AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Jeg har ikke all verdens med penger, og jeg er ikke flink til å nappe brynene. Lurer derfor på hvor man kan få ordnet brynene uten at det koster skjorta? Finnes det folk som gjør dette privat og finnes det kurs for det? Anonymous poster hash: 5a807...fa2
Professor Orm Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 Jeg fikser dem hjemme på badet. Hudpleieskoler tar imot kunder store deler av året. Ellers finnes det sikkert tutorials på YouTube. 1
Jeanetto Skrevet 22. mai 2014 #3 Skrevet 22. mai 2014 Er veldig greit å få det gjort hvertfall 1 gang proffesjonelt før du begynner å nappe selv. Dette fordi da lager de en form som kler deg. Jeg fikk de farget og formet for 150kr, noe jeg ikke synes var gale i hele tatt! Selvfølgelig er det sure penger om man er en fattig student eller noe sånt.. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #4 Skrevet 23. mai 2014 Jeg har ikke all verdens med penger, og jeg er ikke flink til å nappe brynene. Lurer derfor på hvor man kan få ordnet brynene uten at det koster skjorta? Finnes det folk som gjør dette privat og finnes det kurs for det? Jeg ble anbefalt Annasmakeupworld her inne, hun er øyenbrynsdesigner. Så jeg gikk for det tipset og angrer ikke et sekund! Kostet 500 kr, grei pris med tanke på at jeg fikk formen jeg ville og kan selv nappe små hår som kommer ut. Også går jeg tilbake ca hver tredje mnd for å vedlikeholde Så anbefaler hun videre til deg på jungeltelegrafen Anonymous poster hash: 94b93...6b5 4
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #5 Skrevet 23. mai 2014 Jeg har fikset brynene mine selv siden jeg innså at de trengte å nappes. Youtube har hjulpet meg mye både når det kommer til å nappe og forskjellige teknikker med brynssminke for å få perfekte bryn! Har du penger til det anbefaler jeg å gå til en som jobber med slikt for å få formen som passer deg (Jeg har gått hudpleie linjen, og vet dermed målene og hva som passer meg) og heller bare vedlikeholde ved å nappe de små hårene som vokser ut etterhvert Ellers så hjelper youtube utrolig mye. Som noen andre også sa, Hudpleieskoler trenger modeller, og koster mellom 50-100kr for å forme bryn. Og 100kr for å farge de hvis ønskelig. Anonymous poster hash: 9eb0f...cab
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #7 Skrevet 24. mai 2014 Jeg ble anbefalt Annasmakeupworld her inne, hun er øyenbrynsdesigner. Så jeg gikk for det tipset og angrer ikke et sekund! Kostet 500 kr, grei pris med tanke på at jeg fikk formen jeg ville og kan selv nappe små hår som kommer ut. Også går jeg tilbake ca hver tredje mnd for å vedlikeholde Så anbefaler hun videre til deg på jungeltelegrafen Anonymous poster hash: 94b93...6b5 Takk for tips Anonymous poster hash: d76d7...98a 1
MissAlba Skrevet 24. mai 2014 #8 Skrevet 24. mai 2014 Jeg gikk lei av å nappe, vokse, fylle inn med blyant og de er helt skjeive fra naturens side, så jeg gikk og fikk permanent makeup på de og kunne ikke vært mer fornøyd! Det er helt vidunderlig å slippe å fylle de inn hver bidige dag. De er i tillegg kjempelyse så jeg følte meg som en kreftpasient hver morgen. Nå ser de naturige og fine ut - endelig! Det kostet 4000 kroner og er SÅ verdt pengene!
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #9 Skrevet 24. mai 2014 MissalbaJeg gikk lei av å nappe, vokse, fylle inn med blyant og de er helt skjeive fra naturens side, så jeg gikk og fikk permanent makeup på de og kunne ikke vært mer fornøyd! Det er helt vidunderlig å slippe å fylle de inn hver bidige dag. De er i tillegg kjempelyse så jeg følte meg som en kreftpasient hver morgen. Nå ser de naturige og fine ut - endelig! Det kostet 4000 kroner og er SÅ verdt pengene! Hvor gjorde du det?Anonymous poster hash: 95a35...2e0
MissAlba Skrevet 24. mai 2014 #10 Skrevet 24. mai 2014 Missalba Hvor gjorde du det?Anonymous poster hash: 95a35...2e0 Bettys Beauty Salon i Oslo.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #11 Skrevet 24. mai 2014 Bettys Beauty Salon i Oslo. Takk for svar Anonymous poster hash: 95a35...2e0
uret Skrevet 24. mai 2014 #12 Skrevet 24. mai 2014 napper de selv.. men har lyst å gjøre det hos en proff en gang. har bare ikke prioritert det pga økonomien hehe. farger de aldri, har veldig mørke bryn
Vinduskarmen Skrevet 24. mai 2014 #13 Skrevet 24. mai 2014 Farger og napper selv. Fungerer supert for meg. Let etter gode tutorials på youtube, og spar pengene Ellers kan Fred Hamelten anbefales. Mannen er en gud.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #14 Skrevet 25. mai 2014 Jeg har ikke all verdens med penger, og jeg er ikke flink til å nappe brynene. Lurer derfor på hvor man kan få ordnet brynene uten at det koster skjorta? Finnes det folk som gjør dette privat og finnes det kurs for det? Anonymous poster hash: 5a807...fa2 Er det så normalt å nappe øyenbrynene sine egentlig ? Jeg er 30, og har aldri gjort det. Riktignok prøvd, men synes ikke det så noe fint ut. Nå har flere sagt til meg opp gjennom årene at jeg har fine øyenbryn, men synes det er så rart at folk betaler for å fikse på dem. Hvorfor kan de ikke være naturlige? Anonymous poster hash: 17f87...508
Gjest earthquake Skrevet 25. mai 2014 #15 Skrevet 25. mai 2014 Er det så normalt å nappe øyenbrynene sine egentlig ? Jeg er 30, og har aldri gjort det. Riktignok prøvd, men synes ikke det så noe fint ut. Nå har flere sagt til meg opp gjennom årene at jeg har fine øyenbryn, men synes det er så rart at folk betaler for å fikse på dem. Hvorfor kan de ikke være naturlige? Anonymous poster hash: 17f87...508 Du er heldig om de er fine uten napping! Jeg må iallefall nappe alt som er utenfor selve "brynet" altså småhår under og slikt. 2
Gjest ashanti Skrevet 25. mai 2014 #16 Skrevet 25. mai 2014 Er det så normalt å nappe øyenbrynene sine egentlig ? Jeg er 30, og har aldri gjort det. Riktignok prøvd, men synes ikke det så noe fint ut. Nå har flere sagt til meg opp gjennom årene at jeg har fine øyenbryn, men synes det er så rart at folk betaler for å fikse på dem. Hvorfor kan de ikke være naturlige? Anonymous poster hash: 17f87...508 Jeg får faktisk unibrow hvis jeg ikke hadde nappet.. og har generellt ganske kraftige øyenbryn (mye hårvekst), syntes de ser mye penere ut når de er stelt litt, istedenfor masse ukontrollert hårvekst overalt Har forøvrig nappet og formet hos Aria Dylan (Dylan Studio i Karl Johan/på Egertorget..) Han var veldig flink, og hadde mange gode tips. Tror jeg betalte rundt 400 kr.
Gjest Tigress Skrevet 27. mai 2014 #17 Skrevet 27. mai 2014 Eg fekk fiksa dei av ei venninne som er hudpleiar. Dette er vel mest femten år sidan no, og og sidan har eg berre heldt dei vedlike. Eg har kraftige bryn, og må rydde ein del i dei. Det er litt deilig at det er moderne med tjukke bryn no, det sparar meg masse arbeid!
strawberry Skrevet 27. mai 2014 #18 Skrevet 27. mai 2014 Er det så normalt å nappe øyenbrynene sine egentlig ? Jeg er 30, og har aldri gjort det. Riktignok prøvd, men synes ikke det så noe fint ut. Nå har flere sagt til meg opp gjennom årene at jeg har fine øyenbryn, men synes det er så rart at folk betaler for å fikse på dem. Hvorfor kan de ikke være naturlige? Anonymous poster hash: 17f87...508 Da er du heldig! Mine får meg til å se veldig trøtt og opplagt ut. Trenger ikke å nappe så mye før det ser mye bedre ut heldigvis, men det må til
fresia Skrevet 28. mai 2014 #19 Skrevet 28. mai 2014 jeg har ganske lyse bryn og tynt med hår, spesielt på hver ytre kant. jeg bruker øyenbrynsblyant til å skyggelegge. napper hårene som går utenfor formen. har veldig lyst til å tatovere, men det er jo så dyrt. Sol PMU er kjempeflink: ellers er det ikke spesielt dyrt å få de formet/farget på salong 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #20 Skrevet 28. mai 2014 jeg har ganske lyse bryn og tynt med hår, spesielt på hver ytre kant. jeg bruker øyenbrynsblyant til å skyggelegge. napper hårene som går utenfor formen. har veldig lyst til å tatovere, men det er jo så dyrt. Sol PMU er kjempeflink: ellers er det ikke spesielt dyrt å få de formet/farget på salong Hennes naturlige bryn var myeee finere enn den sminken hun selv la på. Fysj... Men tatoveringen ble også bra Anonymous poster hash: a0f11...f2a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå