Irja Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Er på vognjakt til jenta mi på 15 mnd. Vogna må være stødig å trille, kjekk på grus/snø, helst svingbart/svingbare forhjul, ganske lett og liten sammenlagt. Jeg vil gjerne ha jenta mi mot meg når jeg triller. Finnes denne vogna??
Wonders Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 (endret) Bugaboo cameleon3. Der kan du velge hvilken vei du vil ha vogna også...på to forskjellige måter. Vi har valgt denne i all black special edition. Håndtaket kan vippen så vognen er mot eller svingt fra deg, eller du kan ta opp hele bagen å snu den i den veien du vil. Om det er riktig dyp grus kan du enten låse hjulene foran eller svinge hjulene inntil hverandre, sjekk de ut på YouTube. Der er det fine demonstrasjoner! Endret 22. mai 2014 av Wonders 1
Irja Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2014 Bugaboo cameleon3. Der kan du velge hvilken vei du vil ha vogna også...på to forskjellige måter. Vi har valgt denne i all black special edition. Håndtaket kan vippen så vognen er mot eller svingt fra deg, eller du kan ta opp hele bagen å snu den i den veien du vil. Om det er riktig dyp grus kan du enten låse hjulene foran eller svinge hjulene inntil hverandre, sjekk de ut på YouTube. Der er det fine demonstrasjoner! Jeg har hatt denne vogna, men solgte den fordi jeg synes den var håpløs på grus og snø. (hadde også vinterhjul) Ellers var vogna perfekt!
Underverker Skrevet 22. mai 2014 #5 Skrevet 22. mai 2014 Brio Smile eller Emmaljunga Supernitro eller Viking.
Irja Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #6 Skrevet 22. mai 2014 Brio Go eller den nye Brio Go next Har sett på Brio go, men blir ikke denne veldig lik Bugaboo cameleon?
Irja Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #7 Skrevet 22. mai 2014 Brio Smile eller Emmaljunga Supernitro eller Viking. Takk, skal se på de :-)
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #9 Skrevet 22. mai 2014 Har sett på Brio go, men blir ikke denne veldig lik Bugaboo cameleon? Jeg har hatt begge to, og Brio Go er ca en million ganger bedre enn Bugaboo. Brio Go som sportsvogn er helt fantastisk. Hjulene på Go er mye, mye bedre enn de på Cameleion, og på begge får du vinterhjul du kan bytte til. Anonymous poster hash: ed2fa...f97
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #10 Skrevet 22. mai 2014 Brio Smile er så sykt mye bedre enn Brio Go. Den har lufthjul, lettere å styre, lettere vogn og mye bedre oppbevaring under. Anonymous poster hash: 80a69...c34 1
Irja Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #11 Skrevet 22. mai 2014 Jeg har hatt begge to, og Brio Go er ca en million ganger bedre enn Bugaboo. Brio Go som sportsvogn er helt fantastisk. Hjulene på Go er mye, mye bedre enn de på Cameleion, og på begge får du vinterhjul du kan bytte til.Anonymous poster hash: ed2fa...f97 Så det er ikke noe problem med brio go/smile på grus, i skog eller snø?
Irja Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #13 Skrevet 22. mai 2014 TFK Joggster twist Den kan vel ikke snus mot den som triller? Eller?
ViljaH Skrevet 22. mai 2014 #14 Skrevet 22. mai 2014 MaxiCosi Mura. Finnes som tre-og firhjuling. (4 er mest stabil).Stolen kan stå begge veier. Lufthjul med demping. Hjulene kan låses når det er slapsete. Veldig god å trille. 1
gjärd Skrevet 22. mai 2014 #15 Skrevet 22. mai 2014 Den kan vel ikke snus mot den som triller? Eller? Beklager, leste ikke innlegget ditt godt nok. Nei den kan ikke snus mot den som triller.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #16 Skrevet 23. mai 2014 Emmaljunga Super Nitro har bestilt og skal hente den i juni - veldig mange som har den Anonymous poster hash: 6210f...aca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå