Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid hatt lyst til å prøve tannbleking fordi tennene mine ikke er fullt så hvit. Det hadde vært fint med hvite, lyse tenner! :)

Jeg har ikke god råd, så jeg lurte på on noen har prøvd noe rimelig som faktisk fungerer?

Anonymous poster hash: a8968...07b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bump

Anonymous poster hash: daae7...3f7
Gjest iGirl
Skrevet

Jeg bruker den geleen fra dentway! Den funker kjempebra, får ofte høre at jeg har hvite tenner :)

Gjest Linn35
Skrevet

Jeg bruker Crest Professional 3D whitestrips. Enkle "striper" som du klistrer på tennene i 30 minutter daglig i 7-10 dager. Fantastisk bra resultat, kjempehvite, fine tenner :) Finnes billig på ebay :)

Gjest iGirl
Skrevet

Jeg bruker Crest Professional 3D whitestrips. Enkle "striper" som du klistrer på tennene i 30 minutter daglig i 7-10 dager. Fantastisk bra resultat, kjempehvite, fine tenner :) Finnes billig på ebay :)

får så flekkete tenner av crest whitening strips jeg, ..er det bare meg?

Gjest Linn35
Skrevet

får så flekkete tenner av crest whitening strips jeg, ..er det bare meg?

Har aldri opplevd det selv, og heller ikke hørt om andre som har fått det. Hm, kan det være du bruker strips som er for sterke for emaljen din?

AnonymBruker
Skrevet

Bruker også white strips og er kjempefornøyd! Prøvde smilelab, men de fikk jeg hvite flekker av..

Anonymous poster hash: 69d3c...bc9
Gjest iGirl
Skrevet

Har aldri opplevd det selv, og heller ikke hørt om andre som har fått det. Hm, kan det være du bruker strips som er for sterke for emaljen din?

Neida, har prøvd både de som er beregnet for sensitive tenner og de med vanlig styrke. Men etter at kjapt google-søk ser jeg at det er vanlig med flekkete resultat av strips. Mystery solved. :)

Holder meg til gel og skinner jeg. :)

Gjest Linn35
Skrevet

Neida, har prøvd både de som er beregnet for sensitive tenner og de med vanlig styrke. Men etter at kjapt google-søk ser jeg at det er vanlig med flekkete resultat av strips. Mystery solved. :)

Holder meg til gel og skinner jeg. :)

Hold deg til det som funker best for deg :) Lurt!

Jeg er enig i at Dentway er bra men jeg digger whitestrips og har aldri fått flekkete tenner - så jeg holder meg til den ;) hehe...smak og behag, men sikkert like bra resultat! :)

Skrevet

Jeg anbefaler også dette. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...