Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Observerer at det nå er mange som går med planer om å dumpe kjæreste, samboer, ektefelle. Ser også at det er endel som har blitt dumpet.

Lurer derfor på om dette er en tid for dumping. Er det vanlig at forhold ryker på denne tiden av året?

Tenker at hvis så er tilfelle, så er det kanskje lettere å skaffe seg bolig nå. Mange tenker kanskje på at skoleår for barna skal fullføres hvis de ev. må bytte skole ved flytting. Mange har kanskje tenkt å bruke feriepenger og skattepenger til å etablere seg på nytt?

Stemmer det at det er mye dumping nå?

Anonymous poster hash: 80d50...091
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Håper det...vil ha flere single jenter på markedet...

Anonymous poster hash: 7f1b0...824

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det kan være noe i det du sier. Våren er tiden hvor vi mennesker blir ekstra yre og lystne, det kan nok føre til at man kjenner på problemer i forholdet ekstra godt i denne perioden.

Anonymous poster hash: 68007...7dd
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Observerer at det nå er mange som går med planer om å dumpe kjæreste, samboer, ektefelle. Ser også at det er endel som har blitt dumpet.

Lurer derfor på om dette er en tid for dumping. Er det vanlig at forhold ryker på denne tiden av året?

Tenker at hvis så er tilfelle, så er det kanskje lettere å skaffe seg bolig nå. Mange tenker kanskje på at skoleår for barna skal fullføres hvis de ev. må bytte skole ved flytting. Mange har kanskje tenkt å bruke feriepenger og skattepenger til å etablere seg på nytt?

Stemmer det at det er mye dumping nå?

Jepp. Mai er dumpemåneden.

Anonymous poster hash: 2f291...18e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det kan være noe i det du sier. Våren er tiden hvor vi mennesker blir ekstra yre og lystne, det kan nok føre til at man kjenner på problemer i forholdet ekstra godt i denne perioden.

Anonymous poster hash: 68007...7dd

For å ikke nevne traumene etter påskeferien....

Anonymous poster hash: 2f291...18e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skal selv dumpe samboer nå i sommer. Men har altså observert at det er flere av oss.

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rett før sommer vettu, greit å være singel da ;) tihi

Anonymous poster hash: 350dc...6e0
AnonymBruker
Skrevet

Nå dr det bare å hive utro dritsekker og psykopater på dør :)

Skrevet

Skal selv dumpe samboer nå i sommer. Men har altså observert at det er flere av oss.

Ts

Om du har planer om å dumpe samboeren din, så kan du vel gjøre det med en gang? Set her/him free. :)

• Liker 1
Skrevet

Ts

Hvorfor vente?

Litt sykt å lage planer for når man skal dumpe noen. Psyyyychooo.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vente? Så vedkommende sitter der og ser du lever livet og tenker betydde jeg så lite?

Vedkommende har jo ikke en fjerneste anelse om hva som skjedde og vet ikke at dette har man planlagt over tid og egentlig avsluttet for lenge siden. For h*n kommer det som lyn fra klar himmel.

Herregud for en egoistisk handling.

Hvordan klarer dere og gå rundt og vite det uten og gjøre det?

Er enkelte så falske?

Hjelpes!!!!

Anonymous poster hash: 87508...f50

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vente? Så vedkommende sitter der og ser du lever livet og tenker betydde jeg så lite?

Vedkommende har jo ikke en fjerneste anelse om hva som skjedde og vet ikke at dette har man planlagt over tid og egentlig avsluttet for lenge siden. For h*n kommer det som lyn fra klar himmel.

Herregud for en egoistisk handling.

Hvordan klarer dere og gå rundt og vite det uten og gjøre det?

Er enkelte så falske?

Hjelpes!!!! Anonymous poster hash: 87508...f50

Ja, min eks påsto jo hadde tenkt på det i mange år. Om det var helt så enkelt vet jeg ikke ettersom hun var alvorlig psykisk syk da hun gjorde det.

Et feigt og ynkelig brudd fra hennes side var det og. Rett og slett...

Om hun virkelig hadde tenkt på det så lenge så burde hun avsluttet det før fremfor å la meg gå gjennom så mye faenskap...

AnonymBruker
Skrevet

Men hva er vitsen med å bli sammen med noen da, når det blir slutt stort sett? Glad jeg har kutta ut dating. Virker som 2013 var det store dumpe-året, vet om utrolig mange som ble dumpet da.

Anonymous poster hash: b1e73...054
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vente?

Litt sykt å lage planer for når man skal dumpe noen. Psyyyychooo.

Jeg må ha endel ting på plass, som leilighet.

Hvordan kan du kalle noen for psyko uten å vite noe som helst om hverken personene eller forholdet?

Hvis du syns så synd på samboeren min, må du gjerne overta han. Vil bare informere om at han er alkoholiker å drikker store mengder alkohol daglig. Han løfter ikke en finger i hjemmet, bidrar ikke økonomisk til annet enn husleien, å han lukter vondt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...