gjennom et år også drar i sommer og blir borte i et år selv veldig vondt å tenke på Men du får ta opp praten, ville begynt med å spørre om han fremdeles ville holde kontakten med deg når han drar. Kan jeg spørre hvorfor han drar, er det for studier eller militær?Anonymous poster hash: af3ba...593 Det er sykt kjipt! Jeg bør vel ta en prat med han, men ettersom jeg ikke har kjent han så sinnsykt lenge dveler jeg litt ved å ta opp sånne ting allerede nå. Vil ikke pushe han bort heller. Han må reise på grunn av studier. Anonymous poster hash: 24b92...544
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå