Gå til innhold

Tips til oppbevaring og walk in closet

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg trenger tips til oppbevaring av små og store ting. Bare kom med hvilket tips som helst angående oppbevaring.

Om noen har walk in closet de vil vise så vis det gjerne.

Trenger masse inspirasjon!!!

Endret av Crobern
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Følger med her.

Kan kanskje legge ut bilde i løpet av morgen dagen, selv om mitt bare er halvferdig.

Endret av Miss Lucky
  • Liker 1
Skrevet

Dytter denne litt:) :danse:

AnonymBruker
Skrevet

Vil også ha tips til walk-in! Rommet har skråtak med oss da.

Anonymous poster hash: 44e7a...947

Skrevet (endret)

elfa.com :)

De har også planleggingsverktøy. Har dette i en bod selv, og er kjempefornøyd! Super kvalitet.

Endret av Rødvinspiken
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Var litt for rotete til å ta bilder nå, men kan vise et nå, så får jeg prøve å rydde i morgen

http://s18.postimg.org/hdfwusp7d/image.jpg

Og det er som sagt ikke ferdig. "Hyllehullene" skal tettes, det skal i glasshyller istedenfor de hvite +++

Endret av Miss Lucky
AnonymBruker
Skrevet

Var litt for rotete til å ta bilder nå, men kan vise et nå, så får jeg prøve å rydde i morgen

http://s18.postimg.org/hdfwusp7d/image.jpg

???

Jeg ser ikke noe skap, bare bilde hvor du viser frem dine sko og vesker på utstilling.

Anonymous poster hash: 829f3...bb4

• Liker 2
Skrevet

???

Jeg ser ikke noe skap, bare bilde hvor du viser frem dine sko og vesker på utstilling.

Anonymous poster hash: 829f3...bb4

Bak tingene er det skap. Er det som kalles en åpen løsning, da vil man nødvendigvis kunne se alle tingene "inni"

• Liker 1
Skrevet

Moro!! Mere mere:)

Skrevet

elfa.com :)

De har også planleggingsverktøy. Har dette i en bod selv, og er kjempefornøyd! Super kvalitet.

Takk for tipset.

Flere som har tips til oppbevaring og/eller walk in closet?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har elfa-løsning + to billy-hyller fra Ikea med blanke plastbokser med lokk fra Ikea. Her er badetøy, sokker, truser, BH'er, belter. Har en høy skohylle fra enten jysk eller Ikea stående sammen med Elfa-løsningen fordi det ble plass til mer sko og rimeligere enn Elfa sine skohyller.. :)

Har litt ledig plass midt i rommet, så er på jakt etter en lav og bred bokhylle som er åpen på begge sider, til å ha kurver stående i.

Anonymous poster hash: 8bb4a...111
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har elfa-løsning + to billy-hyller fra Ikea med blanke plastbokser med lokk fra Ikea. Her er badetøy, sokker, truser, BH'er, belter. Har en høy skohylle fra enten jysk eller Ikea stående sammen med Elfa-løsningen fordi det ble plass til mer sko og rimeligere enn Elfa sine skohyller.. :)

Har litt ledig plass midt i rommet, så er på jakt etter en lav og bred bokhylle som er åpen på begge sider, til å ha kurver stående i.

Har du bilde?

AnonymBruker
Skrevet

Åh gud nei. :P Mest fordi det er rotete der nå og litt fordi det er veldig gjennkjennelig. :fnise:

Men Elfa er fantastisk, altså. Jeg tror Bohus har salg på disse løsningene nå i disse dager? 25% rabatt eller noe sånt? Coob Obs Bygg fører dem også. Man fester skinner på veggen (helt tynne metalllister) også kjøper du de modulene du ønsker. En hylle, en skuff, en stang til å henge tøy på. Dype skuffer, lave skuffer, skohylle, slipsholder... Også hekter du innpå skinnene.

Det er lett å supplere med flere hyller og kroker og løsninger, og lett å ommøblere hele veggen (du hekter bare av og flytter modulene, skinnene som er skrudd i veggen får stå).

Svigermor jobber med en lignende løsning nå, men hun skal få satt en bordplate midt i herligheten og ha det som walk in / syrom. :)

AnonymBruker
Skrevet

Unnskyld, ikke Bohus. mente Maxbo! Går i surr.

Skrevet

Vi har 3 soverom i huset, og det minste av dem gjorde jeg om til garderobe/walk-in closet. Vi satte opp en lang hylle langs den ene vegg, og under står det sånne garderobestativer. På den motsatte vegg har vi to reoler og et skoskap med den tilsvarende lange hylle over, og langs den 3.vegg har jeg hengt opp en gardinstang i noen kjeder i taker til å henge klær på. Under den står en benk med opbevaringsplass under. Så er det planen å sette opp svevehyller langs det resterende veggplass til de fineste skoene :-P Håber dette kunne gi litt inspirasjon. ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil noen ha walk in closet? Jeg hadde det, ufrivilleg, i et års tid, og måtte støvsuge alle skuldrene på hengeklærne etter kort tid. Det blir jo ikke støvete skuldre i et lukket skap. Aldri mer.

Anonymous poster hash: 59b50...48a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...