AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Jeg bestilte noen varer fra en nettbutikk i begynnelsen av april. Varene kom i posten, og det stod at jeg skulle få regning fra Klarna ettersendt. Ukene gikk, og ingen regning dukket opp. Da det hadde gått tre uker sendte jeg mail til firmaet jeg handlet hos og etterlyste regning, med tanke på at det kanskje hadde skjedd en feil og jeg er ikke intressert i å betale noe purregebyr. Jeg fikk til svar at det er Klarna som sender ut regninger, så jeg måtte bare vente. Nå har det gått ytterligere enda flere uker, men regningen uteblir. Er det normalt at Klarna sender ut krav så lenge i etterkant av et kjøp? Anonymous poster hash: cc264...08e
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 Klarna sender vanligvis første regning på mail og purring i posten. Anonymous poster hash: 80a3d...08c
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 22. mai 2014 #3 Skrevet 22. mai 2014 Om du går inn på klarna.com kan du skrive inn e-posten din og få oversikt over ubetalte regninger 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #4 Skrevet 22. mai 2014 Eller så kan du ringe Klarna. Enkelt og greit.Anonymous poster hash: b0924...297
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå